Daar heb je een punt, dat ze dat ook veel te duidelijk maken. Maar als Redcoat en A niet samenwerken of iets, waarom zou A dan Redcoat's pruik hebben? Bovendien, was er ook nog ''Vivian'', Allison's alter ego. Dus wanneer het gaat om een Brunette, denk ik eerder aan Vivian.
Wat Vivian dan te maken heeft met wat er gaande is, weet ik dan verder niet. Misschien wijzen die hints eerder op nog meer geheimen van Allison voordat ze doodging dan daadwerkelijk de personen die ontmaskerd moeten worden?
Ik denk dat eigenlijk, mocht het zo zijn dat Cece, Allison zo erg heeft uitgedaagd, dat het dan eerder mis is gegaan dan dat het allemaal in scene is gezet. Dit zou dan ook een reden zijn voor Cece om in actie te komen, omdat zij erbij betrokken was.
Ik denk dat als Cece niet Redcoat is en het echt een minder obvious persoon is met bruin haar, dat Redcoat, Paige is. Paige probeerd er alles aan te doen om Emily mee te krijgen naar Stanford en ze weet van new ''A'', sowieso is zij het type om alles te doen om er zeker van te zijn dat Emily okay is, dus waarom zou ze dan niet als Redcoat gaan spioneren?