• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even eten, tot zo! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht maar toch hard geluidje verliet Eleadora haar mond terwjil ze haar hals strekten en op haar onderlip beet. Eleadora kon er niet tegen als hij haa zo bespeelden, het maakten dat haar lust naar hem alleen maar verdubbelden en meer werd. Ze drukten haar vingertoppen in de huid van zijn schouders terwijl ze deze masseerden en haar handen over zijn boven armen naar beneden liet glijden waarna ze weer met een vinger over de zachte donshaartjes onder zijn navel streelden. "Oh Julio, No lo hago completo. Te amo" fluisterden ze in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    "Dat lijkt me wel genoeg." zei ik uiteindelijk. Ik keek naar de ruimte om me heen. Hmm, als ik nu-
    "Wacht." ik duwde Dexter wat achteruit, zodat hij aan de kant stond. "Ik ga even wat proberen." grijnsde ik.
    Ik bedacht nog even mijn strategie. De keuken bestond uit een redelijk kleine ruimte met links een hoop keukenkastjes, in het midden een grote tafel en rechts weer kasten. Ergens tussen die rechter kastjes en de tafel was het rooster.
    Ik ging in de ruimte tussen de linker kastjes en de tafel staan.
    "Ok, verstand op nul en doen." fluisterde ik tegen mezelf. Ik ging met mijn gezicht naar de kastjes staan. Boog mijn knieën en... sprong.
    Het gevoel van vliegen kwam terug. Adrenaline pompte door mijn aderen. Hier was ik gewoon voor geboren.
    Ik maakte een voorwaartse salto zodat ik op de kastjes terecht kwam, met mijn gezicht naar de muur. Meteen duwde ik me weer af. Zodat ik met een grote achterwaartse boog op de tafel kwam met mijn handen. Ik ging door mijn ellebogen om de schok op te vangen en duwde me meteen weer af. Nu was het moeilijkste. Met een tweede grote boog zou ik op de rechter kastjes terecht moeten komen. En... dat lukte nog ook!
    Grijnzend boog ik door mijn knieën om mezelf weer af te duwden, maar deze keer in een rechte lijn naar boven. Mijn handen gleden even over het plafond en konden toen meteen de rand van het gat in het rooster vastgrijpen.
    Lachend door de adrenaline-stoot en het heerlijke gevoel hees ik mezelf op, maar lette wel op dat ik het eten ondertussen niet plette.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik weet niet of het heel duidelijk is, maar goed xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik houd mij hart vast als ik Nala zo gevaarlijk zie doen. Ik ben blij als de veilig voor me zit. 'Nala, kan je me voortaan even waarschuwen voordat ik zo schrik?' vraag ik dan. Ik kijk haar aan en dwing mijn hart rustiger te worden. 'Gevoel van vliegen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wowdie, ik weet niet hoe het mogelijk is, maar het klinkt vet ^v^]

    Julio Martinéz
    Een hijgerig lachje komt zacht tegen Eleadoras huid aan als ze fluistert dat ze het niet meer houd, waarna ik een "Esperar y ver" fluister. Dan pak ik langzaam de rand van haar broek vast en trek die naar beneden - bijna in slow-motion. Ik buig mee naar beneden en zodra haar broek op de grond ligt ga ik weer langzaam naar boven, terwijl ik mijn hand over haar been mee laat glijden naar boven. Mijn ene hand hou ik een beetje richting de binnenkant van haar bovenbeen als ik een spoor van kusjes vanaf haar navel tot kaaklijn teken en weer rechtop sta, en mijn andere hand leg ik terug op haar heup. Dan ga ik verder met haar nek beroeren.


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zou stoppen. Maar eigenlijk vind ik het wel lief dat hij stopt. 'Omdat ik niet zomaar voor gebruik ben,' zeg ik met een lachje. Het is nu veel makkelijker om hem te weerstaan. Ook al is er nog wel de drang om hem te zoenen. Ja, die drang is er zeker. 'Wat heb je er voor over zodat ik je zoen?' vraag ik een tikkeltje uitdagend. Ik kijk hem nog steeds aan en heel even gaat mijn blik naar zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik lachte luid en haalde mijn schouders op.
    "Daar doe ik het voor." grinnikte ik. Toen stak ik mijn hoofd naar buiten.
    "Kom je ,Dexter? Dan kunnen we gaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Mijn hart klopt weer op normaal tempo. Ik draai me heel even van Nala weg zodat ik met mijn kont in haar richting sta zodat ik alle spullen nog iets verder de schacht in kan schuiven zodat Dexter er ook in kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora boorden haar nagels in zijn schouders terwijl een luid geluidje haar mond verliet en ze haar ogen sloot terwijl ze haar hoofd in haar nek plaatsten. Afwachten? Afwachten?! Nee, dat kon ze niet, het werd haar nu al te veel laatstaan als hij nu nog door zou gaan. Hij maakten haar gek, helemaal gek en ze kon daar niet tegen, en zij wist dat hij wist dat ze daar niet tegen kon. "Julio" fluisterden ze hees terwijl ze haar nek strekten en zachtjes op haar onderlip beet terwijl ze over zijn borstkast streelden. Eleadora trok haar hoofd weg waarna ze hem aankeek met een plagerig glimlachje waarna ze door haar knieën zakten terwijl ze met haar lippen de huid van zjin borstkast beroerden. Eleadora drukten kusjes rond zijn navel waarna ze de rand van zijn boxer tussen haar tanden nam terwijl ze hem aankeek en de rand terug liet kaatsen tegen zijn huid.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    "Nou, bedankt voor het mooie zicht." grijnsde ik en schoof ook wat op dat Dexter erbij kon.
    Wanneer hij ook in de schacht zat, deed ik het rooster er zorgvuldig weer op en draaide me naar Sam.
    "Ok, we zijn weer stil vanaf nu. We weten niet of we nog rooster passeren waar er wel iemand is." mompelde ik zacht. "Gaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Saaaaaaaaaaam??? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kijk op en even achterom, 'Huh?' vraag ik dan. 'Wat mooi uitzicht?' dat zei ze toch? Mooi uitzicht? E dan zegt Nala het over het gaan. Ik probeer zo geluidloos en snel mogelijk het eten vooruit te krijgen. Maar ik merk dat ik uitgeput raak. Maar ga verbeten door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Eleadora neemt heel slim de leiding weer over, maar ik weet ook waarom. Omdat ik haar helemaal gek maakte. Omdat ze me niet meer kon weerstaan. Dat voelt eigenlijk best gek, dat ik haar gek kan maken, gek van verlangen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, aangezien zij precies hetzelfde kan doen bij mij. Bijvoorbeeld door het spoor van kusjes over mijn borst te tekenen die ze nu tekent, en door haar tanden.. Ik kreun zachtjes. Heel zacht en vooral heel onderdrukt. Ik wíl niet laten merken hoe ze me gek krijgt, hoe ze me al gek maakt, maar ze kent me te goed. Wéét het al. Dus ik kijk naar beneden, naar haar, met een geconcentreerde uitdrukking op mijn gezicht. Om mijn verlangen niet te laten merken. Wat zou ik nu graag naar beneden zakken om haar te kunnen zoenen.. En weetje? Waarom ook niet? Ik laat me voorzichtig zakken -voor mijn rug- en druk mijn lippen op de hare, omdat ze nog laag zat om bij mijn boxer te kunnen. Mijn armen wikkelen zich om haar heen en trekken haar dicht tegen me aan, terwijl ik echt heel erg op het punt sta mijn controle te verliezen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik hoor aan zijn ademhaling dat hij moe wordt. Dus grijp ik zijn enkel beet.
    "Mijn beurt." zeg ik simpelweg. Alsof ik al van het begin van plan was het ergens in de helft over te nemen.
    Ik wring me langs hem heen. Mijn adem stokt als de zijne langs mijn gezicht strijk, maar ik dwing mezelf door te gaan. Ik steek hem voorbij en begin zelf het eten voort te duwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”