• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik voel zijn vuist in mijn maag en klap inéén. Ik herstel me vlug en duw hem tegen de muur aan om hem weer in zijn gezicht te kloppen. 1 blauw oog en een bloed lip als resultaat. Hij haalt weer uit maar ik zag zijn vuist aankomen en kan hem uit de buurt van mijn maag houden. Wat ik niet gezien had was dat hij tegelijkertijd ook naar mijn gezicht uithaalde, en zijn vuist kwam recht op mijn oog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik gil weer als Jake hard geraakt word. En ik denk er niet aan dat ik mens ben. Ik duw de jongen boos tegen de muur en begin dan op zijn borstkas te hameren met mijn vuisten. Maar ik ben en niet zo sterk nu ik mens ben. En ik heb gedronken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til Leslie op en zet haar weer aan de kant. Ik wil niet dat ze gewond raakt. 'Jij! Buiten!' sis ik de jongen toe en hij knikt en loopt voor me. Ik volg hem naar buiten en we gaan iets verder van de club zodat we weer op elkaar kunnen beuken en kloppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en zet me aan de kant. En hij gaat met de jongen naar buiten. Ik vloek en raak ze kwijt in de club. Ik kijk verdwaald om me heen en zoek naar de uitgang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    We beginnen weer op elkaar te kloppen en ik kan redelijk veel slagen ontwijken maar word ook geraakt als ik hem raak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vind dan eindelijk de uitgang. Ik moet even goed kijken maar zie dan de jongen en Jake nog steeds op elkaar in slaan. Ik ren erheen. Hoewel. Het is wel er beetje wankelend. 'VERDOMME BEIDEN KAPPEN NU,' schreeuw ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk verwart op en zie daardoor de slaag niet aankomen. Hij treft me op mijn slaap en ik val met mijn achterhoofd tegen de muur aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop met tranen in mijn ogen naar Jake toe. Ik kniel bij hem neer en zie dat zijn achterhoofd bloedt. Ik slik, bloed. 'Hou vol,' zeg ik zacht. Ik druk een kus op zijn lippen en draai me dan kwaad om naar de jongen. Jk ben weer helemaal nuchter. 'Als hij niet eens kan vechten zal hij vast ook niet goed in bed zijn.' dit doet het hem. Ik loop op hem af. Ik trap hem keihard in zijn gevoelige gedeelte en hij zakt kreunend in elkaar. 'Jij zal nooit meer met een meisje naar bed kunnen.' en ik trap hem in zijn zij. 'En voor als je het wilt weten. Jake is geweldig.' en ik geef de jongen nog een laatste trap in zijn buik en ren dan terug naar Jake. Ik kniel weer bij hem weer en help hem een beetje overeind en houd hem in mijn armen .


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les.' zeg ik zachtjes 'Sorry.' en ik knipper verdwaast met mijn ogen. Ik probeer bij bewustzijn te blijven wat me voor het moment moeilijk gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik snik zachtjes. 'Het geeft niets Jake. Blijf gewoon bij me,' zeg ik zacht. Ik kijk om me heen of ik iemand zie, maar zelfs de jongen is verdwenen. 'Je moet naar een ziekenhuis!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Sadler
    'Nee het gaat wel.' stamel ik zachtjes en wil rechtstaan maar het word zwart voor mijn ogen en ik val terug op de grond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Blijf zitten Jake,' gebied ik hem. Ik blijf bij hem zitten en haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik bel een ambulance en die komt er al gelijk aan. 'Houd vol Jake.' en ik druk een kus op zijn hand. Dan komt de ambulance en ik spring op als er mannen naar Jake toe komen met een brandcard. Hij krijgt een nek kraag om. 'Ik ga met hem mee,' zeg ik vastbesloten. En even kijken ze twijfelend naar me. 'Hij is mijn vriendje!' en dan stemmen ze toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor vaag stemmen maar krijg mijn ogen niet meer open. Ik voel wel dat ik opgetild en ergens opgelegd word maar dat is alles. Waar ben ik? Wat gebeurt?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt niet meer bij te zijn, we zitten nu in de ambulance. Althans, hij ligt, ik zit ernaast. De tranen lopen over mijn wangen. 'Blijf bij me Jake,' zeg jk zacht. Ik heb zijn hand beet en knijp er zachtjes in. We rijden op hoog tempo weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik concentreer me op haar stem. 'Les.' kan ik nog zachtjes fluisteren maar val dan weer weg. Ik voel haar hand en kan er wel nog zacht in knijpen, dat is het enigste naast luisteren wat ik nog kan doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'