Ik ben nog steeds overtuigd van mijn Vuur vs Vuur strijd van Redcoat tegen A. Vooral nu we meer informatie hebben gekregen van Allison's en Cece's vriendschap. Ook een opvallende lijn uit het nummer van de intro past er zoveel bij, dat ik er zelfs een link bij durf te leggen. ''Only two can keep a secret if one of them is death.'' Wat kan slaan op een uitgedacht verhaal - Cece en Allison hadden altijd al hun geheimen, dat was al duidelijk vanaf het begin aangezien Allison alles vertelde aan Cece, dingen die de Liars niet wisten. Allison is dood, door iets en iemand, want je vermoord iemand niet zomaar. Cece zou dan ''het geheim nog hebben'' dit is een uitstekend motief om vuur met vuur te bestrijden door Red Coat te worden.
Wren werkt obviously met Cece aka Redcoat samen. Ik denk ook dat Mona weet dat Cece ergens mee bezig is, wegens die bezoekjes en het punt dat ze achter kwam ''Where his loyalties lie.'' Mona heeft denk ik dat gesprekje met hem gehouden om te kijken of dat nog steeds zo is, haar bevestiging heeft ze nu duidelijk gekregen toen Veronica bij haar kwam. Redcoat zit ondertussen wel achter heel veel dingen, maar geloof nog steeds niet dat Redcoat ''A'' is.