• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik beet op mijn lip en keek naar Alexi...
    "Ja, sorry." mompelde ik. Soms duurde het even voor ik mezelf helemaal in de hand had.
    Ik ging naast haar zitten en legde mijn hand op haar been.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik kijk weg 'Alleen als je het echt wil, ik wil niet dat je pijn lijd voor mijn eigenbelang.' antwoord ik naar waarheid.

Alexi
    Ik zucht en kijk even van hem weg.
    Ik weet niet meer wat te denken, allerlei gedachtes kronkelen door mijn hoofd.

Les
    Ik kijk naar de grond. 'Ik weet het niet Jake,' mompel ik dan. 'Ik wil voor altijd bij je blijven, maar dat terug veranderen kon ik al amper verdragen. En dat duurde maar uren. Niet dagen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik glimlach flauwtjes 'Dat weet ik Les, daarom verwacht ik ook niets.', ik zorg dat ze me aankijkt en glimlach nu echt. Ze is me niets verschuldigd en ze moet 100% achter haar verandering staan.

Leslie Day
    Hij zorgt ervoor dat ik hem aankijk. Hij glimlacht oprecht. Ik kijk hem aan met een zwakke glimlach. 'Ik denk dat ik maar even ga douchen. Ga jij ook douchen?' vraag ik dan aan hem.

Axton
    Ik zuchtte en liet me achterover vallen op het bed.
    "Ah, dat is heeeeeel uitzonderlijk wat bij Leslie is gebeurd, het komt vast niet nog eens voor." stelde ik haar gerust.

Jake
    'Alleen als het samen is met jouw.' zeg ik en kus haar zachtjes even.

Alexi
    'Daar zit ik niet mee in.' lach ik 'Ik versta gewoon niet waarom je zo flipte.' Ik kruip over hem heen en druk een kusje op zijn lippen.

[zullen we dan gewoon overslaan naar volgende week? Heb zin in de dag van het bal xd]

Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen en trek dan Jake mee. Naar mijn kamer. In mijn kamer doe ik de deur achter ons dicht. Ik doe als eerst mijn sneakers uit. Dan draai ik me om naar Jake met een lachje. En ik trek dan tergend langzaam mijn shirt uit in 1 beweging over mijn hoofd.

Jake
    'Als je gaat strippen ga ik wel zitten hoor.' zeg ik grinnikend en doe mijn shirt uit en ga zitten. 'Oke doe maar.' grap ik.

Axton
    "Het werd gewoon even een beetje teveel, denk ik." fluisterde ik en sloeg mijn armen om haar middel, terwijl ik haar weer kuste.

Alexi
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem terug. Dan ga ik weer liggen en kruip tegen hem aan. 'Zullen we slapen?' zeg ik nu.

[bye :)]

{en ok, maar eerst moet Joshua, Braxlin meevragen xD
    Laten we zeggen dat zij twee samen liggen, maar ze niet echt iets gedaan hebben anders :P}
    Axton
    "Goed." glimlachte ik en legde mijn hoofd tegen het hare. Ik sloot mijn ogen en liet me meteen wegvaren op de slaap.

Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Oke,' zeg ik dan. En ik kijk hem met een speelse blik aan. Dit heb jk namelijk wel eens eerder gedaan, allleen niet voor Jake. Ik loop met een paar stappen naar Jake. En stop vlak voor hem. Ik kijk hem nog steeds aan en bijt even op mijn lip. Dan knoop ik mijn broek open. Met een paar heup bewegingen doe ik mijn broek naar beneden. Ik schop mijn broek dan uit. Ik ga dan op Jake's schoot zitten. In alleen mijn ondergoed. Ik druk heel even mijn lippen in zijn nek en dan breng ik mijn hand achter mijn rug en knip mijn bh los. Ik laat die naast ons vallen. Ik kus Jake's lippen en sta dan op. Ik draai mijn rug naar hem toe en doe dan mijn slipje uit. En dan draai ik me weer naar hem toe. Ik ben naakt.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt