• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    [Oke, ik zit een heel deel achter xD. Kan iemand mij al eens vertellen wie met wie contact heeft en wie wie kent?]

    Guy Richard Campbell

    Ik loop de danszaal weer in en glimlach naar mijn leerlingen. Ik kijk naar het pak koekjes in Anna haar hand en lach. 'koekjes...' Ik grinnik en zet het flesje water aan mijn lippen. Ik neem een slok en loop naar mijn tas, waar ik het flesje water in gooi. 'Vinden jullie het hier ook niet te heet?' Ik kijk ze aan en trek mijn shirt uit. Het was hier veel te warm om met een shirt aan te lopen. Waarom zou je dat doen als het niet nodig is? Ik glimlach en ga weer tegen de muur aanzitten, met mijn knieeën een beetje opgetrokken. Dan kijk ik ze aan. 'Wat zouden jullie de eerste les willen zien?' Ik kijk ze vragend aan. 'En Axelle ik heb je tweeling zus ook al onmoet,' lach ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gino Pedro Bujor

    ik kijk naar de twee meiden, 'hebben jullie zin om een beetje mee rond te kijken?'Vraag ik. Rose loopt langs en groet me 'Heyy rosee' antwoord ik.
    'Dus gaan jullie mee de school verkennen?' glimlach ik terwijl ik mijn snapback achterstevoren op mijn hoofd zet.
    Ineens valt Nova van haar stoel. Ik sta zo snel mogelijk op en zie hoe ze onwel op de grond ligt. 'Zal ik hulp gaan zoeken?' vraag ik. Geen idee wie ik dan zou moeten vragen. Maar er moet iets gebeuren

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:29 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Alloveryou schreef:
    [Oke, ik zit een heel deel achter xD. Kan iemand mij al eens vertellen wie met wie contact heeft en wie wie kent?]


    [Ja is goed. Anna, Axelle en Guy zitten in de HipHop zaal. Guy is net even de Hiphopzaal uitgelopen om zijn zus, Rosalie, te zoeken. Rosalie zat met Rafael, Ashley en Brianna aan een tafel in de eetzaal. Rosalie zwaaide naar Gino die ze kent omdat ze vaak op bezoek was geweest bij haar broer en Gino al langer op de school zit. Gino zit aan een tafel met Nova en Leah, ook in de eetzaal

    Dat is het ongeveer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Intan schreef:
    Gino Pedro Bujor

    ik kijk naar de twee meiden, 'hebben jullie zin om een beetje mee rond te kijken?'Vraag ik. Rose loopt langs en groet me 'Heyy rosee' antwoord ik.
    'Dus gaan jullie mee de school verkennen?' glimlach ik terwijl ik mijn snapback achterstevoren op mijn hoofd zet.


    [Guy loopt langs. De HipHop docent:) Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Ja is goed. Anna, Axelle en Guy zitten in de HipHop zaal. Guy is net even de Hiphopzaal uitgelopen om zijn zus, Rosalie, te zoeken. Rosalie zat met Rafael, Ashley en Brianna aan een tafel in de eetzaal. Rosalie zwaaide naar Gino die ze kent omdat ze vaak op bezoek was geweest bij haar broer en Gino al langer op de school zit. Gino zit aan een tafel met Nova en Leah, ook in de eetzaal

    Dat is het ongeveer]


    Dat dus.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Coockies schreef:
    (...)

    [Guy loopt langs. De HipHop docent:) Hahaha]

    [komt goed uit want Nova is flauwgevallen, zal ik hem aanspreken?]


    even a white rose has a black shadowx

    Leah May Flynch
    ik kijk een beetje beangstigd naar Nova als ze op de grond valt. "Gino!" roep ik ietwat bang en sta op. Ik kon hier dus niet tegen. Wat was er aan de hand? Kwam alles weer goed. "Gino, Wat is er gebeurt?" Vraag ik en ga bij Nova op de grond zitten. ik had geen idee wat ik nu moest doen. vooral omdat ik dit nog nooit had meegemaakt. Dan werd het in ene een stuk enger. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Axelle Julia Jones
    Ik wil Guy net antwoorden als ik door mijn enkel ga, ik val op de grond en roep meteen 'Auw, verdomme' Dan kijk ik naar Guy en zeg 'Echt, waar?' Dan kijk ik naar Anna en vraag ik aan haar 'Wat vroeg je nou?' Ik doe mijn broekspijp omhoog en voel aan mijn enkel. Ik druk zachtjes op de plek waar het het meest pijn doet en voel gelijk een hevige pijnscheut. Mijn gezicht verrekt van de pijn en ik zeg 'Fijn, dit moet altijd mij weer gebeuren'
    Zachtjes schuif ik naar de muur van de danszaal.


    That is a perfect copy of reality.

    [O hij is alweer weg haha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "vinden jullie het hier ook niet te heet?" vraagt hij en hij trekt zijn shirt aan en zij goed gespierde bovenlichaam is te zien. "Ja, het is hier best wel warm" al kreeg ik het eerder warm van hem. "Jij bent de leraar, dus zeg maar wat jij wilt zien de eerste les. Waarom spreek ik hem eigenlijk aan met jij... Ik sta op en loop naar hem toe. "ook een koekje?" vraag ik dan en steek het pakje koekjes naar hem uit. Dan valt Axelle en roept ze "au" "wat vroeg je?" vraagt ze dan aan mij. "Ik vroeg of je een koekje wou, gaat het wel?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:34 ]

    Guy Richard Campbell

    'Ja lekker.' Ik pak het koekje en grinnik. Ik kijk Anna even aan en schenk haar een glimlach. 'Dank je.' Ik kijk naar Axelle die ineens neervalt. Ze handelt eerst zelf, maar ik ben al opgesprongen en naar haar toe gerent. 'Gaat het.' Ik ga gehurkt naast haar zitten en kijk haar bezorgd aan. 'Wil je mijn eerste les gelijk skippen?' Ik glimlach even vriendelijk naar haar en kijk naar haar enkel. 'Moet ik je even naar de EHBO brengen? Dan kan je daar ijs en alles halen?' Ik kijk haar aan en help haar voorzichtig overeind. Ik kijk naar Anna en dan naar Axelle. Ik help haar naar een bankje dat tegen een muur aanstaat en help haar zitten.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [O hij is alweer weg haha:)]


    [Kan ik Guy halen of iemand anders.
    Btw wie meot ik halen omdat er iemand flauwgevallen is?]


    even a white rose has a black shadowx

    Gino Pedro Bujor

    ik zie dat Leah een beetje angstig kijkt. 'Rustig maar, volgens mij is ze flauwgevallen, ik moet hulp gaan zoeken. blijf je bij haar?
    Ik loop weg en ga op zoek naar iemand die me kan helpen. Ik loop snel door de gangen die ik uit mijn hoofd ken

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:36 ]


    even a white rose has a black shadowx

    [OMG wist niet dat het al begonnen was, what did I all mis en waar kan ik Audrey en Josh naartoe sturen? :Y]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp