• heey
    weet iemand n programma waar je gratis films en boeken kunt downloaden en wat ook nog handig is?
    ik wil namelijk een aantal films zien maar ik heb net al mn geld uitgegeven dus ik kan ze niet kopen/huren en ze zijn te nieuw voor youtube, dus weet iemand waar ik dat kan downloaden of met welk programma dat kan?

    Alvast bedankt!
    xxx


    If you was all I have, what do I have now?

    Je kan uTorrent downloaden en het enige wat je dan hoeft te doen is bijvoorbeeld op google intypen: Snow white and the huntsman torrent. Dan download je die en heb je hem. Dat gaat nog snel ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan uTorrent downloaden en het enige wat je dan hoeft te doen is bijvoorbeeld op google intypen: Snow white and the huntsman torrent. Dan download je die en heb je hem. Dat gaat nog snel ook.


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Je kan uTorrent downloaden en het enige wat je dan hoeft te doen is bijvoorbeeld op google intypen: Snow white and the huntsman torrent. Dan download je die en heb je hem. Dat gaat nog snel ook.


    Dit.

    Alleen vervang het programma door een waarvan de makers niet samenwerken met de MPAA. Zoals, Transmission-qt, Deluge of qBittorrent.

    Bittorent, en dan kan je desnoods ook naar www.isohunt.com gaan voor extra snelle downloads