• Speciaal voor mijn mama, mijn echt mama die er jamer genoeg al 15 jaar niet meer is...

    x3
    http://www.quizlet.nl/quiz/231016/mamaik-hou-van-jou/
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn moeder overleedt 8jaar geleden, toen ik 7 was. Ik heb nooit echt dingen geleerd over vrouw-zijn en make-up en ik zou echt dolgraag eens met háár gaan winkelen. Het besef dat dat nooit meer kan, is verschrikkelijk!
    Ze heeft enkele keren contact met me opgenomen, denk ik. Twee nachten achter elkaar werd ik op dezelfde tijd (half 2 in de nacht) wakker door dit nummer;

    It's a long way down
    We so high off the ground
    Sendin' for an angel to bring me your heart
    Girl where did you come from
    Got me so undone
    Gaze in your eyes got me saying
    "What a beautiful lady! "
    No ifs, and, or maybes
    I'm releasing my heart
    It's feeling amazing
    No one else that matters
    You love me
    And I won't let you fall girl, let you fall girl
    Oh, oh, yea, yea
    I won't let you fall, let you fall, let you fall
    Oh, oh, yeah, yeah, yeah, yeah

    (C) Chris Brown - Forever
    Ik denk dat ze me daarmee iets heeft willen duidelijk maken. Dat ze trots op me is, enz. Sindsdien ben ik niet meer kapot te krijgen:$

    xxx.(H)


    I want my bloody cheese now!^^

    Mijn moeder overleedt 8jaar geleden, toen ik 7 was. Ik heb nooit echt dingen geleerd over vrouw-zijn en make-up en ik zou echt dolgraag eens met háár gaan winkelen. Het besef dat dat nooit meer kan, is verschrikkelijk!
    Ze heeft enkele keren contact met me opgenomen, denk ik. Twee nachten achter elkaar werd ik op dezelfde tijd (half 2 in de nacht) wakker door dit nummer;

    It's a long way down
    We so high off the ground
    Sendin' for an angel to bring me your heart
    Girl where did you come from
    Got me so undone
    Gaze in your eyes got me saying
    "What a beautiful lady! "
    No ifs, and, or maybes
    I'm releasing my heart
    It's feeling amazing
    No one else that matters
    You love me
    And I won't let you fall girl, let you fall girl
    Oh, oh, yea, yea
    I won't let you fall, let you fall, let you fall
    Oh, oh, yeah, yeah, yeah, yeah

    (C) Chris Brown - Forever
    Ik denk dat ze me daarmee iets heeft willen duidelijk maken. Dat ze trots op me is, enz. Sindsdien ben ik niet meer kapot te krijgen:$

    xxx.(H)


    Dat is moooi... Dat is mij nog nooit overkomen,..
    En winkelen met mijn echte moeder zou ik ook wel eens willen, ook al heb ik Ivonne ervoor toch verlang ik naar mijn echte moeder, waarom dat weet ik niet..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Dat is moooi... Dat is mij nog nooit overkomen,..
    En winkelen met mijn echte moeder zou ik ook wel eens willen, ook al heb ik Ivonne ervoor toch verlang ik naar mijn echte moeder, waarom dat weet ik niet..


    Dat is gewoon omdat je onwetend nog altijd verbonden met haar bent. Heel vaag, ik ken het gevoel:$ Ik heb make-up-tips van mijn nicht en bij de Douglas vandaan, shoppen doe ik met mn pa en soms met vriendinnen, alles over ongesteldheid kwam ik te weten bij het ziekenhuis& de eerste bh die ik kocht was met mijn oma. En iedere keer weer dacht ik;
    De persoon hier naast me had mijn moeder kunnen zijn.


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Dat is gewoon omdat je onwetend nog altijd verbonden met haar bent. Heel vaag, ik ken het gevoel:$ Ik heb make-up-tips van mijn nicht en bij de Douglas vandaan, shoppen doe ik met mn pa en soms met vriendinnen, alles over ongesteldheid kwam ik te weten bij het ziekenhuis& de eerste bh die ik kocht was met mijn oma. En iedere keer weer dacht ik;
    De persoon hier naast me had mijn moeder kunnen zijn.

    Niet kunnen, het had je moeder Moeten zijn... Ik weet wat je bedoelt,... ik ben jaloers op mijn zusjes want die hebben wel hun echte moeder...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Niet kunnen, het had je moeder Moeten zijn... Ik weet wat je bedoelt,... ik ben jaloers op mijn zusjes want die hebben wel hun echte moeder...


    Kan ik me voorstellen:$ En het is inderdaad moeten. Maar het vervelendste bij mij is nog wel dat niemand begrijpt waarom ik daardoor deprisief ben geworden (was ik, nu niet meer). Ze vinden het vaag dat ik soms dichtsla, maar na haar dood werd ik zo goed als anti-sociaal. Ik heb nog steeds moeite met aanpassen& wordt nog altijd stuutje genoemd, omdat ik hoge cijfers haal. Dan kan ik wel dood leuk zeggen dat ik dat alleen maar doe om zeker te weten dat mijn ma trots op me is, maar wie geloofd je?
    Ik wens jou ook nog heel veel succes:) Je groeit er nooit overeen, je blijft er altijd aan denken, maar vroeg of laat zul je wel meer besef van alles hebben:$ Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen?:$


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Kan ik me voorstellen:$ En het is inderdaad moeten. Maar het vervelendste bij mij is nog wel dat niemand begrijpt waarom ik daardoor deprisief ben geworden (was ik, nu niet meer). Ze vinden het vaag dat ik soms dichtsla, maar na haar dood werd ik zo goed als anti-sociaal. Ik heb nog steeds moeite met aanpassen& wordt nog altijd stuutje genoemd, omdat ik hoge cijfers haal. Dan kan ik wel dood leuk zeggen dat ik dat alleen maar doe om zeker te weten dat mijn ma trots op me is, maar wie geloofd je?
    Ik wens jou ook nog heel veel succes:) Je groeit er nooit overeen, je blijft er altijd aan denken, maar vroeg of laat zul je wel meer besef van alles hebben:$ Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen?:$


    Ik vind het raar dat mensen dat niet begrijpen, als je iemand verliest heb je veel verdriet kijk dat de een het nou beter kan uiten, of dat de een er niet zo mee zit. Maar er zijn ook mensen die het opkroppen totdat ze depressief worden, en ik begrijp dat volkomen!...
    En ja je hebt gelijk, en ik wenz jou ook veel sterkte<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    sterkte <3


    I solemny swear i am up to no good

    Wow, zie mijn reactie. Echt heel mooi.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik las hem dankje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.