• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    Esmée Nynke Prideaux
    Nog voor Andrew kan antwoorden, komt er nog iemand onze kamer binnen. Het is het andere Franse meisje. Ik groet haar verbaasd en ben blij dat zij het is. Ik kijk Andrew kort aan en kijk dan terug naar het meisje, dat haar enen vol bloed heeft zitten.
    'Wat is er gebeurd?' vraag ik verbaasd en stap op haar af. 'Dat ziet er niet bepaald gezond uit.'


    everything, in time

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    "Wat is er gebeurd?" vraagt het Franse meisje verbaasd, nadat ze Ophelia groette. "Dat ziet er niet bepaald gezond uit."
    "Ik weet het," antwoordt Fee. "Maar het is niets, maak je maar niet druk." Ze perst er een klein, geforceerd glimlachje uit en kijkt of ze het bloed er ergens van kan wassen.


    help

    -

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 14:52 ]


    help

    [@Gallymogger dat zijn 4 regels geen 6. Just saying.]

    (Iemand met Luca praten? (: )


    Rise and rise again until lambs become lions

    Spencer Elle Bellisario
    Liam wijst naar de linkerkant. 'Vanaf de ingang gaan we naar rechts. Je kunt de zaal herkennen aan de grote rode deur,' legt hij uit. Ik kijk hem even aan en knik, als teken dat ik het begrijp waarna ik voor me uit kijk zodat ik niet weer over mijn eigen voeten struikel. 'Eetzaal, rode deur,' herhaal ik en ik glimlach lichtjes. 'Dat is niet zo moeilijk te onthouden,' voeg ik er aan toe. 'Zijn er nog andere zalen waarvan het handig is om te weten waar ze zijn?' vraag ik. 'En welke plekken verboden zijn is misschien ook wel slim om te weten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    lluvia schreef:
    [@Gallymogger dat zijn 4 regels geen 6. Just saying.]


    Kweetet. xd Nu vind je me vast hypocriet. XD


    help

    [ik kwam eens kijken hoe mijn ex-topic het stelde, en ga ik weer doei!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Liam Drew Anderson

    Ik knik en begeleid spencer achter me aan naar een andere gang. 'Hier bevinden zich de badkamers. Voor de jongens en voor de meisjes apart. In sonmmige kamers heb je een eigen badkamer maar in jou kamer is dat niet het geval. Als je door loop vind je de keuken en het wss hok, iedereen heeft diensten dus kijk op de gang maar wanneer die van jou is. Je moet dan schoonmaken, koken of de was doen.'

    ( Okee, Rosali en Ryan. Ik heb een van hun in de aanbieding :3?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik kan er een 'minstens 4 regels-regel' van maken? :3

    Esmée Nynke Prideaux
    'Ik weet het, maar het is niets, maak je maar niet druk.' Ik haal mijn schouders op. Prima, maar het ziet er echt ongezond uit. Al kan ik me voorstellen dat je hier nu niet meteen op zoek wil gaan naar een dokter. Zelf zou ik het liefst in deze kamer blijven. Tenzij Andrew weggaat, dan blijf ik hier echt niet alleen achter.
    'Weet jij haar naam? Of ik heb het gemist, of ze heeft zich niet voorgesteld,' fluister ik naar Andrew als het meisje op zoek gaat naar een plek waar ze haar benen af kan wassen.


    everything, in time

    Spencer Elle Bellisario
    'Hier bevinden zich de badkamers. Voor de jongens en voor de meisjes apart. In sommige kamers heb je een eigen badkamer maar in jou kamer is dat niet het geval. Als je door loop vind je de keuken en het wss hok, iedereen heeft diensten dus kijk op de gang maar wanneer die van jou is. Je moet dan schoonmaken, koken of de was doen,' zegt Liam.
    Mijn gezicht betrekt lichtjes. Ik ben er geen fan van om badkamers te delen met andere mensen. Dat is thuis al een probleem, en daar deel ik een badkamer alleen met mijn broer. Thuis. Mijn broer. Zal ik ze ooit weer zien? Er komt een brok in mijn keel en ik knipper een paar keer met mijn ogen om tranen tegen te houden. 'Ik ga niet schoonmaken,' zeg ik, maar het komt er zachter uit dan de bedoeling is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Simons

    'Weet jij haar naam? Of ik heb het gemist, of ze heeft zich niet voorgesteld,' ik schud mijn hoofd. 'Géén idee.' Antwoord ik. 'Maar ik ga op onderzoek uit.' Grijns ik en sta op. 'Ga je mee of blijf je hier?' Ik kijk haar afwachtend en lachend aan terwijl ik mijn hand naar haar uit strek om haar overeind te helpen mocht ze mee willen.

    Liam Drew Parker

    'Meer is niet van toepassing. We hebben een kamer die we meer als 'winkel' beschouwen. Gedraag jij je goed dan krijg je punten. Die punten kun je inwisselen voor kleren of andere 'luxe' producten.' Leg ik uit en haal mijn schouders op voor ik vlug in mijn ogen wrijf. Ik was moe van de afgelopen nachten.

    Esmée Nynke Prideaux
    'Géééén idee,' beantwoordt Andrew mijn vraag en ik schiet kort in de lach. 'Maar ik ga op onderzoek uit,' grijnst hij en staat op. 'Ga je mee of blijf je hier?'
    Ik kijk van zijn uitgestoken hand naar het meisje en pak dan Andrews hand vast. Als ik sta hou ik zijn hand nog even vast en laat hem dan toch maar los, voor het té vreemd wordt. 'Ik ga echt wel mee, ik blijf liever niet alleen achter met vreemde mensen.'
    Samen lopen we de gang op, maar veel valt er niet te zien.
    'Welke kant eerst op? We moeten wel echt uitkijken voor die bewapende bewaking, ik heb liever geen kogel door mijn lede- eh..' Ik kan niet meer op het woord komen en stop maar met praten, Andrew weet toch wel wat ik bedoel.


    everything, in time