• Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nu heb ik het liedje van Pocahontas weer in mijn hoofd, hartelijk bedankt. :'D Ik ga hem maken, hij klinkt wel interessant.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuke quiz:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Super mooie quiz!


    Life is full of fake people

    Wiarda schreef:
    Nu heb ik het liedje van Pocahontas weer in mijn hoofd, hartelijk bedankt. :'D Ik ga hem maken, hij klinkt wel interessant.
    Haha graag gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MIIIIIIIIIIIIIIIJN LAND (cat)

    Poltergeist schreef:
    MIIIIIIIIIIIIIIIJN LAND (cat)
    Pardon?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Inifinity schreef:
    Super mooie quiz!
    Awh dankjewel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Nu heb ik het liedje van Pocahontas weer in mijn hoofd, hartelijk bedankt. :'D Ik ga hem maken, hij klinkt wel interessant.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Nu heb ik het liedje van Pocahontas weer in mijn hoofd, hartelijk bedankt. :'D Ik ga hem maken, hij klinkt wel interessant.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jouw uitkomst: Je bent blind voor alle kleuren van de wind.

    Beetje logisch, gezien ik ben overgegaan met een vijf voor natuurkunde en de helft van die vragen te maken had met natuurkunde. Maar oké, ik zal ook niet zeggen dat ik een met de natuur ben...


    Searching heavens for another earth

    Jep. Ik ben blind voor alle kleuren van de wind. Maar natuurkunde is zeker niet mijn sterkste vak.


    26 - 02 - '16

    Helvetios schreef:
    Jouw uitkomst: Je bent blind voor alle kleuren van de wind.

    Beetje logisch, gezien ik ben overgegaan met een vijf voor natuurkunde en de helft van die vragen te maken had met natuurkunde. Maar oké, ik zal ook niet zeggen dat ik een met de natuur ben...
    Het is beter dan je in het echt bezig bent met de natuur, dan met de wetenschappelijke kant. Niet dat die kant niet belangrijk is natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de vragen even bekeken en nee, die ga ik niet eens maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb de vragen even bekeken en nee, die ga ik niet eens maken.
    (huil) Oké dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?