• Vanmiddag had ik het laatste uur Frans en één meisje uit mijn Frans klas, ging voor de les nog naar de wc terwijl ik naar het lokaal liep kwam ik haar tegen en in het voorbijgaan zei ze. Hij vind je leuk, maar ik heb geen idee over wie ze het heeft en ze wil het niet zeggen. Hoe kan ik er toch achterkomen?

    Ohmygawd, ik weet wie het is $:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:06 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ze kan je ook gewoon pesten en doen alsof (cat) Maar dat zou wel erg gemeen zijn.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Thja.


    Life is full of fake people

    Ik denk niet dat het een grap hoeft te zijn, maar probeer er zelf achter te komen en als je lang genoeg tegen dat meisje aan zeurt zal ze het wel loslaten. De meesten wíllen het namelijk het liefst wél vertellen, ook al moeten ze het geheim houden.


    You are beautiful, you are love.

    Het zal vast een vriend van haar zijn. Want anders verteld hij het niet aan haar, lijkt me. :') Misschien moet je eens goed kijken met wie zij om gaat en kan je zo er achter komen wie er opvallend veel naar je kijkt?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Pffieeuw, eindelijk een forum, waar ik goed antwoord op krijg. Ik ga jullie tips volgen, maar meer tips zijn altijd welkom. I suck with love. xd

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:09 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wonderaction schreef:
    Vraag gewoon aan iedere jongen die je voorbij ziet komen of hij jou leuk vindt.
    Sorry aan mij heb je niets.

    Voor de grap al aan een vriend van me gevraagd. Die het for sure niet is! ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Kan niet, want ik weet niet om welke jongen het gaat.


    Ja idd
    Sorry geen idee


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    I know who it is $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    I know who it is $:


    Haha, en, ben je blij?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Haha, en, ben je blij?

    Mwahh. D: Het is wel een leuke jongen, maar het is niet zo dat ik echt verliefd op hem ben ofzo.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:07 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Heb je het de laatste tijd met haar over een jongen gehad? Dan bedoelt ze hem waarschijnlijk.
    Otherwise, I really don't know. Goed opletten zou ik zeggen.

    Nevermind, je bent er al achter:p

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:08 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ephesus schreef:
    (...)
    Mwahh. D: Het is wel een leuke jongen, maar het is niet zo dat ik echt verliefd op hem ben ofzo. :3


    Okee, nou wat niet is kan nog komen. ^^ En anders heeft ie pech gehad. xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Okee, nou wat niet is kan nog komen. ^^ En anders heeft ie pech gehad. xd

    Indeed, maar ergens vind ik een andere jongen ook wel leuk, maar die heeft een vriendin. Dus ik kan altijd meer met de jongen die mij leuk vind omgaan en als ik hem leuk vind/ga vinden. Heeft hij geluk. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Indeed, maar ergens vind ik een andere jongen ook wel leuk, maar die heeft een vriendin. Dus ik kan altijd meer met de jongen die mij leuk vind omgaan en als ik hem leuk vind/ga vinden. Heeft hij geluk. (:

    Hou hem niet aan het lijntje. Dat is gemeen. Ik zeg niet dat je het doet, maar zou je het doen/gaan doen moet je daarmee snel stoppen. Dat is meer dan gemeen. Hij denkt dan dat hij een kans heeft voor niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, als je zeker zou weten dat het niks word, is het inderdaad wat gemeen om meer met hem om te gaan. Maar als je hem wel beter wilt kennen, dan kan het zeker geen kwaad. (: En zolang die andere jongen een vriendin heeft: afblijven. ;p


    You are beautiful, you are love.