Ubiquitous schreef:
(...)
Cucirca <3 and yeah. Mensen raken nogal meegesleept en vergeten hoe personen in elkaar zitten.
Daarom en juist door hoe Aria reageerde toen ze Jake zag op het feestje was het wel duidelijk dat ze als persoonlijkheid niet veel zou uitvoeren in eerste instantie. Ook toen gevraagd werd of ze alleen thuis was: Een beetje stom staren.
Tuurlijk Mona had ook een totaal andere persoonlijkheid voor we wisten dat zij bij A hoorde, maar zij had altijd al een soort dynamiek en Aria blijft met alles wat er gebeurd een beetje staan van: ''Whut?''
Als ze alle meiden zoveel heftige problemen hadden gegeven iedere keer, dan zou het ook teveel van het goede zijn en wie weet komt Aria's grote probleem nog wel. Het kan moeilijk zijn dat ze allemaal tegelijk zo'n spannend leven heeft en dan zou het verhaal veel sneller gaan.
Maar ik kan er altijd alsnog naast zitten, dat ik wat kleine details niet heb gezien die toch veel invloed heeft gehad. Maar zo voelde ik me gewoon na vandaag. xd
Maar als grote delen van mn op het moment bedachte theorie klopt, ga ik toch lachen. xd
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''