• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    De stekende pijn gaat weg en aangezien ik mijn ogen niet open krijg vraag ik me af of ik in de duisternis gegleden ben, dood ga, of een andere reden. Maar ik voel nog steeds dingen. Dat ik huil bijvoorbeeld. Dat Naomi niet meer bij me zit. Waar is die? En waar is Nala? 'Nala?' zeg ik dan heel zacht, onbewust. Ze zou bij me blijven en ik weet niet waar ze nu is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps niet gezien dat Marcel erbij is de slappe ***, haha. Oeps..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kreun af en toe zacht Josh' naam en eigenlijk wil ik dan verder praten maar het lukt me niet. Ik kan me nu echt bijna niet meer in houden om hem niet te bespringen ofzo. Ik kijk naar hem en ik bijt net zoals hem op mijn lip. 'Verbreek hem verdomme,' fluister ik, met mijn meest sexy stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    De tranen lopen nog steeds over mijn wangen, terwijl ik Sam zijn hoofd vasthoud, zodat Naomi kan naaien.
    Ik kijk naar de man op, die ons net geholpen had. Een waterig glimlachje speelde om mijn lippen.
    Opnieuw stelde ik veel te snel veel te veel vertrouwen in eiemand. Maar hoe kon ik anders? Hij had Sam geholpen.
    En onder dat vreemde in een opwelling opgewekte vertrouwen en onder de bezorgdheid, voelde ik me vooral schuldig.
    Ik kon het niet verder doen. Ik had verdomme mezelf kunnen naaien, maar als Sam me echt nodig had, kon ik het niet.
    Ik beet op mijn lip en probeerde de tranen weg te knipperen, wat natuurlijk niet ging. Ik was de slechtste vriendin ooit. Geen wonder dat hij niet op mij verliefd werd.
    Ik kon hem niet eens helpen wanneer het nodig was.
    Maar dan hoor ik hem plots mijn naam zeggen. Zo zacht... bijna onhoorbaar, maar ik was er meteen bij. Mijn hand streelde over zijn wang, terwijl ik hem kalmeerde.
    "Ik ben hier... Ik blijf hier, het komt allemaal goed." fluisterde ik tegen hem. En ergens was ik best trots.
    Want in deze situatie... in deze half-bewusteloze toestand, was het mijn naam die hij had gefluisterd. Mijn naam.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Als Eleadora gaat liggen laat ik me voorzichtig door haar meevoeren, druk mezelf een beetje op met mijn armen zodat ik niet met mijn volledige gewicht op haar lig. Maar toch raakt een groot stuk van mijn lichaam het hare wel aan.. heel licht. Net zoals Eleadoras bewegingen. Het lijkt wel alsof ze masseur is ofzo, lijkt precies te weten wat ze moet doen en hoe. Hoe ze mijn schouders masseerde.. Ik kijk haar aan met een zachte blik en geniet van haar gifgroene ogen en zachte aanrakingen. Het strelen over mijn nek, de blik in haar ogen. Even lijk ik niks meer te kunnen doen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Awwhhh! Je schrijft veel te goed met Nala XD]

    SuperMars/Marcell/Man
    Uit mijn ooghoek zie ik dat het jonge meisje er moeite mee heeft. En dus besluit ik haar af te leiden. De dansers hebben nu tenslotte -dat ik weet- niks verkeerds gedaan, en dus krijgen ze de beste verzorging. Het andere meisje lijkt het redelijk onder controle te hebben en ik zeg soms een beetje wat ze moet doen, maar verder..? Ik richt me op het jonge meisje. "Het komt goed. Echt. We helpen hem nu"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik moet gaan, ik ben vandaag in een pretpark dis kan niet reageren, baaayybbaaayyy]


    [Triuwens, ik ga jullie missen ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kijk op naar de man en glimlach nu met alweer meer vertrouwen naar hem op. Misschien zou ik het me nog bezuren... dat ik zo snel al mijn vertrouwen op hem stelde, maar dat waren problemen van later.
    "Dank je." fluisterde ik tegen hem en wende me toen weer naar Sam.
    "Hoor je dat, Sam? Het komt allemaal goed. Jij komt terug. We laten je niet gaan." mompelde ik tegen hem, terwijl ik nog steeds met mijn hand over zijn wang streek.

    {haha, bedankt!}

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik jou ook!!!
    tot snel!!!
    en veel plezier :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Baaaaayyyy :(
    Ik moet aan mijn hw en vanmiddag een verjaardag, dus ik ben er ook niet veel vandaag.. Grrr. Veel plezier ^^]

    [Bedoelde je trouwens niet Nala?:P]

    [@Jaims: En wil je nog een nieuw topic aanmaken? ^^]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:44 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Baaaaayyyy :(
    Ik moet aan mijn hw en vanmiddag een verjaardag, dus ik ben er ook niet veel vandaag.. Grrr. Veel plezier ^^]

    [Bedoelde je trouwens niet Nala?:P]

    {Haha, miss weet je het al, anders zeg ik het nu.
    Ik ben VERSCHRIKKELIJK met namen xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik zal wel een topic aanmaken
    Nu kan ik het eindelijk nog eens zelf doen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nieuw topic!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha, okeee ^^]

    SuperMars/Marcell/Man
    "Tuurlijk laten we hem niet gaan" Zeg ik zacht, terwijl ik alles met een nauw oog in de gaten houd. Ik wil zeker weten dat het goed gaat, want als er nu een ontsteking in de wond komt zijn we verder van huis. Ik haat het dat ik dat eerste moet zeggen vanwege mijn werk, vanwege zijn danstalent, maar dit meen ik ook echt. Had ik ook gezegd als ik dit werk niet deed. We helpen mensen hier.. ook al lijkt het van niet. Het is hier wel heel streng en de straffen zijn zwaar, maar dat moet wel met koppige dansers. Zo gaat het altijd. Eerst zijn ze koppig en woest omdat ze ontvoerd zijn, dan beginnen ze in te zien dat we ze een danscarrière geven -dat moment is meestal ergens na het eerste optreden-, en dan zijn ze gewend aan het strenge en het zware dansen, en kunnen ze schitteren.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik hoor dingen die tegen me gezegd worden. Ik geloof door Nala. Ik voel een hand over mijn wang, er glijden tranen op de hand. Het doet gewoon pijn, 'Nala...' mompel ik zacht. 'B-blijf.' anders weet ik echt niet meer hoe ik het moet volhouden om niet in het duister te vallen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.