• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    [Bahh, ik moet afsluiten, na half 12 mag ik niet meer op laptop \ stomme nieuwe regel van m'n ouders, ik ben er morgenochtend weer, DOEIDOEII!]


    even a white rose has a black shadowx

    [Ik ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    Intan schreef:
    Gino Pedro Bujor

    'Josh, hiphopper josh?' vraag ik met een lach. 'Want als dat zo is ben je mijn kamer genoot. Ik doe ook hiphop' zeg ik terwijl ik op de stoel ga zitten en ik leg het papier op tafel waar de kamer indelingen op staan.


    Josh Francisco Grey

    Ik kijk op het blaadje en grijn. 'Jep, ik ben hiphopper Josh je kamergenoot.' zeg ik dan grijnzend. 'Cool, dus jij bent hiphopper Gino.' zeg ik dan en grinnik even en kijk weer kort de kantine rond en dan weer naar Gino.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    didier Jason Poel
    Ik hou mijn sleutels even lachend omhoog. "Ik weet niet of het mag. Dus dan moet je wel heel stil zijn."Zeg ik lachend. Ik hield van mensen laten zien wat ik graag deed. Ik vond het vooral leuk omdat mensen snel zoiets hadden van: Oh, dat is toch heel makkelijk. Ik pak even de juiste sleutel erbij. "Kom op. Dan ga je zien waar ik zo een beetje de hele dag tegen aankijk."


    We've lived in the shadows for far too long.

    N4I5 schreef:

    [DAMNIT ! Wat heb ik gemist & waar kan ik naartoe ?]


    Gewoon in de eetzaal bij een groepje gaan zitten denk ik. Daar zijn de meesten mensen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik ga nog even youtube vervelen en dan slapen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Axelle Julia Jones
    'Ik bedoel als extra steun, aangezien dit redelijk zwaar is. Niet dan?' vraag ik aan Anna. Dan zegt een jongen wat, maar ik versta niet echt wat ie zegt. Ik leun op Anna, en we lopen samen naar de EHBO. Het gaat sloom, maar we komen er wel, uiteindelijk.


    That is a perfect copy of reality.

    N4I5 schreef:

    [DAMNIT ! Wat heb ik gemist & waar kan ik naartoe ?]


    [je hebt op zich niet zoveel gemist. Gewoon wat gepraat. 1 iemand is flauw gevallen en je kan naar Rosalie in de eetzaal.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waar kan Guy heen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Audrey Olivia Lowell

    Ik glimlach blij en loop achter Didier aan naar de muziekstudio en al snel zijn we er en maakt hij de deur open en loop naar binnen en zie meteen een gigantisch panneel met allemaal knopjes en veel meer. 'Ik snap het nu al niet meer.' zeg ik dan en kijk dan Didier weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [waar kan Guy heen?]

    [Terug naar de HipHop zaal xd?]


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller
    "Helpen kan altijd" zeg ik tegen de jongen (Rafael dus :p). "en zo zwaar ben je niet, ik hoef je niet helemaal op te tillen" zeg ik dan met een glimlach. "Je kan zelf nog vooruit strompelen"


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik haalde een hand door mijn donkerrode lokken heen. Ooit waren ze bruin geweest, en mensen hadden het eerst spijtig gevonden dat ik mijn bruine lokken verfde, maar daarna zagen ze allemaal in dat dat beter bij mijn karakter paste.
    Ik liep de eetzaal binnen in mijn gewone kleren en ging aan de tafel zitten waar de meeste aanzaten.
    "Hallo" zei ik, op een vrolijke manier.

    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek mijn tweelingbroer boos aan.
    "Nee je gaat niet mee naar binnen" zei ik beslist.
    Hij keek me sip aan maar ik gaf hem een duwtje zodat hij terug naar de auto liep en mij met rust liet.
    Net toen ik binnenkwam ging een meisje met rode haren aan de tafel zitten waar de meeste aanzaten, dus ik besloot dat ook maar eens te doen.
    Mijn kamer kwam later.
    Ik liep naar de tafel en hing terwijl mijn zonnebril aan de hals van mijn V-hals shirt.
    "Hellow" zei ik, toen ik eindelijk aan de tafel kwam.

    Didier Jason Poel
    ik lach even en schud mijn hoofd. "Het zijn knopjes. Einde uitleg." Zeg ik enloop naar het paneel. "Oke, hier kunnen wij alles mee. Ik kan elk liedje opzetten, alles wat ik maar wil mixen." Zeg ik een beetje afwezig. "Maar jullie beginnen met gewone dingen zoals piano en gitaar en die staan daar." Ik wijs even door het glas naar de ruimte daar achter. "Zo kunnen we jullie leren waarop jullie nou eigenlijk dansen. Enlatr komen de knopjes erbij en leren jullie dat je iets makkelijker kan versnellen of wat dan ook."

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Guy Richard Campbell

    Ik bedank de mensen van de EHBO en vertrouw het meisje aan de verpleegsters toe. Dan loop ik langzaam terug naar de HipHop zaal die nu leeg is. De twee meiden zouden zo wel terug komen, maar nu had ik de zaal even voor mezelf. Ik doe de deur dicht en loop naar de installatie. Nu pas merk ik dat ik mijn shirt nog steeds niet aanheb. Ik haal mijn schouders op en begin te dansen. Ik laat de muziek me leiden en doe een choreografie. Ik dans door en doe verschillende passen. Ik dans alles gewoon uit me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne