• Haha, ik kan dus echt niet lang mijn concentratie vast houden.
    Ja, eigenlijk is dat best vervelend. Maar ook grappig. ^^
    Wie heeft daar nog meer last van?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik. Ik moet deze week 100 blz stof verwerken, alleen het gaat voor geen meter.


    I am an idiot, I move.

    Ik, ik wil me dan wel concentreren maar ik raak snel afgeleid.
    @ above ; dat is ook echt veel


    Aan niets denken is ook denken.

    @ Lexus: universiteit ftw!


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    @ Lexus: universiteit ftw!


    Jippie. Dan weet ik wat me te wachten staat. Zit jij btw op de RUG?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Jippie. Dan weet ik wat me te wachten staat. Zit jij btw op de RUG?

    Jup. Net dit jaar begonnen aan een opleiding psychologie.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Jup. Net dit jaar begonnen aan een opleiding psychologie.


    Nice, ik denk er ook aan om misschien psychologie te studeren [en dan waarschijnlijk ook aan de RUG]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nice, ik denk er ook aan om misschien psychologie te studeren [en dan waarschijnlijk ook aan de RUG]

    Nice ^^. Naja, je bent in ieder geval heerlijk een nummer en je moet alles zelf doen. Maar verder vind ik het tot nu toe wel leuk (:


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Nice ^^. Naja, je bent in ieder geval heerlijk een nummer en je moet alles zelf doen. Maar verder vind ik het tot nu toe wel leuk (:


    Ja, het schijnt ook zo te zijn dat de college's echt bomvol zitten en dat er heel veel mensen psychologie studeren, dat vind ik wat minder. Heb liever een kleine groep mensen dan zo'n hele grote groep.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, het schijnt ook zo te zijn dat de college's echt bomvol zitten en dat er heel veel mensen psychologie studeren, dat vind ik wat minder. Heb liever een kleine groep mensen dan zo'n hele grote groep.


    Na een half jaar zijn die groepen gehalveerd.

    Ik heb ook niet echt een concentratievermogen. Ik kan me beter concentreren als ik ondertussen bezig ben met mijn vingers, tekeningetjes maken enzo. Maar dat mag vaak niet onder de les.


    Your make-up is terrible

    Ik had er vrij veel last van vorig jaar. Nu gaat het opzich nog wel, alleen ik ben pas 2 daagjes echt bezig met colleges. We'll see how it goes :Y)!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, het schijnt ook zo te zijn dat de college's echt bomvol zitten en dat er heel veel mensen psychologie studeren, dat vind ik wat minder. Heb liever een kleine groep mensen dan zo'n hele grote groep.

    Er vallen veel mensen af, dus in het derde jaar wordt het allemaal iets kleiner. Maar ik krijg ook college met een mentorgroep, in zo'n groep zitten iets van vijftien mensen die je dan echt leert kennen.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Er vallen veel mensen af, dus in het derde jaar wordt het allemaal iets kleiner. Maar ik krijg ook college met een mentorgroep, in zo'n groep zitten iets van vijftien mensen die je dan echt leert kennen.


    Oke. Dat is fijn om te weten [dat van dat er veel mensen afvallen niet, maar dat is altijd wel zo met een studie]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oke. Dat is fijn om te weten [dat van dat er veel mensen afvallen niet, maar dat is altijd wel zo met een studie]

    Bij ongeveer elke studie zeggen de docenten: 'Kijk eens links van je en nu rechts van je. Over zes maanden zijn deze mensen er niet meer.'
    Ach, dan houd je in ieder geval een gemotiveerde groep over (:


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Bij ongeveer elke studie zeggen de docenten: 'Kijk eens links van je en nu rechts van je. Over zes maanden zijn deze mensen er niet meer.'
    Ach, dan houd je in ieder geval een gemotiveerde groep over (:


    Agrwww. ja, ik wordt toch zenuwachtig van dat soort uitspraken. Dat klopt inderdaad wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Same


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind