• Als je het hele verhaal leest krijg je een knuffel én een koekje, voor de reddende/winnende reactie een super knuffel en 10 koekjes.

    Ik ben echt zo'n iemand die alles doet wat mis kan gaan met haar computer. Yeah.
    Oke, nu het probleem: Ik klikte eergisteren op een pictogram en klikte op "openen met paint". Het was mijn bedoeling dat progamma te openen met paint, maar op een of andere manier kleurde al mijn pictogrammetjes in paint-kleur, en kan ik niets meer openen via de normale manier.
    Wat mij enorm veel problemen bezorgt omdat ik nu niet gewoon blij op msn en quizlet kan zonder eerst 5 minuten lang te prutsen met mijn computer.

    Help me, alsjebliefttt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Is Cyberlord Mitchell niet? ;P

    Goedzo en ik ben hier. Maar zover ik kan zien is het probleem al opgelost. Als er nog problemen zijn hoor ik het graag :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehm, zodra ik thuis ben probeer ik het. Maar ik bedoel niet dat ik mijn áfbeeldingen open met paint, máár mijn progamma's zoals: internet, msn, paint (werkt ook niet via paint) en allemaal.
    Als ik thuis ben post ik een foto van mijn nu super rare computer.
    Ik kan nu alleen maar progamma's openen met veel gedoe: ik moet naar de lijst recent gebruikte dingen van mijn computer. Ook dat post ik weer als ik thuis ben.
    Jullie zullen me nu wel dom vinden he?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    KOEKJES VOOR IEDEREEN!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.


    http://i47.tinypic.com/2ywtxt1.png


    http://i50.tinypic.com/30xfxgw.png

    Dít is er met mijn comp aan de hand.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    -Gelezen + reactie- KOEKIE ;D.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    En ik dacht dat ik onhandig was met mijn laptop. Heb je bij het pictogram deze computer, de link van Een instelling wijzigen al geprobeerd?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    En ik dacht dat ik onhandig was met mijn laptop. Heb je bij het pictogram deze computer, de link van Een instelling wijzigen al geprobeerd?


    Waar kan ik dat vinden? C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik snap het. Op een of andere manier zijn alle bestand associaties veranderd naar paint. Alles word dus door paint geopend. Ik zal even kijken of ik je dat op een snelle manier kunt oplossen. Give me a few minutes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik snap het. Op een of andere manier zijn alle bestand associaties veranderd naar paint. Alles word dus door paint geopend. Ik zal even kijken of ik je dat op een snelle manier kunt oplossen. Give me a few minutes.

    I TOLD YOU. Mitchell weet aaaalles.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    CyberLord schreef:
    Ik snap het. Op een of andere manier zijn alle bestand associaties veranderd naar paint. Alles word dus door paint geopend. Ik zal even kijken of ik je dat op een snelle manier kunt oplossen. Give me a few minutes.


    Dankje! Dankje! Je bent bezig met mijn leven redden!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zo, daar ben ik weer en ik heb een bestand voor je dat je moet downloaden. Klik daarvoor hier.
    Als je dit bestand hebt moet je het uitpakken en op elk bestand wat erin staat dubbelklikken. En dan gewoon telkens op "Ja" of "Oke" drukken.

    Als het je niet lukt om dit bestand te openen doordat paint het wil doen, moet je dit bestand eerst downloaden en openen. Hierbij moet je hetzelfde doen als bij de andere bestanden. Dus gewoon op "Ja" of "Oke" drukken als dit aan je gevraagd word.

    Als je dit allemaal gedaan hebt moet je je pc/laptop even opnieuw starten. Dan zou het weer goed moeten werken. Zo niet hoor ik het wel weer.

    P.s. als je de melding krijgt dat iets al in gebruik is moet je alle programma's afsluiten en het nog eens uitvoeren. Dat helpt meesta.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 17:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yule schreef:
    (...)
    I TOLD YOU. Mitchell weet aaaalles.

    Duh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    En dan dat links onder het blauw? Heb ik gedaan. *is bezig met klikken*

    Maar als ik dan "Ja" en dan "Ok" en nogmaals "Ok" heb geklikt krijg ik:

    KanC:\Users\Myrthe\AppData\Local\Temp\wz58e8\Default_TIFF.reg niet importeren: niet alle gegevens zijn naar het register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen.

    Is dat normaal?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Duh.


    xD Kon ik ook zulke dingen maar doen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:


    En dan dat links onder het blauw? Heb ik gedaan. *is bezig met klikken*

    Maar als ik dan "Ja" en dan "Ok" en nogmaals "Ok" heb geklikt krijg ik:

    KanC:\Users\Myrthe\AppData\Local\Temp\wz58e8\Default_TIFF.reg niet importeren: niet alle gegevens zijn naar het register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen.

    Is dat normaal?

    Dat bedoelde ik dus met "als je de melding krijgt dat iets al in gebruik is". Probeer eens alles af te sluiten en het nog eens aan te klikken. En als dat niet helpt is het niet zo heel erg, dan moet jij dat eventueel zelf doen als je zo'n bestand gaat gebruiken (wat ik betwijfel in het geval van een TIFF). Hoe dat moet is al uitgelegd in dit topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.