• Daarnet zat er echt een gigantische spin in de badkamer - ik overdrijf niet - met heel lange, harige poten en een dik, vatsig lichaampje. Mijn papa was te lui om hem buiten te zetten en ik liet het beestje maar zitten. Maar nu moet ik naar het wc en ik liep binnen met mijn schoen - gewapend en voorbereid - is dat beest nergens te zien. Fuck, ik ben nu bang dat het opeens me zal 'springen' D: En mijn ouders zijn nu niet thuis mqkjdmkqjfmdkfj.


    Olive

    Ik voel met je mee, die spinnen willen altijd verstoppertje met me spelen maar daar heb ik echt geen behoefte aan.
    Pak anders een bus haarlak! Wel een beetje moordend voor dat beest, maarja. In dat soort gevallen ben ik echt een harteloos persoon die alle beesten uitmoord.
    Maargoed, haarlak helpt wel. Dan stikt ie/verstijft ie. Dus als ik jou was zal ik even goed in de hoekjes kijken. Succes haha.

    Hahaha, dit is hoe ik me dan altijd voel:



    Hou die schoen in de aanslag!


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb ooit eens, toen ik klein was, een spin op de douchegordijn gevonden terwijl ik aan het douchen was. Nou, brullen dat ik deed :')
    En het ergste was; de deur zat op slot en ik durfde de douche niet uit D: Uiteindelijk hoorde mijn zus me schreeuwen, en toen heeft mijn vader de deur open gekregen, etc, etc.


    Deep inside, I've never felt alive

    Pak de stofzuiger. Daar kan je veel achtpotige wexens mee vangen!

    AAAH, ik ben daar ook zo bang voor. (zip)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht gelijk aan dit :')


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik dacht gelijk aan dit :')



    AHAHAHAHAHAHAHAHAH, please, AHAHAHAH. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oh daar kan ik ook zo slecht tegen en dan ben ik bang dat ie in de wc zit en dan floep mijn broek in kruitptxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cydonia schreef:
    Hahaha, dit is hoe ik me dan altijd voel:



    Hou die schoen in de aanslag!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    *lacht je uit*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha
    In de zomervakantie heb ik in de jungle ook enorme en dikke spinnen gezien dus nu ben ik niet meer bang voor die spinnen hier :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Ik dacht gelijk aan dit :')


    Geniaal plaatje gewoon, geniaal (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh serieus, ik leef echt met je mee! Er kwam laatst zo'n enorme herfstspin mijn kamer in lopen, waarvan ze zeggen dat er altijd twee van lopen. Vanuit mijn ooghoek zag ik hem lopen en hij was HUGE! Ik heb serieus nog nooit zo'n grote spin gezien buiten een vogelspin in de dierentuin. En gillen wat ik deed, ochh! Ik heb er nu nog een trauma van. :l


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Oh, ik weet hoe dat voelt. Ik had dat een keer toen ik 's nachts wakker werd en er een spin midden op mijn plafond zat. Mijn ouders lagen te slapen en die spin zat best een eind bij me vandaan, dus ik besloot om weer terug te gaan liggen. Toen ik dezelfde nacht weer wakker werd en even wilde controleren of hij nog op dezelfde plek zat, was hij verdwenen. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha straks pakt ie jou en gooit ie je in 't rond net als met die reclame :Y)