• Ja, ik zoek iemand die miss met mij een story wilt schrijven? Mail me gerust :)
    xo


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    Ik zou het heel graag willen doen maar ik denk dat ik heel weinig tijd zal hebben voor het verhaal. Ik schrijf namelijk al een verhaal en ik ben begonnen met mijn opleiding dus.


    Physics is awesome

    Oh dat geeft niet, ik moet namelijk zelf door de week ook leren. Ik kan alleen in het weekend meestal.


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    Ik wil het best wel met je proberen, alleen heb ik het nog nooit gedaan (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ok, ik zal je wel mailen :)


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    MrsTommo schreef:
    Oh dat geeft niet, ik moet namelijk zelf door de week ook leren. Ik kan alleen in het weekend meestal.


    O, oké. Weet je al wat voor verhaal je zou willen schrijven? En wil je dan elk weekend een nieuw hoofdstuk schrijven?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    O, oké. Weet je al wat voor verhaal je zou willen schrijven? En wil je dan elk weekend een nieuw hoofdstuk schrijven?


    Nee, het maakt me niet echt uit. Ja, ieder weekend als dat jou ook uitkomt :)


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson