• Ik heb toestemming gekregen van Whittemore.


    Welkom bij mijn tekenwedstrijd!
    Ik zoek 2 juryleden en 20 deelnemers.
    Deze tekenwedstrijd zal 5 rondes hebben. Elke ronde gaat 8 dagen duren. Mocht dit te kort voor je zijn, dan kun je om uitstel vragen maar alleen met een geldige reden! Het uitstel kan maximaal 3 dagen duren.
    Wanneer je niet om uitstel hebt gevraagd en de inleverdatum verstreken is, krijg je nog 3 dagen de kans om het in te leveren maar dan gaat het je wel punten kosten. Elke dag gaat er een punt af en wanneer je na die drie dagen nog niets hebt ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Belangrijke regels!
    • Inleveren doe je via PB, en je stuurt hem alleen naar mij!
          - Je stuurt (de link van) jouw tekening (foto/scan) naar mij toe, dan zet ik hem in de story.
    • Uitstel kan worden gevraagd via PB of hier in het topic.
    • Ik verwacht dat je niet meteen opgeeft! Denk dus goed na of je genoeg tijd hebt.
    • Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je plezier hebt met een wedstrijd. Ga het dus niet zien als een verplichting.
    • Niemand valt af! Ik werk met een puntensysteem.
    • Naamsveranderingen doorgeven!
    • Uitstel kun je minimaal 1 dag van tevoren aanvragen! Als de dag van deadline begonnen is, kun je dit niet meer vragen!

    Wat kun je winnen?
    1e plaats: 6 credits
    2e plaats: 4 credits
    3e plaats: 2 credits

    Juryleden
    - Lioncourt
    - Memoria
    - Interceptor

    Deelnemers
    1. Uchiha
    • Opdracht 1

    2. FluffyTail
    • Opdracht 1

    3. MellarkPeeta
    • Opdracht 1

    4. Diamantar
    • Opdracht 1

    5. Knife
    • Opdracht 1

    6. Guerriero
    • Opdracht 1

    7. Moonly
    • Opdracht 1

    8. lovenh4ever
    • Opdracht 1

    9. Nyah ~ Uitgeschreven


    10. Arthur
    • Opdracht 1

    11. OneWayIlove
    • Opdracht 1

    12. Axel8RoxVex
    • Opdracht 1

    13. Aotearoa
    • Opdracht 1

    14. Synaisthmata Uitstel tot 21 september 23:59


    15. Jelia
    • Opdracht 1

    16. xKennedyx
    • Opdracht 1

    17. BCBG Uitstel tot 21 september 23:59


    18. JustDelilahX
    • Opdracht 1

    19. Saltwater
    • Opdracht 1

    20. Daikazoku
    • Opdracht 1

    21. Aragog Uitstel tot 21 september 23:59


    Opdracht 1.
    Mythische wezens.

    • De nieuwe opdracht komt op zaterdag 22 september online te staan.
    • De jury begint met het beoordelen wanneer de laatste opdracht is ingeleverd, dat wil zeggen dat de uitslag rond 21/22 september online komt te staan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:43 ]

    Je suis done O 3O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik ben ook klaar maar ik heb geen idee hoe ik het moet inleveveren ...... in een pb van lioncourt en dan???


    Je croix a toi

    JustDelilahX schreef:
    ik ben ook klaar maar ik heb geen idee hoe ik het moet inleveveren ...... in een pb van lioncourt en dan???

    Gewoon een pb naar haar sturen met je tekening en dan komt je beordeling ongeveer op 22 september online te staan (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Gewoon een pb naar haar sturen met je tekening en dan komt je beordeling ongeveer op 22 september online te staan (:


    ik weet waar je de pb's moet vinden maar ik weet niet hoe ik er een foto in moet plakken want dat mislukt altijd ik kan wel mijn foto op facebook zetten en dan hearten on weheartit en dan de link stuuren


    Je croix a toi

    JustDelilahX schreef:
    (...)

    ik weet waar je de pb's moet vinden maar ik weet niet hoe ik er een foto in moet plakken want dat mislukt altijd ik kan wel mijn foto op facebook zetten en dan hearten on weheartit en dan de link stuuren

    Wat is je account op weheartit?


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    ik heb hem af, maar ik krijg hem niet op de foto met dit licht... misschien is onze scanner groot genoeg, anders morgen.

    lovenh4ever schreef:
    (...)
    Wat is je account op weheartit?


    http://weheartit.com/eliseheartitL


    Je croix a toi

    JustDelilahX schreef:
    (...)

    http://weheartit.com/eliseheartitL


    followin. haha klinkt net als twitter


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Aotearoa schreef:
    ik heb hem af, maar ik krijg hem niet op de foto met dit licht... misschien is onze scanner groot genoeg, anders morgen.

    Is het gelukt :)


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    Is het gelukt :)

    nee moet wachten tot morgen...

    Ben echt zo zenuwachtig voor de uitslag, pfoeef. C':


    I'm the one who gripped you tight and raised you from Perdition

    Ik ben zoooo blij! Alle mensen die in moesten leveren, hebben het ook daadwerkelijk gedaan!
    Ik ben trots op jullie. :Y)

    Lioncourt schreef:
    Ik ben zoooo blij! Alle mensen die in moesten leveren, hebben het ook daadwerkelijk gedaan!
    Ik ben trots op jullie. :Y)


    Yeey, dank je wel ;)
    (H)(K) hehe xD


    Time changes, best friends can become strangers...

    Lioncourt schreef:
    Ik ben zoooo blij! Alle mensen die in moesten leveren, hebben het ook daadwerkelijk gedaan!
    Ik ben trots op jullie. :Y)

    Hehe :) Sit is de eerste keer dat ik zie dat iedereen inleverd :)


    •*• Lululu •*•

    Jullie zijn goehoed!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."