• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jayden Ken Cramer
    Opeens word er wat in het Frans gesproken, er klinkt gesnik en er gaat een fel lichtje ergens aan.
    'Serieus Styn? Klootzak! Laa me slapen!' Even open ik een oog om hem boos aan te kijken. Gelijk sluit ik hem weer, ik wil verder slapen. Maar bijna een millieseconde later schrik ik omhoog.
    'Wat?!' De koppijn komt ook weer even gedag zeggen en mijn hand gaat naar mijn hoofd. 'Au.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Tegen wie kan ik met Spencer praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Lieve Savannah, zou je willen reageren bij RG, dan kan ik met beide meisjes terug reageren :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esmée Nynke Prideaux
    Zodra ik het licht aan heb gedaan, zie ik enkele mensen knipperen.
    'Sorry,' excuseer ik mezelf en zet het licht iets minder fel.
    'Serieus Styn? Klootzak! Laat me slapen!' roept er iemand naar me en ik zie de jongen mij boos aankijken, waarnaar hij zijn ogen weer sluit. Vrijwel direct gaan ze echter weer open en komt hij omhoog.
    'Wat!?' roept hij en grijpt naar zijn hoofd. 'Au!'
    'Merde, jij hebt echt veel te veel gedronken, is het niet?' vraag ik en grijns kort.


    everything, in time

    Sirens schreef:
    ( Lieve Savannah, zou je willen reageren bij RG, dan kan ik met beide meisjes terug reageren :3 )


    Sorry :"S Heb net gedaan ;D En het is Savanna, hihi. Maakt niet uit hoowr <33, zo schrijft 99% van de mensen mijn naam


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luca Ayan Basilio
    Na vijf minuten te hebben geschreeuwd en te hebben getrapt tegen de autodeur, laat ik me verslagen weer naast het meisje zakken. 'Verdomme.' Mompel ik terwijl ik kijk naar het meisje en haar blik volg naar haar benen, waar het bloed al helemaal verspreid is. 'Oke, dat is niet goed.' Zeg ik zacht en kijk dan naar haar gezicht, waar ik de tranen over haar wangen zie lopen door het lichtje. Daarna worden mijn gedachten verstoord door een jongen die over een persoon Styn begint te roepen en enkele seconden later verschrikt rechtop gaat zitten. Ik zie hem naar zijn hoofd grijpen en voel daarna mijn hoofd weer bonken door zijn geroep. 'Jezus gast, doe wat stiller, ja.' Bijt ik hem toe terwijl ik over mijn voorhoofd wrijf en daarna het bloed opmerk dat op mijn hand zit. Ik kijk er even verbaasd naar en ga dan met mijn handen mijn gezicht af om te kijken waar ik gewond ben en kom tot het besluit dat het mijn lip is. Ik voel een keer en besef dan dat hij wat dikker is en merk dan dat het meisje haar wonden harder en harder bloeden, waardoor mijn aandacht weer op haar gehuil is gevestigd. 'Rustig maar.' Mompel ik en sla daarna zonder er weer bij na te denken een arm rond haar schouder en druk haar dicht tegen me aan, 'We geraken hier wel uit, het zal wel één of ander misverstand zijn.'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    ( Zal er op letten :# )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Ken Cramer
    'Merde, jij hebt echt veel te veel gedronken, is het niet?' Verbaasd knipper ik een aantal keer met mijn ogen kijk ik het meisje aan die het vraagt.
    'What the he- ?!' Dan schud ik langzaam met mijn hoofd. 'Ik heb dus totaal geen idee waar ik ben, dus ik begin wel steeds meer te denken dat het zo is. Maar volgens mij was het helemaal niet zo veel?' Dat laatste voegde ik er wat stiller aan toe, meer voor mezelf. Want god mocht weten waar ik was.
    Ergens naast me maakt een andere jongen een opmerking dat ik stiller moet zijn. Even draai ik met mijn ogen.
    'Je moet niet zo zeiken, man. Ik zou nog gaan denken dat er hier iemand zijn maandelijkse periode had.'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:08 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sirens schreef:
    ( Zal er op letten :# )


    Hahah, nogmaals, maakt niet uit!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Esmée Nynke Prideaux
    'What the he-. Ik heb dus totaal geen idee waar ik ben, dus ik begin wel steeds meer te denken dat het zo is.' Daarna mompelt hij nog iets, maar dat versta ik niet meer.
    'Nou, dat is dan iets wat we gemeen hebben,' zeg ik met een kleine glimlach, zo leuk was het namelijk niet.
    'We weten allemaal niet waar we zijn, dat is het hele probleem juist. Waar we naartoe gaan weet ook trouwens niemand.' Het maakt me ook helemaal niet uit, als ik maar snel weer naar huis kan.


    everything, in time

    [Ahww. Luca's sweet. ^^]

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    Ophelia zucht even zachtjes wanneer er twee mensen met elkaar beginnen te ruziën, ze kan de stem van het Franse meisje duidelijk onderscheiden. De jongen komt weer naast haar zitten en kijkt naar haar opengekrabbelde been. Ze veegt snel even haar tranen weg en laat daarbij een streep bloed achter op haar gezicht, maar ze merkt het niet echt. Plotseling drukt de jongen haar tegen zich aan. "We geraken hier wel uit, het zal vast wel één of ander misverstand zijn." Ophelia merkt op dat ze geniet van zijn lichaamswarmte die tegen haar lichaam aandrukt. Ook al kent ze hem nauwelijks, het doet haar goed om zijn armen om haar heen te voelen. "Merci..." mompelt ze. "Het gaat wel... denk ik."


    help

    [Ik draai ook twee seconden mijn gat en dan staat er bijna een half topic vol ^^. Laten we afspreken 1 Topic per dag geopend. Dan gaat het minder snel en kan ik al jullie stukjes op een rijtje zetten ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JustMx1D schreef:
    {sorry, ik schrijf me uit bij deze RPG}
    [Ok, jammer! Maar ik respecteer het, het verbaasd mij ook dat het zo snel gaat.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Serena Iris Mattews
    Ik luister stilletjes naar al het geschreeuw, het frans gepraat en het gebonk dat uit de vrachtwagen komt. Langzaam wordt het steeds duidelijker hoorbaar. Dan zie ik een fel lichtje, en zie ik vaag gezichten van andere mensen. Ik ben dus niet de enige die ontvoerd is, als je het zo kan zeggen teminste. Ik ga snel overeind zitten en voel een hevige pijn aan mijn hoofd. 'Waar ben ik?' zeg ik net luid genoeg om het aan de andere kant van de vrachtwagen kan horen. 'Zouden er meiden of jongens die jonger als mij hier zijn, of zijn ze allemaal ouder?' dacht ik. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, maar ik kon nog niet wennen aan het donker. Ik zag wel vaag wat gezichten, maar meer ook niet. Vele vragen spookte door mijn hoofd, maar of ze ooit beantwoord zouden worden.


    That is a perfect copy of reality.

    IIlumination schreef:
    [Ik draai ook twee seconden mijn gat en dan staat er bijna een half topic vol ^^. Laten we afspreken 1 Topic per dag geopend. Dan gaat het minder snel en kan ik al jullie stukjes op een rijtje zetten ^^]


    [Als er echt 1 topic per dag geopend moet gaan worden stop ik er ook mee, dan kan ik het namelijk nooit bijhouden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered