• Ik moet voor school een zelfportret maken van mezelf, maar het moest op een creatieve manier zijn. Ik heb net een paar foto's getrokken, maar ik ben niet zo zeker over het zo'n goed foto is. Daarom vraag ik jullie mening. Wees vooral eerlijk!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:01 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Wat schattig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind hem wel nice!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vind 'm echt heel erg leuk! :3

    Ik vind je er creatief uitzien, maar ik vind het niet een creatief gemaakte foto, als je snapt wat ik bedoel. Ik zou eerder denken aan een foto gemaakt vanuit een aparte hoek, of maar de helft van je gezicht afgebeeld en dat je dan alleen je mond en je neus ziet ofzo. Maar het is wel een leuke foto hoor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik vind je er creatief uitzien, maar ik vind het niet een creatief gemaakte foto, als je snapt wat ik bedoel. Ik zou eerder denken aan een foto gemaakt vanuit een aparte hoek, of maar de helft van je gezicht afgebeeld en dat je dan alleen je mond en je neus ziet ofzo. Maar het is wel een leuke foto hoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heel leuk! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zou 'm zwart-wit maken via PicMonkey, ik denk dat dat mooier is. Verder is ie awesome!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oooooh!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lexus schreef:
    Ik vind je er creatief uitzien, maar ik vind het niet een creatief gemaakte foto, als je snapt wat ik bedoel. Ik zou eerder denken aan een foto gemaakt vanuit een aparte hoek, of maar de helft van je gezicht afgebeeld en dat je dan alleen je mond en je neus ziet ofzo. Maar het is wel een leuke foto hoor.


    The soul needs autumn.

    Het is op zich geen slechte foto, maar ik denk dat je er wel iets creatiever mee zou kunnen zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Het is op zich geen slechte foto, maar ik denk dat je er wel iets creatiever mee zou kunnen zijn.


    Kan je een tip geven? (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Pyromancer schreef:
    Wat schattig.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Maak een super scherpe foto van je mond en neus met een hand die rawr doet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lexus schreef:
    Ik vind je er creatief uitzien, maar ik vind het niet een creatief gemaakte foto, als je snapt wat ik bedoel. Ik zou eerder denken aan een foto gemaakt vanuit een aparte hoek, of maar de helft van je gezicht afgebeeld en dat je dan alleen je mond en je neus ziet ofzo. Maar het is wel een leuke foto hoor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaccochips schreef:
    Maak een super scherpe foto van je mond en neus met een hand die rawr doet.


    Dat is inderdaad wel een leuk idee! Dank je! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.