• Vanmiddag had ik het laatste uur Frans en één meisje uit mijn Frans klas, ging voor de les nog naar de wc terwijl ik naar het lokaal liep kwam ik haar tegen en in het voorbijgaan zei ze. Hij vind je leuk, maar ik heb geen idee over wie ze het heeft en ze wil het niet zeggen. Hoe kan ik er toch achterkomen?

    Ohmygawd, ik weet wie het is $:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:06 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal hem echt nooit aan het lijntje houden, daar is hij (denk ik) veel te aardig voor. Het is gewoon zo dat ik hem amper ken en ik denk dat ik hem wel leuk kan vinden, want ik vind hem nu ook 'wel leuk'. Maar ik ben nog nooit zeg maar 'alleen' met hem geweest. Dus dan zal hij zich altijd anders gedragen. In ieder geval is het nog niet zo dat ik echt verliefd op hem ben, maar het is wel een leuke jongen en ik wil hem zeker weten beter leren kennen.
    Ik wil ook niet dat ik een kans misloop, omdat het zo zou kunnen zijn dat ik hem niet leuk ga vinden.
    Dat kan natuurlijk, maar het kan ook dat ik hem juist wel leuk ga vinden en dan heb ik die hele kans gemist.. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Ik zal hem echt nooit aan het lijntje houden, daar is hij (denk ik) veel te aardig voor. Het is gewoon zo dat ik hem amper ken en ik denk dat ik hem wel leuk kan vinden, want ik vind hem nu ook 'wel leuk'. Maar ik ben nog nooit zeg maar 'alleen' met hem geweest. Dus dan zal hij zich altijd anders gedragen. In ieder geval is het nog niet zo dat ik echt verliefd op hem ben, maar het is wel een leuke jongen en ik wil hem zeker weten beter leren kennen.
    Ik wil ook niet dat ik een kans misloop, omdat het zo zou kunnen zijn dat ik hem niet leuk ga vinden.
    Dat kan natuurlijk, maar het kan ook dat ik hem juist wel leuk ga vinden en dan heb ik die hele kans gemist.. (:

    Dit vind ik heel goed van je. Hopelijk word het wat :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dit vind ik heel goed van je. Hopelijk word het wat :Y)

    Yes, eindelijk ga ik eens iets goed doen als het om jongens gaat.
    Het spijt me, maar heel vaak snap ik jongens niet. Maar ach, ik weet dat dat voor jullie ook telt, maar dan andersom! :Y)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Yes, eindelijk ga ik eens iets goed doen als het om jongens gaat.
    Het spijt me, maar heel vaak snap ik jongens niet. Maar ach, ik weet dat dat voor jullie ook telt, maar dan andersom! :Y)
    Wij zijn veel makkelijker te snappen dan meisjes (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Wij zijn veel makkelijker te snappen dan meisjes (cat)

    Pff, jullie zijn zo makkelijk ook niet hoor.
    Maar ergens denk ik wel dat je gelijk hebt... (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    OKE, dus wie was het? ;o


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    OKE, dus wie was het? ;o

    Een jongen uit mijn Frans klas, die bij dat meisje dat het me vertelde in de hoofdklas zat. Oftewel: Hoofdverdachte nummer 1.
    Ben toch nog wel goed in een verdachtenlijst maken.. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Een jongen uit mijn Frans klas, die bij dat meisje dat het me vertelde in de hoofdklas zat. Oftewel: Hoofdverdachte nummer 1.
    Ben toch nog wel goed in een verdachtenlijst maken.. (:

    Hahahaha, dan hoop ik dat hij meevalt ;3


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    (...)
    Hahahaha, dan hoop ik dat hij meevalt ;3

    Ja, hoor! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Aurorae schreef:
    Afdwingen. Ontvoeren. Martelen.

    Als dat niet werkt, zou ik echt goed om je heen gaan kijken :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Veel succes dan(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ephesus schreef:
    (...)
    Een jongen uit mijn Frans klas, die bij dat meisje dat het me vertelde in de hoofdklas zat. Oftewel: Hoofdverdachte nummer 1.
    Ben toch nog wel goed in een verdachtenlijst maken.. (:


    Nou, veel succes dan!


    Physics is awesome

    Aurorae schreef:
    Afdwingen. Ontvoeren. Martelen.

    Als dat niet werkt, zou ik echt goed om je heen gaan kijken :')


    Sandrachips schreef:
    (...)Wij zijn veel makkelijker te snappen dan meisjes (cat)

    Oh I'm pretty easy to understand.
    Seks en eten *awesome face*


    No growth of the heart is ever a waste