• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Ashley Dawn Jones
    Ik kijk op naar de jongen die vraagt of ik een tweelingzus heb. Ik grinnik even en zeg 'Nee,hoezo?' Ik vraag me af hoe hij zou reageren, later zou ik wel zeggen dat ik er wel een heb. Dan besef ik me dat Axelle dus ook al mensen heeft leren kennen. Eindelijk is ze een keer aardig tegen anderen, althans, dat hoop ik voor haar.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller - HH
    Axelle danst een stukje. "Ziet er goed uit zeg ik dan" en ik glimlach. Guy zegt het een en ander en gaat dan de zaal uit. Ik ga op de grond tegen de spiegels aan zitten met mijn flesje water en drink wat. "Is het je eerste jaar hier op school?" vraag ik dan.

    Gino Pedro Bujor

    'Dus nu zit ik hier met twee jazz meisjes. Ik doe hiphop' antwoord ik. Haar opmerking over die tatoeages bleef scherp in mijn hoofd hangen. 'Betekenen ze ook wat voor je? Die tatoeages?' vraag ik. Ik leg mijn snapback op de tafel en pak mijn tas, ik graai erin en haal een appel uit mijn tas en neem er een hap uit.
    Ik kijk even de kantine rond en mijn oog valt op de groep mensen, ik zie een meisje zitten en ze komt me ergens heel erg bekend voor. Ik zwaai naar haar.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:06 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik blijf haar enkele seconde wezenloos aanstaren. Ik denk even na. 'O zou je dan even meewillen komen en uitleggen waarom er een copie van jouw of jij van haar rondloopt,' glimlach ik. 'Ze is in de HipHop zaal,' vervolg ik weer en lach even. 'Je loopt me te fucken, dat moet wel.' Ik grijns even. Mijn taalgebruik deed me vrij weinig. Ik kijk even naar mijn zus die haar wenkbrauw optrekt. Ik lach naar haar. 'Ga nou niet de wijsneus uithalen zussie,' grinnik ik. Ze steekt haar tong uit. 'En ik wil mijn pet uit.' Voordat ze kan reageren pak ik die weer af. Ik zet allebei de petten op mijn hoofd. Wat er vast niet uitziet, maar dat kan me ook even niet schelen. Ik ben zo iemand die het niet uitmaakt hoe mensen over hem denken, maar gewoon lekker zichzelf is. Ik kijk weer naar het meisje die wel een tweelingzus zou moeten hebben... Kan niet anders.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nova Jessica Martins

    Ik schudde nee. Ik was niet verlegen, praten koste me niet teveel moeite, maar ik hield niet van praten. Vrolijk en wat zelfverzekerder nam ik een flesje water uit mijn tas en dronk een klein slokje. Met mijn vinger draaide ik rondjes om de dop en keek rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk mijn broer verontwaardigd aan. 'Mag ik die pet terug? Pleasee... Het ziet er niet uit nu.' Ik sta op en pak de pet weer af. Hij heeft het niet door, want hij is alleen maar bezig met een of ander iets. Waarschijnlijk heeft hij iemand in de les die heel erg op Ashley lijkt. Volgens hem dan. Hij heeft het wel vaker mis. 'Ashley als hij je irriteert kan je hem wel afschepen hoor,' lach ik en ga weer rustig zitten. Ik kijk om me heen en zie een jongen naar me zwaaien. Ik herken hem. Met hem had ik vorig jaar een gesprek toen ik een keer langs kwam voor mijn broer. 'Hé Gino,' schreeuw ik door de zaal en zwaai vrolijk terug. Dan kijk ik weer naar de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Dawn Jones
    Ik kijk de jongen even aan en begin dan te lachen. 'Oké, oké je hebt me door, Ik heb een tweelingzus, ze doet aan HipHop en ze is hier ook. Ze heet Axelle, weet je genoeg?' vraag ik lachend aan hem. Dan kijk ik Rosalie en de jongen aan, 'En jullie zijn zo te zien ook broer en zus?' vraag aan hun.


    That is a perfect copy of reality.

    Leah May Flynch
    Ik kijk even vrolijk om me heen. Ik denk even na. zullen er veel mensen hier Jazz doen? Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig. Ik pak mijn broodje en neem een hap. Hier kon ik echt de hele dag meedoen. Een broodje met sandwich smeersel, of hoehet ook heette, sla en komkommer. Ik kijk nog even naar het meisje Nova. "vind je het erg als mensen heel veel tegen jou praten? Ik bedoel echt heel veel. Want soms kan ik mijn mond niet houden en dan word het soms echt erg omdat ik ook vrij snel afgeleid ben. En jijzelf bent nogal stil." zeg ik.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gino Pedro Bujor

    Ik hoor mijn naam en kijk haar aan. 'Hey Rose' roep ik terug. Ik richt me weer op Nova en Leah. Misschien kan ik zo nog even met Rose gaan praten. Maar ik richt me op Nova. 'Maar, waar kom je vandaan?' vraag ik terwijl ik opnieuw een hap van mijn appel neem.


    even a white rose has a black shadowx

    [zijn er meer jongens personages actief op het moment xD?]


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach. 'Ja dat zegt genoeg.' Ik grinnik. 'Ja, Rose is mijn little sister.' Ik kijk haar aan. Ze steekt haar tong uit. Ik grinnik even en kijk het meisje aan. 'Ik ga maar terug naar mijn lokaal of te wel danszaal, mijn spullen liggen er nog. Rose kan je mijn pet aan het eind van de dag wel terug geven?' Ze lijkt het niet eens te horen en ik verwacht ook niet dat ik die pet terug krijg. Ik kijk het meisje glimlachend aan en dan naar de andere. 'Ik spreek jullie waarschijnlijk nog wel. En voor degene die HipHop hebben, zie ik jullie in de les.' Ik glimlach even en loop dan van de tafel weg. 'Hoi Gino,' groet ik hem even als ik langs hem loop. Ik loop de eetzaal uit, terug naar de HipHop zaal


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Tussen het dansen door zeg ik tegen het meisje 'Ja het is mijn eerste jaar, jounes?' Dan besef ik me dat ik haar naam nog niet weet en vraag ik aan haar hoe ze heet. Dan begin ik weer opnieuw met mijn cheografie, ik weet niet waarom, maar ik wil al mijn energie eruit dansen. Ik glimlach naar het nog voor mij naamloze meisje.


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller - HH
    "Ik ben Anna, en dit is mijn tweede jaar op deze school, maar eerste jaar HipHop" zeg ik dan. Ik zit nog altijd op de grond tegen de spiegel aan met mijn waterflesje in mijn handen. Ik pak nog wat koekjes uit mijn tas. "wil je er ook een?" vraag ik dan.

    [wat doen we eigenlijk, zo'n eerste dag? is er nog een gezamelijk iets of is het gewoon beetje lekker doen wat je wil ofzo? $=]


    even a white rose has a black shadowx

    Nova Jessica Martins

    'Ik luister wel, en ik kom uit Spanje' mompelde ik. Ik knipperde wat met mijn ogen. Alles begon een beetje te draaien. Ik had nog niks gegeten en gedronken. Ik kneep even mijn ogen dicht en deed ze open. Mijn ademhaling werd sneller en ik viel van mijn stoel. Toen werd alles zwart.

    [Zo, flauwgevallen, nu is er een beetje drama]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."