• hoii,

    ik lees op dit moment alleen wat stories hier op quizlet en ben te onorigineel om iets heel origineels te vinden voor een leuke storie dus ik wil meedoen aan een rpg, maarja.. alle rpg's zitten zo ongeveer vol volgensmij..
    kunnen jullie me helpen?
    ik zoek:
    een leuke (het liefst one direction/hungergames/paarden) rpg waar nog wat plaatsjes vrij zijn.
    jij krijgt als maker van de rpg:
    iemand die soms te veel tijd besteed op quizlet en daardoor veel online is (:

    x Maren

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:17 ]


    Dare to dream ~ one direction

    Sorry, las de titel fout. Ga zoeken in topics!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uurgh ik kan je niet helpen, ik vind niks erger als fanfic RPG's waarin de personages niet eens goed worden gespeeld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Uurgh ik kan je niet helpen, ik vind niks erger als fanfic RPG's waarin de personages niet eens goed worden gespeeld.


    ik weet het.. ook sommige stories kloppen ook gewoon echt niet !
    maar toch bedankt (:


    Dare to dream ~ one direction

    Oh, ik heb nog een. w8 ff, zet hem zo neer :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    KLIK

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 10:14 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vind je glee ook leuk

    The real gleeks,
    we zijn nu met een groepje van ongeveer 5 personen en we zitten meer op quizlet dan voor school. ahah ehm wij zijn enthiosiast in rpgen en je kunt erg makelijk erin springen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nightmare of dance [Rollentopic]

    zeker gaan kijken, het is een leuk rpg.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141421&page=last&message=66#4056976 [/url]
    mijn eigen rpg, alleen zayn is nog vrij :$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.