• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Gino Pedro Bujor

    Het meisje lijkt verlegen. 'Hey ik ben dus Gino?. Ik ga zitten en kijk naar haar getatoeëerde arm, 'Cool, al die tatoeages. Ik trek mijn V-hals shirtje een beetje opzij zodat je het getatoeëerde woordje: Strong. Op mijn borst kan zien staan. 'Mijn vader heeft dezelfde' lach ik. Ik wenk Leah dat ze ook moet komen zitten.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:44 ]


    even a white rose has a black shadowx

    [Wie zijn er dit jaar allemaal nieuw dan? $=]


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik knik om haar uitleg. Het was niet mijn stijl, net zoals ballet dat niet was. Dus besluit ik er maar niks meer over te zeggen. Ik sta op en loop naar Axelle. 'Ik ben Guy Campbell. Je Hiphop docent,' lach ik. 'Maar noem me maar gewoon Guy,' leg ik uit en schenk haar nog een glimlach. Dan loop ik terug naar mijn tas en kijk even naar de punten die ik heb op geschreven. Ik kijk de twee dames even aan. Ze leken me getalenteerd en energieke leerlingen. Met hen zou ik zeker goed kunnen werken. Dat wist ik nu al zeker. Ik haal de pet van mijn hoofd en stop die in mijn tas. Ik kijk even naar mezelf in de spiegel en ga even met een hand door mijn haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leah May Flynch
    ik ging ook zitten en keek haar even aan. "ik hou niet zo van grote groepen." Zeg ik zacht en speelmet mijn armbandje.Ja, ik moest altijd iets in mijn handen hebben, anders ging ik met mijn eigen vingers spelen. "Dansstijl?" Vraag ik voorzichtig enpak mijn flesjewater waarik voorzichtig een slokje van neem. Best wel nog wat mensen hadden hier een tattoo. Misschien hoefde ik nu geen lange sokken aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach. 'Ja, je kan wel goed verhalen vertellen, maar dat kan je met alle dansstijlen, vind ik. Nou ja. Ik kan het bij Ballet, maar ook bij HipHop. Je verteld het alleen op een andere manier. Bij Modern kan het ook goed. Dat weet ik.' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Dansen is iets dat je gewoon goed naar jezelf toe kan trekken.' Ik glimlach en bijt even op mijn lip. Ik kijk hem aan, recht in zijn ogen en kijk dan weer weg. Mijn slechte kantje kwam weer een beetje aanwaaien. Althans, slecht... Ik vond het leuk om te doen, maar ik weet dat het niet aardig is, omdat ik nooit echt meen wat ik doe. Flirten met jongens vind ik leuk, maar het kan ook verkeerde indruk wekken en ik vind Rafael echt aardig, dus eigenlijk moet ik het niet doen... Ik glimlach naar Rafael en schenk hem weer even een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller - HH
    "Ik ben Anna" stel ik mezelf dan voor. Ik loop weer naar de muziekinstallatie en zet de muziek uit en haal mijn cd eruit. Veel kwam er denk ik niet meer van dansen en de les zal zo vast beginnen. Ik loop naar mijn tas en ga op de grond zitten en wissel mijn schoenen. Ik haal mijn haar uit de slap hangende staart en doe hem er opnieuw in. Guy haalt de pet van zijn hoofd en kijkt naar zichzelf in de spiegel. Stiekem bekijk ik hem even van top tot teen en sta dan weer op.

    Axelle Julia Jones
    Ik glimlach even naar Guy en zeg 'Zit zij ook bij HipHop?' Ik kijk naar het meisje dat staat te dansen, automatisch begin ik ook te dansen. Ik doe een cheografie die ik nog niet zo lang geleden zelf gemaakt heb, het is niet mijn beste cheografie die ik bedacht heb, maar een andere kwam niet zo snel in mij op.

    [Falend stukje alweer D:]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz

    'Ja dat klopt, maar modern trekt me toch het meeste aan.' Stiekem kreeg ik een beetje een bekeken gevoel door al dat geglimlach. Ik week mijn blik van Rosalie af en richt hem op Ashley. 'Waarom heb jij voor clipdansen gekozen?' Het meisje dat kort geleden door Rosalie van de tafel geduwd is zit rustig naar het gesprek te luisteren en ik belsuith haar voorbeeld te volgen en mijn houding wat te veranderen zodat ik wat fijner zit.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Intan schreef:
    [Wie zijn er dit jaar allemaal nieuw dan? $=]


    [Rosalie heeft eerste jaar les, maar die is best vaak langs gekomen voor haar broer. Dus hij kan haar best herkennen ofzo:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Rosalie heeft eerste jaar les, maar die is best vaak langs gekomen voor haar broer. Dus hij kan haar best herkennen ofzo:) ]

    [Ja is goed, is wel leuk als ik al een paar mensen beetje ken ofzo $=]


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik sta op en kijk de twee meiden aan. 'Ja zij zit ook op Hiphop,' zeg ik tegen Axelle. Ik kijk hoe ze begint te dansen. Ze was zeker niet slecht, maar hier en daar kon ze nog wat leren. 'Ik ga heel even weg.' Ik gooi het kladblok in de tas en de pen er boven op. 'Jullie mogen hier blijven. Ik ben zo terug. Ik ga even mijn zusje zoeken en wat drinken halen.' Geen idee waarom ik het hen meedeelde. Ik schenk ze nog even een glimlach en loop de gang op. Waar zou ze zitten? Ze kende de weg hier al, dus ik kan haar overal verwachten. Ik besluit maar eerst wat drinken te bestellen. Ik loop de eetzaal in en bestel wat te drinken. Tijdens het wachten kijk ik even om me heen. Ineens zie ik mijn zus bij een aardige grote groep zitten. Ik neem het drinken en loop naar haar toe. 'Hé Rose.' Ik kijk even naar de andere en schenk ze een glimlach. Rosalie kijkt op en schenkt me een glimlach. Ik kijk naar de andere drie. Mijn blik blijft hangen op een meisje. 'Heb jij toevallig een tweeling zus,' vraag ik haar. Als ze nee zou zeggen, dan zou ik achterover vallen van verbazing.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nova Jessica Martins

    'Jazz' zei ik als antwoord. Ik keek naar de tattoo van de jongen die Gino heette en glimlachte. 'Door tattoo's voel ik me vrij' legde ik zachtjes uit en ik bloosde. Gino leek me wel aardig. Ik haalde een hand door mijn haar en dacht na. Misschien zou ik wel mijn kapsel laten knippen tot het kapsel van P!nk. Maar kort haar stond me niet erg goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Coockies schreef:
    (...)

    [Rosalie heeft eerste jaar les, maar die is best vaak langs gekomen voor haar broer. Dus hij kan haar best herkennen ofzo:) ]

    [ik kan wel even naar je zwaaien ofzo?]


    even a white rose has a black shadowx

    [Ja zwaai maar:) Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leah May Flynch
    Ik kon het niet laten om weer te glimlachen. "Yay, ik doe ook Jazz. alleen ik ben nieuw dus zo heel goed ben ik nog niet." zeg ik schouder ophalend. "Ik wou dat ik een 'zichtbare' tattoo mocht." bij zichtbare deed ik aanhalingstekens met mijn vingers. Ik mocht van mijn moeder alleen een enkel bandje of een klein roosje, ik mocht dan wel weer mijn haar blauw verven wat ik erg leuk vond.


    We've lived in the shadows for far too long.