• Zeiktopic:

    Wij hadden vandaag laatste uur Natuurkunde en die vreselijke man zegt dat we een onverwachte So hebben. Hij kan niet goed les geven en gaat van de ene formule naar de ander en zeikt heel de tijd erover dat wij VWO zijn en dat er een hoop van ons verwacht wordt. Nou, wij maakten dat So, wat ging over omrekenen van Celcius naar Kelvin en anders om en over de luchtdruk enzo. Nou, dat zijn dus allemaal formules die je echt moet leren, anders weet je helemaal niks.
    Dus het gevolg was dat waarschijnlijk iedereen een 1 heeft, denk ik.
    Een zo'n meisje was dus naar hem toegegaan om te zeggen dat ze dit niet vindt kunnen omdat er zelfs nog vragen erin kwamen van het huiswerk dat we voor vandaag moesten maken en waar zij nog vragen over had. Nou, dat meisje is dus de slimste van de klas (stond twee 10en op haar eindlijst vorig jaar) en moest huilen, omdat ze het gewoon heel erg vond want ze had het helemaal verknald.
    Gaat hij met haar in discussie en zegt van alles dat wij VWO zijn en dat elke leraar zo doet, nou echt niet. Hij is de f*king enige die dit doet.
    Daarna zegt dat meisje dat ze sowieso 4 uur per dag besteedt aan haar huiswerk en weet je wat hij dan zegt(!!) Dat ze dan echt maar moet overleggen om naar havo te gaan!! Wij stonden daar zo bij na de les en keken elkaar echt verstrooid aan. Zij is gewoon de slimste van de klas en doet er alles aan om goede punten te halen. Dat kan je toch niet zeggen? Hij kent haar niet eens goed want we zitten pas 3 weken op school, dus hij heeft het recht echt niet om dit zo te zeggen. Kan gewoon niet, vind ik.
    Maar dat meisje moest echt gewoon heel erg huilen toen we het lokaal uit waren en vond het zo erg en zei allemaal dat hij gelijk had en zo. Maar die man heeft echt geen gelijk. Het is de meest stomme leraar die we hadden kunnen krijgen. En volgens mij mag je ook helemaal niet zomaar een onverwachte So opgeven, dan moet hij eerst zeggen dat we iets moeten leren of zo, maar bij ons op school mag dat niet, dacht ik.
    Dus wij gaan morgen naar de leerlingencoördinator om verhaal te halen, met waarschijnlijk de hele klas. Wij zijn wel zo'n klas die meteen er iets aan doet als iemand ergens mee zit ofzo, dat is wel fijn.

    Maar dit was mijn zeiktopic. Hopelijk heeft u genoten van dit prachtige verhaal. . ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dafuq ._.
    4 uur per dag?! Zoveel tijd besteed ik nog niet eens in 4 dagen..


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Dafuq ._.
    4 uur per dag?! Zoveel tijd besteed ik nog niet eens in 4 dagen..


    Ja, alleen al aan wiskunde minstens 2 uur, heb ik ook. Maar zij heeft dan nog wel Grieks en Latijn, hè.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wow, dat is lullig... Je mag trouwens wel onverwachte so's opgeven, maar ik denk niet over stof waarvan je het huiswerk nog moet maken, of net gemaakt heb. Dat is achterlijk.


    Your make-up is terrible

    Onverwachte so's mogen over lesstof die is behandeld en helemaal is afgelsoten. Ik vind het echt gemeen van die leraar. Omdat jullie Vwo zijn betekent nog niet dat jullie alles kunnen. Jullie hebben ook nog ander huiswerk.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Onverwachte so's mogen over lesstof die is behandeld en helemaal is afgelsoten. Ik vind het echt gemeen van die leraar. Omdat jullie Vwo zijn betekent nog niet dat jullie alles kunnen. Jullie hebben ook nog ander huiswerk.


    Hij zei zelfs dat we goed voorbereid moeten zijn op de les en dat we elke les die we hebben even goed moeten doornemen voordat we naar de les zelf gaan.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    (...)

    Hij zei zelfs dat we goed voorbereid moeten zijn op de les en dat we elke les die we hebben even goed moeten doornemen voordat we naar de les zelf gaan.


    Heb je ook meteen gevraagd of je ook nog een privé leven mag hebben? Jeetje, jullie zijn ook maar mensen en geen huiswerk verslaafden die nooit lol hebben. Sommige leraren lijken echt te denken dat hun leerlingen niks beters te doen hebben.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Wow, dat is lullig... Je mag trouwens wel onverwachte so's opgeven, maar ik denk niet over stof waarvan je het huiswerk nog moet maken, of net gemaakt heb. Dat is achterlijk.

    Dit ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oczy schreef:
    (...)

    Heb je ook meteen gevraagd of je ook nog een privé leven mag hebben? Jeetje, jullie zijn ook maar mensen en geen huiswerk verslaafden die nooit lol hebben. Sommige leraren lijken echt te denken dat hun leerlingen niks beters te doen hebben.


    Wij zeiden precies hetzelfde. Maar ik denk dat hij denkt dat we het leuk vinden om te leren en dat we het geweldig vinden om elke dag huiswerk zitten te maken etc.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ga naar de rector, baas boven hem, want dit kan inderdaad niet. Onverwachte so's mogen maar dan moet het wel gaan over iets dat jullie goed hebben afgesloten en wat duidelijk is uitgelegd.
    Vorig jaar had ik een fucked up wiskundeleraar en hij was net weg -ontslagen; te veel mensen hadden geklaagd- en toen zou er een toets komen. Die mochten we verplaatsen want de laatste twee lessen die hij heeft gegeven was 'zie zelf maar wat je gaat doen'. Heel veel mensen zijn toen ook niet naar de les gegaan (dubbeluur).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Wow, dat is lullig... Je mag trouwens wel onverwachte so's opgeven, maar ik denk niet over stof waarvan je het huiswerk nog moet maken, of net gemaakt heb. Dat is achterlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Owja, die smoes. -.-
    Daar ben ik ook mee doodgegooid, vooral omdat ik Gymnasium zit. Volgens mij hadden wij op dat moment de drukste klas x'D
    Maar het is gewoon bullshit.
    Sommige mensen kunnen VWO/Gymnasium makkelijk aan, maar hebben een concentratie van nul komma nul, en daarom zijn ze waarschijnlijk snel afgeleid, etc. Ik ben een voorbeeld, maar ik word dan niet irritant voor de leraar. ^^

    Maar dat is wel kut. Ik zou hiermee naar de afdeling gaan, aangezien jullie wel gewoon Natuurkunde moeten blijven hebben. (Ja, anders heb je een dikvet probleem met de leerplichtambtenaar en dat is nog minder leuk dan Natuurkunde volgen.)
    Zeg het trouwens ook tegen je mentor, die kan helpen met overleggen, etc.


    Deep inside, I've never felt alive

    SeverusS schreef:
    (...)

    Wij zeiden precies hetzelfde. Maar ik denk dat hij denkt dat we het leuk vinden om te leren en dat we het geweldig vinden om elke dag huiswerk zitten te maken etc.


    Goed dat jullie naar de leerlingencoördinator gaan, misschien ook wel handig om het je mentor te vertellen zoals Stratosphere zei. Als de school de leraar gelijk geeft kan je ook nog je ouders vragen om een brief te sturen naar school.


    Physics is awesome

    Als je in de bovenbouw zit, mogen onverwachte SO's volgens mij niet eens.
    Maar, dit is inderdaad achterlijk. Over de slechte lessen van de leraar kun je ook zeuren. Volgens mij hebben wij onze wiskundeleraar van vorig jaar weg laten sturen...


    Food.

    Assassin schreef:
    Wow, dat is lullig... Je mag trouwens wel onverwachte so's opgeven, maar ik denk niet over stof waarvan je het huiswerk nog moet maken, of net gemaakt heb. Dat is achterlijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    Wow, dat is lullig... Je mag trouwens wel onverwachte so's opgeven, maar ik denk niet over stof waarvan je het huiswerk nog moet maken, of net gemaakt heb. Dat is achterlijk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."