• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    Ik kan het gewoon niet.

    Warme chocolademelk. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pfoeh. Een goed gesprek met je vriendje is altijd fijn. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lalalala. Foutjes uit teksten halen is leuk joh. Lalalallaa.
    Nu even serieus: dom huiswerk.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Het gaat slechter met zijn vriendin. Ik wil blij zijn, maar kan ik dat?


    Je hebt mijn vertrouwen verloren, zonder er echt iets voor te moeten doen.
    Ik had hard to get moeten spelen, dan bleef je teminste moeite doen, maar nu denk je gewoon dat ik wel bij je zal blijven.
    WRONG.

    Ligt het nou aan mijn verbeelding of is het echt zo? Ik zal er maar eens naar vragen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat mensen beste vrienden zijn wil niet zeggen dat ze gelijk verkering hebben. Dat hoeven jullie dan ook niet tig keer te vragen, jongens. Laat ze gewoon lekker vrienden zijn van elkaar! Bah, wat irritant.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 16:53 ]


    26 - 02 - '16

    Dude, I looooooooooooooooooooove you. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    That went better then expected, again. Ben gewoon mezelf gebleven. Eerste prijs gewonnen met 't klasje, best goede sfeer.


    You are beautiful, you are love.

    Nu moet ik er echt eens aan beginnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuck you origin, fuck you.


    26 - 02 - '16

    Ik stress'm helemaal man..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben ongeduldig en toch vliegen de dagen voorbij, maar de tijd gaat te langzaam. Mán, ik wou dat ik de zandloper wat verder kon vooruitdringen, ik wil antwoorden op dingen die in de toekomst gaan gebeuren en niet op mijn aardrijkskunde huiswerk. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom maak je me zo onzeker! Vraag nou gewoon mijn nummer, gosh!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin