• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    ( Ik laat morgen Ryan naar Esmeé gaan okaay ? :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [lluvia -> Realist]

    Had ik al aangepast, mhihi :3


    everything, in time

    [You're awsome ;3]

    Ademir schreef:
    Luca Ayan Basilio
    Nadat ik een tijdje gewoon zwijgzaam naar de plafond heb liggen staren, laat ik mijn blik glijden op Fee die nog steeds aan de deur staat. Mijn ogen glijden af naar haar benen, waar ik een nieuwe verse lading bloed zie stromen. 'Dat ziet er niet goed uit.' Mompel ik en ga daarna van het bed af en loop richting Fee. 'Kom, er zal wel ergens verband ofzo zijn.' Zeg ik terwijl ik daarna haar hand vastpak en haar meesleur naar de badkamer die ik daarstraks had tegengekomen.

    (Zo en ty :'D)


    SOOOOOORRRRRRRYYYYYYY!

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    "Dat ziet er niet goed uit," mompelt Luca terwijl hij naar Ophelia's benen kijkt. "Kom, er zal wel ergens verband of zo zijn."
    "Het is echt niet erg!" roept Fee nog half terwijl Luca haar meesleurt naar de badkamer. "Heus, geloof me! Het zijn maar wat krabbels en schrammen. Niets om je zorgen over te maken."


    help

    Luca Ayan Basilio
    Ik hoor hoe Fee allemaal tegenwerpingen roept, maar ik negeer haar volledig en nog steeds met haar hand in de mijne, stap ik de kamer binnen. 'Het kan me niet schelen hoe erg het is, maar er moet gewoon een verband rond zodat het stopt met bloeden.' Zeg ik terwijl ik daarna haar hand loslaat en naar een kastje in de verste hoek loop. 'Oké, eens even zien.' Mompel ik en ik laad rustig de hele inhoud van het kastje uit. 'Hm, een schaar, pleisters, plakkers, ontsmettingsmiddel, pilletjes. Ah hier, een verband.' Terwijl ik het verband, ontsmettingsmiddel en plakkers in mijn handen neem, recht ik mijn rug en loop naar de wastafel waar ik de spullen op leg. 'Oké, kom hier.' Glimlach ik en ik neem Fee's hand vast en til haar op de wastafel. Daarna neem ik een beetje wcpapier en maak haar wonden schoon met wat ontsmettingsmiddel. 'Dit kan wel wat pikken.' Grijns ik terwijl ik stilletjes met het papiertje op de wonden dep.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:32 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ethan Smith

    'Frisse lucht.' mompelt ze en lacht zachtjes wanneer ze even diep inademt.
    'Dus, ga je me vertellen waar je me naartoe hebt gelokt mr. mysteriouse.' zegt ze en grijnst.
    'Maak je je soms zorgen?,' Zeg ik dan ook met een grijns.
    'Luister, je wilt daar toch niet je héle leven blijven?, Voor altijd in dat vreselijke gebouw en niks van de wereld kunnen zien?' Ik ga in kleermakerszit op het vochtige gras zitten en kijk haar aan. 'Nou?'


    Shit Could Be Worse.

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    Fee rolt met haar ogen. "Je doet er veel te dramatisch over. Nu lijkt het alleen maar erger dan het is," zucht ze terwijl ze eventjes de pijn van het prikken van het ontsmettingsmiddel verbijt.


    [Sorry dat hij zo kort is. xd]


    help

    Rosali Jane Aves.

    Ik ging bij hem zitten. 'Als je me reden geeft om zorgen te maken, tuurlijk waarom ook niet. ' zeg ik met een klein grijnsje.
    Als hij over de sekte begint bijt ik oo mijn lip. Natuurlijk wou ik dat wel, maardit was mijn thuis, hoe kon ik dat nou achterlaten?!
    Ik begon erover heen te praten. 'Wat heb jij al van de wereld gezien dan?' Vroeg ik in de hoop dst hij niet meer door zou gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar kan ik heen met Holden of Spencer?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Ayan Basilio
    'Je doet er veel te dramatisch over. Nu lijkt het alleen maar erger dan het is.' Zucht ze. Ik haal mijn schouders op en dep dan nog een laatste keer op een wond. 'Volgens mij lijkt het een erger zicht als het bloed van je benen blijft lopen.' Zeg ik terwijl ik daarna een verband neem en wikkel om haar rechterbeen en daarna met mijn hand het verband tegenhoud en daarna dicht plak met de plakkers.Vervolgens neem ik het andere been en wikkel daar op dezelfde manier het verband om, 'Zo je bent klaar.' Glimlach ik zachtjes en daarna ga ik naast haar zitten op de wastafel en kijk naar haar benen die nu goed verpakt zijn.


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Uhm je kunt met Spencer en of Holden naar Liam?]

    Realist schreef:
    [Uhm je kunt met Spencer en of Holden naar Liam?]


    [Spencer is net weggelopen bij Liam dus dat is niet echt logisch xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Spencer is net weggelopen bij Liam dus dat is niet echt logisch xd]


    (Als je wil kan je Spencer ook laten komen naar Fee & Luca? (: )


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ethan Smith

    'Als je me reden geeft om zorgen te maken, tuurlijk waarom ook niet, ' zegt ze met een klein grijnsje. 'Wat heb jij al van de wereld gezien dan?'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk haar nonchalant aan. 'Wat ik al van de wereld heb gezien? , Rosali ik ben ontvoert, ik ben nog maar 16 en ik zou het geweldig vinden om de rest van de wereld te kunnen ontdekken.' Ik laat me achterover vallen en blijf naar de grijzige lucht kijken. 'En zolang ik hier opgesloten zit gaat dat niet gebeuren, en de enige uitweg is ontsnappen, niet?'


    Shit Could Be Worse.