• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.

Welke rollen zijn er?

Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews

Tien jongens (tussen 12 en 18):

-BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -

Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

-Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones

Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio

Wat zijn de RPG regels?

-Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

(Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]

everything, in time

Rosali Jane Aves.

Ik hoorde hem wel, maar zag alleen de twinkeling in zijn ogen. Ik mocht hem wel, sneaky, pit en geen doetje. 'Goed. Wees héél stil, ik ben maar één keer door dit poortje gegaan en heb een weg naar buiten gevonden toen ben ik weer terug gegaan omdat ik bang was dat ze me zouden gaan zoeken.' Hij steekt nog een vinger op. 'Als we bij de andere kant zijn aangekomen zijn we bíjna buiten, we moeten daarna dus nog een stukje, Begrijp je dat?' Ik lachte zachtjes en knikte. 'Zo lang je bij mij bent gebeurd er niks.' zei ik toen met een knipoog. Ik was hier al mijn hele leven lang en al was ik wat rebels, ik was geen wegloper. Ik had het hier wel naar mijn zin !
    Ik liet Ethan voorop lopen en hield zijn hand even vast zodat ik niet achter zou raken in dit pad.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Ethan Smith

'Zo lang je bij mij bent gebeurd er niks.' zei ze. Dat verbaasde me toch wel een beetje, meestal zie je dat de man dat hoort te zeggen. Maar dit meisje was anders. Ik wist niet hoe lang ze hier al zat. Ze laat me voorop lopen en houdt mijn hand even vast zodat ze niet achter zou raken. Als het een paar minuten stil is geweest begin ik maar met vragen stellen. 'Hoe lang zit je hier al?' vraag ik.

Shit Could Be Worse.

Rosali Jane Aves.

Ik glimlachte. 'Nu al ongeveer mijn hele leven lang. ' zeg ik simpel en als ik bijna struikel hou ik me nog goed vast.
    Al bijna mijn hele leven hier al..'En jij ?' Vroeg ik toen en keek naar zijn gestalte. Zijn houding was vrij nuchter, maar ik kon iedere keer weer zien dat hij ergens aan dacht. Maar waaraan? Dat zou ik wel eens willen weten.

Ademir schreef:
    (En hoe ik moet ik nu verder reageren? :'p Andrew en Esmée zijn dus niet in dezelfde kamer waar Luca en Fee zijn, dus Marthe's stukje klopt dan niet :'p Of ik kan natuurlijk altijd wel wat verzinnen.)

[Verzin gewoon wat en negeer wat ze zei. xd I like your new username, by the way. ^^]

help

'Nu al ongeveer mijn hele leven lang. En jij?' 'Ik zit hier pas een paar dagen, maar ik heb je niet gezien, waarschijnlijk omdat ik in een ander deel werd gehouden. Maar..' Ik draai me om. 'Gek dat je deze deur nog nooit hebt gezien..'

~Geen idee wat ik moest zetten. Maar ja..~

Shit Could Be Worse.

[wat heb ik gemist?]

Rosali Jane Aves.

'Ik ging meestal naar de andere kant.' zei ik simpel en keek hem aan. Een paar dagen eh..
    'Maar ja, wat wil je gaan doen?' zei ik toen met een wenkbrauw wiebel en grinnikte zachtjes.
    Ik beet even op mijn lip terwijl ik mijn blik even over hem heen liet gaan. Totaal níet verkeerd.

Luca Ayan Basilio
    Nadat ik een tijdje gewoon zwijgzaam naar de plafond heb liggen staren, laat ik mijn blik glijden op Fee die nog steeds aan de deur staat. Mijn ogen glijden af naar haar benen, waar ik een nieuwe verse lading bloed zie stromen. 'Dat ziet er niet goed uit.' Mompel ik en ga daarna van het bed af en loop richting Fee. 'Kom, er zal wel ergens verband ofzo zijn.' Zeg ik terwijl ik daarna haar hand vastpak en haar meesleur naar de badkamer die ik daarstraks had tegengekomen.

(Zo en ty :'D)

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:17 ]

Rise and rise again until lambs become lions

Sirens ---> Carmenta

Ethan Smith
    'Ik ging meestal naar de andere kant.' zegt ze simpel en kijkt me aan.
    'Maar ja, wat wil je gaan doen?' ze grinnikt zachtjes. 'Ik denk dat het hier is.' Ik voel een klein deurtje en maak die open. Opeens word alles veel lichter. Ik steek mijn hoofd naar buiten om te kijken of alles veilig is, als ik het een paar keer heb gecheckt spring ik door het kleine doorgangetje naar buiten. 'Voorzichtig.'

Shit Could Be Worse.

Is iemands personage nog alleen? (:

everything, in time

Jep mines (Jayden) :-(

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:32 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

( Ja en mijne Ryan xd )

Rosali Jane Aves.

Ik hou me aan hem vast en spring naar buiten. 'Frisse lucht.' mompel ik dan en lach zachtjes wanneer ik even diep inadem.
    Ik had het daar fijn, maar frisse lucht zo nu en dan was wel fijn.
    'Dus, ga je me vertellen waar je me naartoe hebt gelokt mr. mysteriouse.' zei ik toen en grijnsde

Nou iemand kan Andrew en Esmée tegenkomen op de gangen. De laatste reactie staat op pagina 3.(:

everything, in time