• Ik moet zo naar het ziekenhuis om m'n verstandskies eruit te laten halen (nummer 1, want 2 moet later dit jaar), nadat de tandarts vanochtend met spoed een afspraak heeft gemaakt voor me. Blehhh. Het doet nu al zo'n zeer. Ik wil niet nog meer pijn. ;-;


    Til hug og blod.

    Sterkte meis <3 komt helemaal goed ;D


    Life is hard and then we die

    Ah, daarna voelt het alleen maar beter en kan het geen pijn meer doen. Sterkte.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ah, daarna voelt het alleen maar beter en kan het geen pijn meer doen. Sterkte.


    Maar het tandvlees is ook zwaar ontstoken en de kies ernaast. Dus het zal nog wel even pijn blijven doen. :') :C
    Maar goed ... Alles beter als wat het de laatste dagen is geweest.

    Oh en bedankt. Allebei.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 10:10 ]


    Til hug og blod.

    komt goed (: de mensjes in t ziekenhuis weten wel wat ze doen ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Als het in het ziekenhuis gedaan wordt, wordt je meestal helemaal in slaap gedaan. Dan voel je er niets van. ^^

    Het is nu even op je tanden bijten (ongelukkige uitspraak) om daarna geen last meer te hebben. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als het in het ziekenhuis gedaan wordt, wordt je meestal helemaal in slaap gedaan. Dan voel je er niets van. ^^

    Het is nu even op je tanden bijten (ongelukkige uitspraak) om daarna geen last meer te hebben. =)


    Neuhhhh, ik wil geen narcose! D:
    Dat lijkt me doodeng. Ik zie liever wat ze doen. Sorta.
    Wat met je mond ook wel lastig is, maar goed.

    Als ik geopereerd moet worden ooit (waar ik niet op hoop, dat terzijde), wil ik ook geen volledige narcose. I wanna see what the bloody hell they do inside my body. D:


    Til hug og blod.

    Heel veel sterkte!
    Here are some cute cats to cheer you up:




    26 - 02 - '16

    Departed schreef:
    (...)

    Neuhhhh, ik wil geen narcose! D:
    Dat lijkt me doodeng. Ik zie liever wat ze doen. Sorta.
    Wat met je mond ook wel lastig is, maar goed.

    Als ik geopereerd moet worden ooit (waar ik niet op hoop, dat terzijde), wil ik ook geen volledige narcose. I wanna see what the bloody hell they do inside my body. D:

    Dan ben je blij dat je mij niet bent. :Y)
    Ik ben 2x volledig onder narcose gemoeten om mijn wijshijdstanden te laten verwijderen. Eerst de twee ondersten en een jaar later mijn bovensten.
    Ik heb daarbij ook nog 2 zware operaties van ieder 4u durend ondergaan aan mijn kaken, dus ook volledig onder narcose. Normaal 1x maar de eerste operatie was mislukt. Ik moest naar een ander ziekenhuis om dezelfde operatie te ondergaan met 3-4 chirurgen. :')

    Dus, het kan erger. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    heel veel sterkte <3
    en succes natuurlijk (;

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan ben je blij dat je mij niet bent. :Y)
    Ik ben 2x volledig onder narcose gemoeten om mijn wijshijdstanden te laten verwijderen. Eerst de twee ondersten en een jaar later mijn bovensten.
    Ik heb daarbij ook nog 2 zware operaties van ieder 4u durend ondergaan aan mijn kaken, dus ook volledig onder narcose. Normaal 1x maar de eerste operatie was mislukt. Ik moest naar een ander ziekenhuis om dezelfde operatie te ondergaan met 3-4 chirurgen. :')

    Dus, het kan erger. =P

    Zo, jij hebt veel dingen gehad D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Zo, jij hebt veel dingen gehad D:

    Ja, maar nu is het allemaal voorbij. Ik kan voortaan normaal een appel eten. Mijn tanden staan nu mooi op elkaar.
    Dus jah, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. De praktische kant zoals normaal kunnen eten is dus ook leuk meegenomen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat vervelend! Heel veel sterkte!

    Heel veel succes. het komt vast allemaal goed :'D


    Miep

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, maar nu is het allemaal voorbij. Ik kan voortaan normaal een appel eten. Mijn tanden staan nu mooi op elkaar.
    Dus jah, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. De praktische kant zoals normaal kunnen eten is dus ook leuk meegenomen. :Y)

    hehe:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    PUKKELxDING schreef:
    Sterkte meis <3 komt helemaal goed ;D


    Life is full of fake people