• Hee mensen,
    heb net een nieuwe storie, bud willen jullie maybe lezen, en kudo en abbo nemen? Alleen een reactie zelf zou ik al tof vinden.

t'is geen bromance, maar er komt nog veel drama enzo.

Hope you like !
    ----> http://www.quizlet.nl/stories/96469/if-i-can--niall-james-horan/

Tot op me verhaal! :D

xx

Ik lees zelf geen One Direction verhalen, maar ik dacht dat je wat tips om anderen het te laten lezen misschien zou waarderen.
    Probeer een echte link neer te zetten. Mensen zijn lui; ze klikken wel, maar kopiëren en plakken is veel werk. En misschien wat minder spelfouten in je topic zou ook aantrekkelijker lijken.
    Zoals ik al zei: het zijn slechts tips voor betere promotie.

I can't even think straight.

Heeeuy je hebt naar me geluisterd ^^
    Maar ik ben het wel eens met anhysbys. Zorg dat er geen spelfouten in je topic staan, en maak ook geen half Nederlandse en half Engelse zinnen. Dat maakt het wat aantrekkelijker. Hoe je het in het topic plaatst, zegt vaak al genoeg over de story zelf. Even aanvullend nog op de reactie van anshysbys, aangezien je nieuw bent hier op Q, ga ik ervan uit dat je niet weet hoe je een directe link plaatst. Dit doe je door [url=][/url], achter de = de link en tussen [ en ] het woord dat je wilt bijvoorbeeld klik. Als je snapt wat ik bedoel xD
    Ik zou ook een omschrijving van je verhaal erbij zetten.
    Tot zover de tips. x

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 13:25 ]

You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.