• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jooossshie? ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik kijk haar aan. 'Ballet, serieus?' vraag ik dan met opgetrokke wenkbrauwen. 'Maar goed we gaan een dansbatte doen en als ik win zoen je me.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar uitdagend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, dan verschijnt er een lachje op mijn gezicht. 'Oke, die staat,' zeg ik uitdagend. Ik loop naar de stereo en ik buig voorover, zonder te bukken ofzo, om hem aan te zetten. Dan draai ik me met een glimlach om. 'Surprise me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik grijns n kijk haar aan. 'Dames voor is het niet.' zeg ik dan een steek mijn hand uit naar de dansvloer dat ze kan beginnen en blijf haar uitdagend aankijken en wacht tot ze begint.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Het werkt in mij nadeel dat dit de danszaal is voor modern. Daarom is er ook moderne muziek. Maar toch lukt het me om mijn ritme te vinden. En ik dans simpel in Josh' richting. Ik eindig vlak voor hem en duw hem zacht iets naar achter. 'Wat als jij verliest?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    'Weet ik veel, je weet mijn voorwaarden al.' zeg ik grijnzend en begin dan mijn dans en gebruik er erg moeilijke technieken in en doe hard mijn best en leef me helemaal in in de dans en eindig nu voor haar neus. 'Maar ik denk dat het al duidelijk is wie er gewoonen heeft.' zeg ik dan grijnzend ligt buiten adem en kijk haar recht aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij eindigt iets buiten adem voor me. Ik weet dat hij gelijk heeft. Maar het komt enkel door de muziek. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem dan. Het voelt goed. En eigenlijk is het niet zo erg om deze weddenschap te verliezen. In feiten heb ik niet de ander verloren. Want ik geef nu niet toe, ik betaal alleen mijn weddenschap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wil ook nog wat met Naomi reageren, maar weet niet waat aangezien Sam half buiten bewustzijn is.... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehm, je kan op Marcell reageren, die heeft aan Ian Naoom en Nala gevraagd wat er gebeurd is met Sam.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik grijns tegen haar lippen aan en pak haar bij haar heupen vast en trek haar dicht tegen me aan en bijt dan zacht in haar onderlip en laat er dan mijn tong overheen gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaa, maar dan zeg ik dat en marcel is off, of je laat Sam onbewust wat woorden murmellen dat is grappig. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan wat ik echt niet erg vind en hij bijt in mijn onderlip en gaat er met zijn tong langs. In eerste instantie wil ik mijn mond openen, maar dan verbreek ik met een lichte grijns op mijn gezicht de kus. 'Tot hier loopt de weddenschap,' zeg ik dan. Ik kijk hem met een uitdagende blik aan. 'Want ik geef nog Steeds niet toe.' ondanks dat ik op jet punt sta om wel bijna toe te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    'Lawaai,' mompel ik klagend zonder er bij na te denken. Ik weet niet of er nog bloed uit Mijn hoofd komt. 'Sterretjes.' ik ben duizelig. Ik maak een spastische beweging omdat ik het gevoel heb dat ik val. En die spastische beweging doet pijn waardoor ik weer een heel zacht kreetje slaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zoooo een mompelende Sam :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk naar Sam en bijt op mijn lip, nog steeds heb ik zijn hand vast en ga dan naast hem zitten en trek hem tegen me aan. Het boeit me echt niet dat Ian en Nala erbij zijn maar ik moet hem helpen, ik weet alleen niet hoe. Ik hoor een man wat vragen een van de mannen maar negeer hem en let alleen op Sam en hou hem stevig vast en zie de wond op zijn hoofd en het shirt van Nala en probeer de wond een beetje schoon te deppen, dat shirt maken we later nog wel schoon.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp