• Haaaii

    Ik ben opzoek naar een scheldwoordje met een normale, grappige of gekke betekenis, of zo, van één lettergreep. Anders rolt het zo moeilijk over de tong... Ik dacht, hé buurman, maar dat rolt dus niet lekker....
    Ik heb ook wel andere stopwoordjes, maar das niet handig...

    Voornamelijk;
    - Top
    - na ja, buurman
    - kind
    -Apart(eling)

    En nog wel wat denk ik, die ik ben vergeten...

    Wat zijn jullie stopwoordjes?
    x

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:10 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ben je op zoek naar een scheldwoord of stopwoord? Want je beginpost verwart me momenteel nogal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zeg vaak 'meh' 'fuck' en 'damn it'

    Maar die hebben geen lieve betekenis ;x

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:00 ]


    26 - 02 - '16

    me needs that too!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    'Zijt ge (...)'
    Ik kom uit een streek in Nederland waar dat niet gebruikelijk is x'D. Maar ik vind 't zo leuk om te zeggen. Of 'hedde gij'.


    No growth of the heart is ever a waste

    PercyWood schreef:
    Ben je op zoek naar een scheldwoord of stopwoord? Want je beginpost verwart me momenteel nogal.


    Stopwoordjes heb ik wel, ik zoek alleen een woord wat je kunt zeggen ipv. fuck of zo.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Opera schreef:
    Ik zeg vaak 'meh' 'fuck' en 'damn it'

    Maar die hebben geen lieve betekenis ;x


    Ik ook hahaha T hoeft niet per se lief te zijn, gewoon iets wat niet echt een scheld woord is :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ik zeg veel' Damn' :p


    Take me to wonderland

    Sytze schreef:
    'Zijt ge (...)'
    Ik kom uit een streek in Nederland waar dat niet gebruikelijk is x'D. Maar ik vind 't zo leuk om te zeggen. Of 'hedde gij'.


    mmmm Ik dus niet.. hier wordt dus wel gescholden maar ik wil het afleren, vandaar :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Potverdriedubbeltjes :'D


    26 - 02 - '16

    Ik zeg meestal iets als snap, damn, owh crap, ya see (van you see), ya think,...
    Maar dat is meestal als ik sarcastisch bezig ben of als iemand, iemand anders een afgang heeft bezorgd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Opera schreef:
    Potverdriedubbeltjes :'D


    Vroeger mocht ik dat nooit zeggen van mijn moeder want het was een "slecht" woord haha


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Gipsy schreef:
    Ik zeg meestal iets als snap, damn, owh crap, ya see (van you see), ya think,...
    Maar dat is meestal als ik sarcastisch bezig ben of als iemand, iemand anders een afgang heeft bezorgd.


    Ik ook zo iets, maar ja, mu nog een vervangend woord vinden 0.0


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Gadnakendehuudjes. (cat)

    Dat zegt mijn moeder altijd i.p.v godnakendkuthert.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij mij in de vriendengroep en volgens mijn vriend sta ik bekend om mijn: "humpf" (daar heb ik zelfs een t-shirt van(Y)) maar dat is echt iets van mij.

    Pudding.


    26 - 02 - '16