• Als je het hele verhaal leest krijg je een knuffel én een koekje, voor de reddende/winnende reactie een super knuffel en 10 koekjes.

    Ik ben echt zo'n iemand die alles doet wat mis kan gaan met haar computer. Yeah.
    Oke, nu het probleem: Ik klikte eergisteren op een pictogram en klikte op "openen met paint". Het was mijn bedoeling dat progamma te openen met paint, maar op een of andere manier kleurde al mijn pictogrammetjes in paint-kleur, en kan ik niets meer openen via de normale manier.
    Wat mij enorm veel problemen bezorgt omdat ik nu niet gewoon blij op msn en quizlet kan zonder eerst 5 minuten lang te prutsen met mijn computer.

    Help me, alsjebliefttt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    CyberLord schreef:
    Zo, daar ben ik weer en ik heb een bestand voor je dat je moet downloaden. Klik daarvoor hier.
    Als je dit bestand hebt moet je het uitpakken en op elk bestand wat erin staat dubbelklikken. En dan gewoon telkens op "Ja" of "Oke" drukken.

    Als het je niet lukt om dit bestand te openen doordat paint het wil doen, moet je dit bestand eerst downloaden en openen. Hierbij moet je hetzelfde doen als bij de andere bestanden. Dus gewoon op "Ja" of "Oke" drukken als dit aan je gevraagd word.

    Als je dit allemaal gedaan hebt moet je je pc/laptop even opnieuw starten. Dan zou het weer goed moeten werken. Zo niet hoor ik het wel weer.

    P.s. als je de melding krijgt dat iets al in gebruik is moet je alle programma's afsluiten en het nog eens uitvoeren. Dat helpt meesta.[/
    quote]

    Oh oke! Heb het al gevonden!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    xD Kon ik ook zulke dingen maar doen.

    Dat krijg je als je een opa hebt die heel technisch is en aan computers sleutelt. En een oom hebt die software maakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Diamantar schreef:
    CyberLord schreef:
    Zo, daar ben ik weer en ik heb een bestand voor je dat je moet downloaden. Klik daarvoor hier.
    Als je dit bestand hebt moet je het uitpakken en op elk bestand wat erin staat dubbelklikken. En dan gewoon telkens op "Ja" of "Oke" drukken.

    Als het je niet lukt om dit bestand te openen doordat paint het wil doen, moet je dit bestand eerst downloaden en openen. Hierbij moet je hetzelfde doen als bij de andere bestanden. Dus gewoon op "Ja" of "Oke" drukken als dit aan je gevraagd word.

    Als je dit allemaal gedaan hebt moet je je pc/laptop even opnieuw starten. Dan zou het weer goed moeten werken. Zo niet hoor ik het wel weer.

    P.s. als je de melding krijgt dat iets al in gebruik is moet je alle programma's afsluiten en het nog eens uitvoeren. Dat helpt meesta.


    Oh oke! Heb het al gevonden!

    Lees alsnog even wat ik net zei ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, omdat ik zo dom ben als maar kan als het om computers gaat en ik jouw niet voor eeuwigheid wil bezighouden -sorry,sorry,sorry- Doe ik het even in stappen.
    1: ik klik op eerste link.
    2: Ik klik op downloaden en openen.
    3: ik klik op evalueer-dinges gebruiken.
    4: ik klik op het bovenste 2x.
    5: Ik krijg de melding "Kan de uitgever niet bevestigen" maar ik klik op uitvoeren.
    6: Ik klik op Ok, nogmaals op "Kan de uitgever niet bevestigen" klik uitvoeren, nogmaals ok.
    7: Krijg de melding dat iets al in gebruik is.
    8: Klik alles weg.
    9: Klik op andere link.
    10: klikt op uitvoeren. Ja, en daarna krijg ik de gebruik melding.
    11: klikt voor 2e keer op eerste link, weer download en daarna nogmaals uitvoeren, ok en uitvoeren, ja, en weer gebruikt-ding.

    Zal ik mijn comp maar herstarten?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat krijg je als je een opa hebt die heel technisch is en aan computers sleutelt. En een oom hebt die software maakt.


    Mijn oom maakt houten stanbeelden in Frankrijk. :x


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    Oke, omdat ik zo dom ben als maar kan als het om computers gaat en ik jouw niet voor eeuwigheid wil bezighouden -sorry,sorry,sorry- Doe ik het even in stappen.
    1: ik klik op eerste link.
    2: Ik klik op downloaden en openen.
    3: ik klik op evalueer-dinges gebruiken.
    4: ik klik op het bovenste 2x.
    5: Ik krijg de melding "Kan de uitgever niet bevestigen" maar ik klik op uitvoeren.
    6: Ik klik op Ok, nogmaals op "Kan de uitgever niet bevestigen" klik uitvoeren, nogmaals ok.
    7: Krijg de melding dat iets al in gebruik is.
    8: Klik alles weg.
    9: Klik op andere link.
    10: klikt op uitvoeren. Ja, en daarna krijg ik de gebruik melding.
    11: klikt voor 2e keer op eerste link, weer download en daarna nogmaals uitvoeren, ok en uitvoeren, ja, en weer gebruikt-ding.

    Zal ik mijn comp maar herstarten?

    Klik er eerst maar even helemaal door heen, herstart hem dan en kijk hoeveel er veranderd is. Als er nog teveel dingen niet goed zijn moet je het zeggen, want dan moet je pc in veilige modus worden opgestart en moet je het daar doen. Maar voor de rest doe je het goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Klik er eerst maar even helemaal door heen, herstart hem dan en kijk hoeveel er veranderd is. Als er nog teveel dingen niet goed zijn moet je het zeggen, want dan moet je pc in veilige modus worden opgestart en moet je het daar doen. Maar voor de rest doe je het goed :Y)


    YES!!!! DANKJE!!!
    Omg, het doet het weer!
    Dankje, dankje, dankje!!!
    Je wint 1 000 000 000 koekejes!
    Alles is weer normaal!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    YES!!!! DANKJE!!!
    Omg, het doet het weer!
    Dankje, dankje, dankje!!!
    Je wint 1 000 000 000 koekejes!
    Alles is weer normaal!

    Noooo problem ^^ En die koekjes moet ik ergens opslaan, zoveel kan ik hier niet kwijt (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Noooo problem ^^ En die koekjes moet ik ergens opslaan, zoveel kan ik hier niet kwijt (cat)


    Haha, ^^ Misschien als een hamster in je mondhoeken. Doe ik ook altijd.
    Maar echt: Super bedankt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    Haha, ^^ Misschien als een hamster in je mondhoeken. Doe ik ook altijd.
    Maar echt: Super bedankt.

    No problem. Ik ben blij dat het weer goed is ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitchell, jij bent zelf gewoon stiekem een computer hé, en je bent undercover als mens. Ontken het maar niet, ik weet het zeker!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yule schreef:
    Mitchell, jij bent zelf gewoon stiekem een computer hé, en je bent undercover als mens. Ontken het maar niet, ik weet het zeker!

    wÀt b-édoEl j.e?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yule schreef:
    Mitchell, jij bent zelf gewoon stiekem een computer hé, en je bent undercover als mens. Ontken het maar niet, ik weet het zeker!


    Wij hebben hard gewerkt aan het geheim houden van deze dingen en nu verpest je alles! (huil)

    CyberLord schreef:
    (...)
    wÀt b-édoEl j.e?

    Dat weet je best! D:

    @Poltergeist, ik moet trouw zijn aan mijn soortgenoten (krul)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:50 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yule schreef:
    (...)
    Dat weet je best! D:

    @Poltergeist, ik moet trouw zijn aan mijn soortgenoten (krul)

    error found on line 1021237 in file response "Mú.st, "' restàRt. ;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.