• MOMENTEEL ZOEK IK NIEMAND, BEN VEEL TE DRUK MET SCHOOL ENZ!

    HoiHoi!

    Ik heb ineens enorm veel zin in een nieuwe One Direction story en deze keer wil ik niet weer alleen aan één gaan beginnen, dus ik zoek iemand die het ziet zitten samen met mij een story te beginnen over 1D. Dubbelrol dus ieder een meisje en de favo van de ander (:

    Ik heb geen idee voor een verhaallijn enz, maar daar komen we samen wel uit, ik wil je ook graag eerst iets beter leren kennen, is altijd leuker.

    Ik ben wel druk met school enz, maar ik probeer wel tijd te maken om stukjes te kunnen schrijven. Voor mijn schrijfstijl kan je bij mijn stories kijken. Ik deel je nu al mee dat Liam m'n favo is en anders heb je nog een optie om Louis of Harry te zijn xp

    Laat maar horen als je interesse hebt, kan hier, in pb of gastenboek + ideeën zijn ook altijd welkom en eventueel tips! (:

    xx

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:18 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben al bezig met een verhaal en krijg het waarschijnlijk heel druk met mijn studie anders had ik het zeker weten gedaan.

    Wil je me waarschuwen als je het verhaal op Quizlet zet?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Ik ben al bezig met een verhaal en krijg het waarschijnlijk heel druk met mijn studie anders had ik het zeker weten gedaan.

    Wil je me waarschuwen als je het verhaal op Quizlet zet?


    Veel succes alvast!

    & ok, is goed (:


    16 - 09 - '17

    Jij ook, veel succes met het verhaal en er zal vast iemand zijn die graag met je samen wil schrijven, dadelijk stromen de aanmeldingen binnen, denk ik en dan moet je gaan kiezen. :)


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Jij ook, veel succes met het verhaal en er zal vast iemand zijn die graag met je samen wil schrijven, dadelijk stromen de aanmeldingen binnen, denk ik en dan moet je gaan kiezen. :)


    Haha dankjewel x


    16 - 09 - '17

    sorry dat ik mijn bericht verwijderde maar ik wil wel samen met iemand schrijven maar dan met iemand van mijn eigen leeftijd sorry.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:48 ]

    Ghylenexx schreef:
    sorry dat ik mijn bericht verwijderde maar ik wil wel samen met iemand schrijven maar dan met iemand van mijn eigen leeftijd sorry.


    Ah ok, ik wist niet dat dat ineens een rol speelde voor mensen, maar ik begrijp het (:


    16 - 09 - '17

    Ik wil het misschien wel.. hahaha. stuur me maar een gb'tje als je wil ?


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    Ik wil het misschien wel.. hahaha. stuur me maar een gb'tje als je wil ?


    Aha toch iemand (:


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Aha toch iemand (:


    ik vind het wel leuk om te proberen , ik ga wel even bij je stories kijken voor je schrijf stijl .(:


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    (...)

    ik vind het wel leuk om te proberen , ik ga wel even bij je stories kijken voor je schrijf stijl .(:


    Ok, ik kijk ook ff bij jou (:


    16 - 09 - '17

    Ik vind jou schrijf stijl niet het beste wat er is , maar ik vind het wel leuk om te proberen hoe onze schrijfstijlen kunnen combinieren. (:


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    Ik vind jou schrijf stijl niet het beste wat er is , maar ik vind het wel leuk om te proberen hoe onze schrijfstijlen kunnen combinieren. (:


    Ja, ik weet dat ik niet zo goed schrijf, ik werk er elke dag aan maarja .. Jij schrijft wel leuk en mooi (:


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, ik weet dat ik niet zo goed schrijf, ik werk er elke dag aan maarja .. Jij schrijft wel leuk en mooi (:


    sorry , hihi. maar als je er elke dag aan werkt , moet het toch beter worden hihi. ^^


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    (...)

    sorry , hihi. maar als je er elke dag aan werkt , moet het toch beter worden hihi. ^^


    Ik schrijf op 2 manieren, ik weet niet of je het gezien hebt?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik schrijf op 2 manieren, ik weet niet of je het gezien hebt?


    oh nee , hihi. but uhmm , heb jij misschien skype ofzo , dan kunnen we wat makkelijker praten .. lijkt mij. Als je tenminste met mij wil schrijven dan ! hihi


    Danmarks Dynamite.