• Daarnet zat er echt een gigantische spin in de badkamer - ik overdrijf niet - met heel lange, harige poten en een dik, vatsig lichaampje. Mijn papa was te lui om hem buiten te zetten en ik liet het beestje maar zitten. Maar nu moet ik naar het wc en ik liep binnen met mijn schoen - gewapend en voorbereid - is dat beest nergens te zien. Fuck, ik ben nu bang dat het opeens me zal 'springen' D: En mijn ouders zijn nu niet thuis mqkjdmkqjfmdkfj.


    Olive

    Let's just all take a moment and thank God/evolution that spiders don't fly.

    IT'S JUST PLANNING ON A SURPRISE ATTACK.

    Oh spinnen zijn echt vreselijk.

    Cydonia schreef:
    Hahaha, dit is hoe ik me dan altijd voel:



    Hou die schoen in de aanslag!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha arme jij! :')
    Toen ik vandaag naar de wc moest zag ik hoe een spin een vlieg opat.
    Was ook geen gezellig gezicht hoor :') Althans niet voor in de badkamer, als het op een andere plek was, was het wel grappig geweest. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkig woon je niet in Australië.

    Melonpan schreef:
    Gelukkig woon je niet in Australië.


    Ahaha ik zou het zelf nog niet eens proberen.

    Wij zaten dus ook onlangs met zo'n dikkerd. Ik in het donker daar gewoon voorbij gewandeld. Chiara zie die zitten en bibi mocht hem wegdoen. Heb ik toch even oma wakker gemaakt, want die dikke spinnetjes zijn mijn vriendjes niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Wij zaten dus ook onlangs met zo'n dikkerd. Ik in het donker daar gewoon voorbij gewandeld. Chiara zie die zitten en bibi mocht hem wegdoen. Heb ik toch even oma wakker gemaakt, want die dikke spinnetjes zijn mijn vriendjes niet.


    Invaesion schreef:
    (...)

    Nu wil ik weer verder naar How I met your mother kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Feline schreef:
    Ik dacht gelijk aan dit :')


    HAHAHAHAHHAHAHA


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean