• Mijn neef liep al maanden met een pijn in zijn been rond en op een gegeven moment deed het zo'n pijn dat hij naar de dokter is gegaan en die verwees hem toen door naar het ziekenhuis.
    Het ziekenhuis ging het onderzoeken (Maar dat was ook like 3 months later) en toen zeiden ze dat het een goedaardige tumor was en dat alles goed zou komen en hij alleen maar hoefde geopereerd te worden.
    Maar nu komt het, gisteren heeft ie te horen gekregen dat het botkanker is en dat als er uitzaaingen zijn dat hij dan zo goed als eigenlijk er geweest is (Nou ja... de kans is miniscuul dat ie dat overleefd) En als er geen uitzaaingen zijn is er 60 procent kans dat hij het overleeft.

    Hij is nog in de bloei van zijn leven, zou in Juni gaan trouwen en hij begon eigenlijk aan het echte settelen met zijn vriendin/verloofde. En dan krijg je deze shit over je heen.
    Meh.


    SLOAN.

    Dat kan soms gebeuren. Het leven of het lot net waar je in gelooft heeft soms rare wendingen en soms zijn dat nare gebeurtenissen. Ik hoop dat je neef het overleeft en bij je kan blijven maar ik denk dat je er ook op moet voor bereiden dat je hem kwijt kan raken.


    Physics is awesome

    Cherish schreef:
    veel sterkte voor jou, je familie en vooral je neef!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hopelijk heeft hij geen uitzaaien. Veel sterkte.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sterkte!
    Een vriendin van mij heeft ook kanker, lymfeklierkanker, stadium vier. Ze is nu al een jaar bezig met chemo, maar ze moet dit jaar weer overnieuw. Ik wens dat echt niemand toe, maar als ze het dan overleefd zeg ik er niks meer over.
    Ik hoop ook echt dat jouw neef overleefd, dat zou echt verschrikkelijk zijn, met name voor zijn verloofde. Kanker is zo'n kutziekte :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lilia schreef:
    Wat vreselijk! Dat dat zomaar kan gebeuren. Veel sterkte!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    CyberLord schreef:
    Dat vind ik echt heel stom voor hem. Ik wens hem heel veel succes en sterkte. En de rest van de familie en zijn vriendin/verloofde natuurlijk ook.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte aan hem en zijn naasten..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Polyhymnia schreef:
    Wat erg! Heel veel sterkte!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cherish schreef:
    veel sterkte voor jou, je familie en vooral je neef!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jeetje, dat is echt vreselijk! Heel veel sterkte voor je neef, en ook voor jou en de rest van je familie!

    Cherish schreef:
    veel sterkte voor jou, je familie en vooral je neef!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cherish schreef:
    veel sterkte voor jou, je familie en vooral je neef!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wat vreselijk... :(
    Ik wens jou en je familie en je neef natuurlijk heel veel sterkte toe. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cherish schreef:
    veel sterkte voor jou, je familie en vooral je neef!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    heel veel sterkte en ik duim voor jullie !!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."