• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    FUCK YOU! Die motherfucker! Ga toch lekker je gay vriendjes verkrachten ofzo


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    FUCK YOU! Die motherfucker! Ga toch lekker je gay vriendjes verkrachten ofzo

    Omg Mitchell, what's wrong?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik mis mijn beste vriend echt elke dag meer en meer. Het is alsof je gewoon bent opgehouden met bestaan. Ik mis hoe we alles aan elkaar vertelden, alles over onze dag aan elkaar vertelden. Ik mis je. ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben bang, bang dat het de zelfde jaren wordt als de vorige jaren.
    Vestigend op de hoop die ik steeds weer meedraag

    Ik mag misschien, hoogstwaarschijnlijk een Golden Membership kopen! Ik wil eigenlijk eentje van 3 maanden, ghehe... (duivel)
    Goed gesprek net met papa gehad, gisteravond met mama. Fijn om het nu duidelijk voor mezelf te hebben.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Shit shit shit shit shit.
    Ik ging vandaag Frans doen, 30 pagina's tegen donderdag, dus ik heb nog 2 dagen. Dat is 15 per dag.
    Nee, nee, ik heb woensdag nog right ? En voor de examens leer ik ook alles op 1 namiddag, het gaat wel lukken.
    Gewoon uitkijken naar halfzes morgen en me niet belachelijk voelen.
    Nog eens goed lachen met mezelf tijdens LO want ik moet leren jongleren, haha. Ik ga trots zijn als ik het kan.

    OMG. Waar komt dat opeens vandaan?
    Maar ik ben er blij mee. M'n avond kan niet meer stuk. :'D
    Hoe ik tegen donderdag al die woorden ga kennen, zijn zorgen voor later.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zó moe, ik slaap onzettend slecht, ugh. En toch dan even om half 1 's nachts op Q duiken, hé. (cat) Ik wil die username in Svenska veranderen, maar als ik morgen GM heb, is dat nog 14 dagen vanaf morgen. Hopen dat niemand die naam claimt & wachten maar. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom ik?

    Ga weg! Jij hoort hier niet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat me gewoon even met rust oké?! En doe normaal, ga je niet zo sletterig en nep stoer gedragen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik weet niet eens meer of ik deze opleiding wel wil doen.. De andere was dan wel kut, maar deze is nog veel saaier en minder interessant dan die andere.. Kut school, kut opleiding, kut alles!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat alles goed met je gaat. Want ik wil je nog niet missen.

    Ik weet het gewoon niet meer.


    Destroy what destroys you.

    Ik snap niet waarom jullie nou zo moeten samenklitten. Als je onzeker bent, helpt het niet om andere onzekere meisjes op te zoeken en de rest af te kraken in de hoop hoger te kunnen staan. Dat is niet hoe het leven in elkaar zit. Doe normaal en denk voor jezelf.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.