• het niewe schooljaar is juist begonnen en BAM ik heb weer een crush.
    Het probleem is
    1. HIj heeft mij al eens gezien maar hij kent mij voor de rest niet eens.
    2. Hij is samen met een vriendin van mij.
    ik wil hem gewoon eerst leren kennen ...

    oke deze vrijdag was het sportdag.
    hij keek een paar keer naar mij maar als ik dan terugkeek keek hij weer weg....
    en die middag liep ik met een vriendin naar de eetzaal,die jongen liep voor ons,mijn vriendin ging naast hem lopen en fluisterde iets van wanner ga je het zeggen ,maar ik had mijn naam precies gehoord.Toen mijn vriendin terug naast mij liep vroeg ik wat ze had gevraagd en ze zij geheimzinnig en doodleuk niets...noormaal zegt mijn vriendin zo'n dingen altijd wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:22 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Beckett schreef:
    Wait, wat bedoel je met 'na jongen op Quizlet'?

    Daar had ze volgensmij laatst ook een topic over gemaakt. ze vond hem leuk maar hij haar niet, ofzo? ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Daar had ze volgensmij laatst ook een topic over gemaakt. ze vond hem leuk maar hij haar niet, ofzo? ;p

    Inderdaad, dit topic.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    CityGirlx schreef:
    (...)

    dus ik mag hem ook niet leren kennen?

    Ik ga je niet tegenhouden, maar ik zou hem nu ook niet meteen beginnen verroveren...
    Je kan altijd eens met hem praten, je ziet wel hoe het loopt, maar hij is geen ruzie waard zoals het nu lijkt...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hij heeft met je vriendin, blijf met je tengeltjes van hem af!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    2. Hij is samen met een vriendin van mij.

    No. Just no. Zet hem uit je kop.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    (...)
    No. Just no. Zet hem uit je kop.


    This indeed.


    Tijd voor koffie.

    Jaccochips schreef:
    Hij heeft met je vriendin, blijf met je tengeltjes van hem af!


    You are beautiful, you are love.

    Cloelia schreef:
    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Als hij met jouw vriendin gaat is het sowieso al een not-done om er iets mee te doen.


    Don't find love. Let love find you.

    Ík heb ook een chrush, en een vriendje xD
    Maar die chrush lijkt op harry styles dus dat verklaart een hoop xD

    wat jouw probleem betreft, gewoon op hem afstappen, praat met hem, stalk z'n fb pagina, zoek door z'n intresses/foto's voor overeenkomende intresses, of een gespreks onderwerp en BAM je praat met hem, en voor je het weet ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Haha, hij is samen met een vriendin van je zeg je. Vergeten dus. :') En achh.. stelt op je 12e toch nog allemaal niet zoveel voor.. ;') Je ontmoet zo wel weer een nieuwe 'crush'.


    ars moriendi

    Karrueche schreef:
    Als hij met jouw vriendin gaat is het sowieso al een not-done om er iets mee te doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cloelia schreef:
    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cloelia schreef:
    Als hij samen is met een vriendin van jou lijkt het me duidelijk wat je moet doen: niets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Karrueche schreef:
    Als hij met jouw vriendin gaat is het sowieso al een not-done om er iets mee te doen.


    26 - 02 - '16