• I'm sorry if this is in the wrong sub-forum

    Yup, ik heb dus een nieuwe telefoon! Sinds gister.
    Het werd dus weer tijd om men abbo te verlengen en ik kon een andere telefoon erbij nemen.
    Nou heb ik de Samsung Galaxy s3 genomen (hoera)
    Het is een leuk dingetje enzo, Maar heb twee jaar met een blackberry gelopen, dan is dit opeens heel anders haha.
    En ik moet zelfs zeggen dat ik de blackberry soms zelfs een beetje mis :X Het is nu opeens zó stil en loop nog een beetje te klote met het touchscreen.

    Maarja om het topic nog een beetje nuttig te houden
    Is er iemand die een beetje ervaring heeft met de samsung galaxy, of iemand anders die een nieuw toestel heeft gehad? :) x


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gheheh same as you !

    Ik had eerst een blackberry curve 8520. Echt een kutding als ik er naar terug kijk, maar toen ging hij 'kapot' en mocht ik een andere telefoon en kreeg ik een abonnement. Ik heb ook de Samsung Galaxy S3 genomen!
    Echt een awesome telefoon ben er echt blij mee :3
    En ja, ik had ook in het begin van Wow, wat is het rustig maar als je vragen hebt kan je bij mij terecht gehehe. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Gheheh same as you !

    Ik had eerst een blackberry curve 8520. Echt een kutding als ik er naar terug kijk, maar toen ging hij 'kapot' en mocht ik een andere telefoon en kreeg ik een abonnement. Ik heb ook de Samsung Galaxy S3 genomen!
    Echt een awesome telefoon ben er echt blij mee :3
    En ja, ik had ook in het begin van Wow, wat is het rustig maar als je vragen hebt kan je bij mij terecht gehehe. :3

    haha is goed thanks...heb nog steeds niet door hoe ik de muziek stop zet...er is geen stopknop!! (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had mijn Blackberry net iets langer dan een jaar, en toen ging die kapot, en toen kreeg ik de Samsung Galaxy plus, geweldig ding, blij dat ik van die Blackberry af ben hahaha :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een samsung galaxy gio


    26 - 02 - '16

    Rechazame schreef:
    (...)
    haha is goed thanks...heb nog steeds niet door hoe ik de muziek stop zet...er is geen stopknop!! (cat)


    Nee klopt, die is er ook niet.
    Wil je het echt stoppen of gewoon op pauze etten?
    Want pauze kan je als het goed is gemakkelijk vinden XD enne..de echte stóp knop is bij het menu. Als je bij je MP3 bent je snelmenu openen dus met alle opties etc en dan helemaal onderaan zit de 'stop' knop xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb een telefoon/tablet combinatie *O* De Huawei S7 Slim om precies te zijn. Hij houdt het 8 uur lang vol als ik gewoon aan het gamen ben en druk aan het internetten ben. Standby is het meer dan 200 uur. Dus een hele goede batterij. Ben er echt blij mee.

    Zo ziet hij er btw uit:


    Klik op het plaatje voor een groter beeld


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb een telefoon/tablet combinatie *O* De Huawei S7 Slim om precies te zijn. Hij houdt het 8 uur lang vol als ik gewoon aan het gamen ben en druk aan het internetten ben. Standby is het meer dan 200 uur. Dus een hele goede batterij. Ben er echt blij mee.

    Zo ziet hij er btw uit:


    Klik op het plaatje voor een groter beeld

    Is dat niet veeeeel te groot. =O


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    Is dat niet veeeeel te groot. =O

    Ja, hij steekt net uit mijn zak omdat het een 7 inch scherm is. Daarom doe ik hem meestal in mijn laptop tas die ik toch altijd bij me heb xd Dus is het verder niet erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haha gelukkig is de galaxy s3 niet zó groot xD maar ik heb broeken met achterlijk kleine zakken dus zal em sws in me tas moeten doen :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nope, ik heb een Blackberry.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Nope, ik heb een Blackberry.


    El Diablo.

    Nog 5 maand en dan ben ik eindelijk van mijn crackberry af. :Y)


    -

    Kk heb een samsung galaxy mini gehad! Echt een brolding! De batterij was megasnel plat en dat mormel liep constant vast! Toen us hij is kapot gegaan en heb ik een nieuwe gekocht, dezelfde omdat ik dacht dat het aan mijn gsm hing maar diegene die ik nu hb is niks beter! Daarom gebruik ik hem bijna nooit...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Invaesion schreef:
    Ik wil wel een nieuwe, maar het is allemaal zo duur en de goedkopere zijn zo lelijk. c:

    Dat. Ik heb nu een HTC Explorer. Niet dat ik er niet blij mee ben, het gaat me meer om het internet, maar hij is bijna net zo pixelig als m'n meer dan 5 jaar oude mobiel (die ik dus net vervangen heb) en ik mag android/htc niet zo (cat)
    Alhoewel die Samsung Galaxy S3 me echt heel erg vet lijkt, maar te duur :c

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 15:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb voor mijn verjaardag Iphone 4 S gekregen, die is dus ook aardig nieuw. :) Voelt heel goed om een nieuwe mobiel te krijgen :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne