• Ik heb besloten eindelijk een paypal rekening aan te maken, omdat ik een paar armbandjes van Juliet Simms wil kopen. Maar nu moet ik mijn email bevestigen en dat lukt niet, ik krijg een foutmelding:

    1.Kopieer en plak de eerste regel van de URL in de adresbalk van uw browservenster.
    2.Kopieer en plak de tweede regel direct na de eerste regel in de adresbalk van hetzelfde browservenster.
    3.Zorg dat er geen spaties in de nieuw gevormde link staan.

    Maar dat snap ik niet. En ik kan de 1e en 2e regel niet vinden.
    Kan iemand helpen?

    Niemand die paypal gebruikt?

    Ik gebruik geen paypal. I'm sorry, maaar ik neem aan dat er ergens in die mail gewoon twee links gegeven zijn en dat je die achter elkaar in je url-balk moet plakken?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kun je een screenshot maken van de e-mail? Of de hele inhoud eventueel hier plaatsen. Dat is makkelijker voor ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ebruik geen paypal, sorry


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    Kun je een screenshot maken van de e-mail? Of de hele inhoud eventueel hier plaatsen. Dat is makkelijker voor ons.


    (klik voor vergroting)

    Dit was nadat ik een nieuwe bevestigingsmail aanvroeg.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:13 ]

    Klik dan gewoon op die link van "Klik hier om uw rekening te activeren"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, je moet wachten. Je krijgt binnen nu en 3 dagen 2 kleine bedragen op je rekening gestort, daar staat een nummer bij en die nummers moet je daar invoeren!


    To infinity and beyond •

    CyberLord schreef:
    Klik dan gewoon op die link van "Klik hier om uw rekening te activeren"

    Dan krijg ik dus die foutmelding..

    Ora schreef:
    Nee, je moet wachten. Je krijgt binnen nu en 3 dagen 2 kleine bedragen op je rekening gestort, daar staat een nummer bij en die nummers moet je daar invoeren!

    waar invoeren?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:47 ]

    Creationist schreef:
    (...)
    waar invoeren?


    Dat zie je als het goed is als je inlogt bij je paypal staan .. heb je al 2 bedragen gestort gekregen dan?


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    Dat zie je als het goed is als je inlogt bij je paypal staan .. heb je al 2 bedragen gestort gekregen dan?


    Denk het niet, gister pas paypal aangemaakt. ik ga wel ff kijken of ik iets heb

    Creationist schreef:
    (...)

    Denk het niet, gister pas paypal aangemaakt. ik ga wel ff kijken of ik iets heb


    Dan kun je nog niks activeren en/of bestellen (:


    To infinity and beyond •

    Ook je mail niet bevestigen?

    Je moet inderdaad eerst die twee kleine bedragen krijgen en dan weer overmaken. Maar het is nu weekend dus ik denk dat dat nog een paar dagen kan duren ><
    Je kunt ook geld op je paypal zetten, gewoon overmaken naar paypal, en dan met dat geld die armbandjes kopen. Dit bevestigen is dacht ik zodat je later gewoon kunt inloggen via de site waar je iets wil kopen en dan op een bevestigingsknop kan drukken en je dan gewoon direct vanaf je bankrekening via paypal betaalt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ugh, tuurlijk doen ze in het weekend niks.
    Dan wacht ik tot ik die bedragen heb en zal dan mijn email proberen te activeren.