• Ik zou met mijn hele vriendengroep naar Appelpop gaan. We hadden vervoer en alles was prima geregeld, totdat de ouders van een goeie vriendin van me besloten dat ze niet mocht gaan en ons vervoer dus ook niet meer doorging. Nu kan ik dus niet naar Appelpop, terwijl ik me daar zo op had verheugd. Ik zou de Heideroosjes live gaan zien en een hoop vrienden van internet meeten... Heel jammer dat dat nu niet door kan gaan. :c

    Waar balen jullie van?


    Searching heavens for another earth

    Kan je niet met de trein of zo? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Kan je niet met de trein of zo? (:


    Is te duur. Het was de bedoeling om een 'goedkoop uitstapje' te maken omdat het festival gratis is en ik zou ook geen geld voor de trein uit mogen geven van m'n moeder...


    Searching heavens for another earth

    kun je dan geen ander vervoer regelen, andere ouders of jou eigen ouders?
    Ik weet dat het kort dag is, maar als je het écht wilt zul je heus wel een weg vinden.
    Opgeven is géén optie (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat is echt lullig, dat het niet door kan gaan. Is er echt geen andere oplossing?


    You are beautiful, you are love.

    Raar van die ouders dat ze ineens niet mag. Misschien kan je een oom of tante lief aan kijken en vragen of hij/zij je misschien even wil brengen?


    Physics is awesome

    Dat ik mijn rij examen pas eind oktober kan gaan doen omdat al de rest al vol geboekt is! --"


    O, look at all the fucks I give:

    Kunnen andere ouders niet rijden? Wij gaan waarschijnlijk met de auto heen en dan met de trein terug ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Naa'awwh, dat is echt lullig!
    Nouja ik baal flink van bepaalde dingen, maar dat ga ik hier niet plaatsen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat mijn dag zwaar kut was


    26 - 02 - '16

    Oeh, ik ga morgen ook naar Appelpop! Jammer dat je niet kan gaan, is er echt geen andere manier dat je kan komen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat mijn contract misschien niet wordt verlengd en dat ik nu met tegenzin ga werken morgen.


    Tell me about it, stud.

    Cydonia schreef:
    Dat is echt lullig, dat het niet door kan gaan. Is er echt geen andere oplossing?


    Tell me about it, stud.

    kan niemand je komen oppikken ?
    dat ik pas laat thuis ben gekomen --


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik baal dat ik nog steeds last heb van mijn pols en dat ik morgen ga trainen én helpen met de klusdag. En zondag heb ik ook nog een wedstrijd van 2x36 pijlen op 30 meter.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."