• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

* Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen

Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.

Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.

Het lessenrooster:

8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

* Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

* Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

* Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

* Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

* Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

* Stijl dansen:

Leerkrachten:
    * Ballet:

* Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

* Jazz:

* Modern:

* Street dance:

* Clip dance:

* Stijl dansen:

* Componisten:

* Dj's:

* Visagisten:

* Biologie:

* Voedingskunde:

Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

De Story

Rafael Julián Gonzaléz
    Ik glimlach vriendelijk naar het meisje. 'Oke, kom op dan.' Ik pak Axelle om haar heup vast. 'Jij bent vast het zusje van Ashley.' Vraag ik en glimlach naar haar. 'Ow en ik ben trouwens Rafael.' Zeg ik er vlug achteraan.

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

Audrey Olivia Lowell

'Nou zoals ik al zei, ik denk dat ik daarbij hulp nodig heb.' zeg ik dan grijnzend en loop de zaal in met de instrumeten en besluit achter de piano te gaan zitten en druk een toets in waarna er geluid uit de piano komt en grijns. 'Kan je me hiermee ook helpen?' vraag ik dan met een pruillipje, want ik kan echt geen instrumenten bespelen.

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:51 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Axelle Julia Jones
    'Maar meer dan strompelen kan ik ook niet' mompel ik. Dan roept Anna iets naar de jongen. Ik kijk Anna vragend aan, want ik heb geen idee waar zij het over heeft, maar ik zeg niks. Dan komt de jongen naar ons toe, en komt ook helpen. Hij vraagt of ik het zusje van Ashley ben. 'Jups' antwoord ik. 'Waar is dat kind trouwens?' vraag ik dan.

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:53 ]

That is a perfect copy of reality.

Didier Jason Poel.
    Ik leun op de piano. "Oke, zal ik je leren om de chords van een heleboel pop nummers te spelen?" Zeg ik en kijk nog even op mijn horloge. "Dan kan je de bacis van een aantal nummer en je hoeft geen eens zo speciaal veel te leren." Ik weet nog dat het altijd heel eng en als veel werk vond klinken. Maar de bacis bestond voornamelijk uit vier chords, Ietswat steeds meer mensen wisten.

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:58 ]

We've lived in the shadows for far too long.

Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

Ik bijt op mijn liP en kijk om me heen. De storm was gaan liggen. Ik zie een meisje met rood haar bij een tafel gaan zitten. Een andere jongen volgt haar voorbeeld. Aangezien ik niet alleen wil overblijvn volg ik hun voorbeeld. Ik zet de pet nog even goed op mij hoofd n loop dan Naar de tafel. Gino zit bij een jongen die ik niet ken. Brianna is nog met Ashley. Rafael is weg... Ik kijk naar de tafel. 'Mag Ik erbij komen zitten?' Ik kijk ze vragend aan en glimlach even. Het zou vast wel mogen toch?

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Anna Bailey Miller
    Als de jongen haar ook ondersteunt, voelt ze meteen een stuk lichter aan. We lopen richting de EHBO en ik stel mezelf even voor. "Ik ben anna" zeg ik dan tegen de jongen.

Rafael Julián Gonzaléz

Toen ik haar voor het laatste zag was ze in de eetzaal.' Beantwoord ik haar vraag. Met mijn vrije hand haal ik door mijn bruine haren. Ik had me de eerste dag toch wat anders voorgesteld, er zijn al twee ongelukken gebeurd en het dansen is nog niet eens begonnen. Niet voor mij tenminste. 'Denk je dat je nog kunt dansen? Ik bedoel, of je vandaag nog kunt dansen?" Verbeter ik mezelf als ik hoor hoe stom mijn vraag eigenlijk klinkt.

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

Audrey Olivia Lowell

Ik knik en kijk weer naar de toetsen en bijt op mijn lip. 'Ik waarschu je alvast, ik bn in dit echt een hopeloss geal.' zeg ik dan zuchten en kijk Didier weer aan. 'Oke, waar moet ik mee beginnen?' vraag ik dan en kijk weer naar de toetsen en bijt weer op mijn lip. Dit ging nog een hele klus worden....

Lucas Samuel Sadler.

Ik schoof wat opzij en nam een stoel die aan de tafel achter ons stond.
    "Voel je vrij" zei ik waarna ik 1 of ander vaag uitnodigend gebaar maakte.
    Ik dacht even na wat ik kon zeggen, maar ik besloot dat ik dan toch maar voor de ouderwetste manier ging.
    Mijn naam zeggen dus.
    "Ik ben Lucas, moest jij mij nog eens zien rondlopen dat is Samuel," zei ik, wetende dat mijn broer wel eens een grapje zou uithalen.

Penelope Sarah Gonzalez.

Ik begon te lachen, "Tuurlijk ga maar zitten" zei ik ook tegen het meisje.
    Ik luisterde naar de ietwat vage uitleg van, blijkbaar, Lucas en stelde mezelf ook voor.
    "Penelope" zei ik waarna ik mijn hand uitstak.
    Ik trok die snel al weer in en stond op, "Ik moest naar de wc !" zei ik toen het me inviel dat ik een hele rit had zitten schuiven op de autostoel omdat ik naar de wc moest.
    Ik liep vlug weg en keek de gangen door, juist ja, dit ging makkelijk worden.
    Ik liep een paar deuren verder en opende er uiteindelijk 1.
    Niet de wc, aangezien ik een jongen -Guy- zag dansen.
    "Uhm, weet jij toevallig de wc zijn ?" vroeg ik een beetje ongemakkelijk.

Didier Jason Poel.
    Ik lach. "Sommige zijn natuurtalenten en sommige moeten hun best doen." Ik aal mijn schouders op en strek mijn arm uit. "Oke, eerst hou je je vinger zo en druk je deze in." Zeg ik glimlachend en leg haar vingers op de juiste toetsen. "En dan deze." Ik verplaats haar vngers. "Probeer is tussen de twee te wisselen."

Axelle Julia Jones
    Ik grinnik even om Rafaels vraag en antwoordt 'Ik denk het niet, maar ik hoop het wel. Anders ga ik gewoon Modern doen, dat kan ik immers ook' Ik zucht even 'Als ik uberhaupt nog mag dansen' vervolg ik erachteraan. Dan zie ik Ashley langslopen, ze ziet mij niet. Ik zie dat ze richting de HipHop zaal loopt.

Ashley Dawn Jones
    Ik loop de kantine uit en loop wat door de gangen. Dan zie ik Axelle met Rafael en nog iemand anders, maar ik doe net alsof ik ze niet heb gezien. Ik loop de HipHop zaal in en zie een jongen[Guy] dansen. 'Ziet er goed uit' zeg ik grinnikend.

That is a perfect copy of reality.

Audrey Olivia Lowell

Ik knik en doe wat hij zegt en gek genoeg gaat het meteen de eerste keer goed en glimlach tevreden. 'Wat nu?' vraag ik dan glimlachend, misschien is dit toch niet zo moeilijk als ik dacht en kan dit nog best leuk worden.

Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

Ik ga zitten op een stoel en kijk Lucas aan. Ik knik en glimlach. 'Tweelungbroer?' Ik vraag het maat voor de zekerheid. Vroeger kende ik nooit echt tweelingen, nu dan misschien 2. Ik kijk op naar Penolope. Penolope... Die naam kwam me beked voor... Als ze de eetzaal uit is weet ik waarvan. Zij is mijn kamergenoot. Ik glimlach even en kijk naar Lucas. 'Rosalie,' stel ik mezelf voor. 'Zeg maar Rose,' voeg ik eraan toe en schenk hem even een glimlach. Ik bekeek hem even en voelde iets verlegens in mij. Iets wat totaal niks voor mij was. Ik ska even mijn ogen neer, maar kijk dan weer op. Daarna kijk ik vlug weg. 'Welke dansstijl doe je,' vroeg Ik uiteindelijk

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Anna Bailey Miller
    "Ik hoop voor je dat je mag dansen" zeg ik dan en ik loop de EHBO binnen. Ik loop met haar naar een stoel en laat haar daar zitten. De verpleegster was vast nog bezig met het meisje dat was flauwgevallen. Ik hoop dat we niet te veel van de eerste les gaan missen. Ik ga naast der zitten en wacht.

Didier Jason Poel.
    Ik knik tevreden. "Oke, dan nu deze." Vingers weer even goed leggen. "En deze erbij." Ik glimlach even en steek mijn duimen op. "Dat zijn de vier chords van een heleboel popnummers. Nou kan jij toevallig zingen?" Vraag ik nieuwsgierig. "En zo ja, welk liedje vind je dan leuk?" Ik dacht ik vraag het maar even. Misschien kon ik haar ook iets moeilijkers leren spelen. Of misschien was ze wel beter met de leuke knopjes.