Cheops schreef:
Absoluut oneens. Iedereen gaat zich sowieso meer interesseren in een persoon wanneer deze dood is, dat is zelfs in je directe omgeving zo. Iedereen word om zijn/haar talenten en kwaliteiten herrinerd, en bekende artiesten door hun muziek, die vaak ook nog verdomd goed is! Micheal Jackson was de king of pop, dan is veel aandacht in het nieuws toch geen schande? Zulke overleden artiesten horen veel aandacht te behouden, want als dat niet zou zijn dan weten ze over enkele tientallen jaren niet eens meer wie de king of pop was of the king of rock 'n roll(Elvis) en dat zou in mijn ogen enorm jammer zijn.
Dat dus.
Weet je, als ik al die reacties hier zo lees ga ik me haast schuldig voelen dat ik fan van Michael Jackson geworden ben na zijn dood. Maar ik had daarvoor gewoon nog nauwelijks van hem gehoord (ik leefde een tamelijk popmuziekloos leven, en sloeg de celebrity stukjes in de krant altijd over xd)
Het is trouwens wel een beetje zo dat mensen er hun slaatje uit willen slaan, maar ja. Toen This is it uitkwam, hoorde je mij niet klagen [=
There is freedom in the dark.