• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Miley Amy Campvelll

    Ik probeer mezelf rusig te hOuden door op mijn ademhaling te letten. Het geroezemoes van de kroeg galmt door mijn hoofd. Beelden van rook dat omhoog kringelt en opgaat in nog meer rook komt op mijn netvlies en vooral mijn vrienden. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en staar in het niets. De duisternis maakt kr niet bang, de toekomst en de mensen om me heen bezorgen me paniek. Ik sluit mijn ogen in een poging je af te zonderen. Zonder veel succes. Ik open ze wel. Misschien had ik toch een glaasje te veel op. Ik voelde me sloom en licht in Mijn hoofd. Of hadden ze me gewoon verdoofd? De stilte werd ondraaglijk.
    Althans de stilte voor mij, want niemand zei iets tegen mij. Ik moest even praten. Alleen al om te controleren of ik wel ik ben. Want dat vraag ik me af. Zit ik wel in mijn goede lichaam? 'Iedereen oke?' ik zucht opgelucht. Ik ben het. Ik ben nog steeds Miley.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Drew Anderson

    Ik kijk op als een van de meisjes hier naar me toe komt en vraagt of we een inhaler hebben omdat die van haar leeg ik. Ik zwaai mijn benen van het muurtje en knik. 'Volg me maar. ' is het enige dat ik zeg. Ik loop voor haar uit door gangen en deuren voor we bij de medicijnen kast komen. Met een van de sleutels aan mijn riem open ik de deur en laat haar voor gaan. Het was hier donkerder dan buiten maar ik weigerde mijn bril af te zetten. 'Hier. ' ik duw het ding in haar handen.

    Europe schreef:
    Serena Iris Mattews
    'Hey' zeg ik zachtjes terug. Ik glimlach even om het feit dat ik eindelijk met iemand kan praten, al besef ik al snel dat ze het in deze donkere ruimte toch niet zal zien. 'Ik ben Serena, hoe heet jij?' vraag ik dan zachtjes. Ik voel dat ik het koud heb en ik ril even. Ik kijk even of ik haar van dichtbij beter zie, maar het geeft niet echt een verschil.'Zijn er meerdere mensen hier?' vraag ik dan nog zachter. Ik praat altijd zacht als ik bang ben. Nog altijd wist ik niet waar we naartoe gingen, al wist ik bijna zeker dat niemand die hier was het wist.


    Karin Felicia Millens.

    Ik kijk het meisje aan en glimlach even, niet dat ze het kon zien ofzo, maar toch. 'Ik ben Karin, Karin Felicia Millens.' zeg ik dan mijn hele naam. Het is fijn om even met iemand te kunnen praten, ik heb het gevoel alsof ik al dagen niet meer heb gepraat. Dan kijk ik haar weer aan. 'Ja, we zijn met meerdere, maar vraag me niet met hoevel, ik heb geen idee.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en probeer het meisje te zien, wat moeilijk gaat in het donker.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ~SOOOO~

    'Dat weet niemand hier en rustig, dit gaat toch niet helpen.' zegt een meisje en zucht dan. 'Ik wil gewoon terug naar huis' mompelt ze. Ik heb geen idee wat ik nu moet of kan doen. Ondertussen worden de andere al wakker. Één meisje spreekt Frans dacht ik. Maar ik was te veel bezig met het nadenken over de situatie en volg het hele gebeuren niet meer. Ik laat me weer achterover vallen en blijf naar boven staren, en wacht stilletjes en gespannen af.


    Shit Could Be Worse.

    Serena Iris Mattews
    Ik knikte, 'Het is fijn om met iemand te kunnen praten nu, het lijkt alsof ik heel lang gepraat met iemand' zei ik zachtjes. Je kon de angst in mijn stem horen. Hou oud zou de gene zijn tegen wie ik zat te praten, ik vind het nooit prettig om met 17/18 jarigen te moeten praten, maar deze keer was het wel fijn. Al waren er misschien meer mensen van 13, ik voelde me jong en klein. Ik ging wat ineengedoken zitten. Ik probeerde haar gezicht beter te zien, maar omdat het te donker was, mislukte het keer op keer. Uiteindelijk gaf ik het op.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 23:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Spencer Elle Bellisario
     'Volg me maar. ' zegt hij. Het lopen door de gangen verloopt stil. We zeggen allebei niks. Als hij stopt bij een deur en die open maakt blijf ik ook staan. Hij laat me voor en het valt me op dat hij nog steeds zijn zonnebril op heeft, wat nogal raar is aangezien het hier donkerder is als buiten. Aan de andere kant, deze hele sekte is raar dus hij past er precies tussen. 'Hier,' zeg hij en hij duwt me een nieuwe inhaler in de handen. Ik vergelijk het merk met die in mijn broekzak en als het dezelfde is knik ik goedkeurend. Mijn blik glijd weer naar de jongeman en ik kijk hem even aan met mijn opaalgroene ogen waarna ik mijn blik door de ruimte laat dwalen. Ik voel me nogal klein naast hem met mijn 1.63m, hij is zeker twee koppen groter. 'Waarom heb je die zonnebril op?' flap ik er per ongeluk uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Drew Anderson

    Ze vraagt me waarom ik een zonnebril draag. Ik zucht even. 'Dat zijn prive zaken waar je niets van zou snappen. Voor iedereen is het beter als ik sie bril draag.' Ik begeleid haar weer naar buiten toe en sluit de deur goed af. 'Als je een nieuwe nodig heb dan kom je naar mij toe goed?' Ik haal een hand door mijn haar en kijk omlaag naar hetkleine meisje met haar opvallende groene ogwn. Ze was zeker nier lelijk maar op zo'n manier mocht en kon ik niet naar de meisjes hier kijken.

    Karin Felicia Millens

    Ik kijk Serena aan. Ze was nog erg jong en bang dan stop ik mijn handen in mijn zakken en voel dan mijn iPod en glimlach en haal hem uit mijn zak en zet het licht aan, maar knijp eerst mijn ogen dicht omdat het licht te fel in mijn ogen schijnt na een tijdje zijn mijn ogen gewend aan het licht en kijk nu naar het meisje. Ik had gelijk, ze is nog jong, zo'n jaar of 13 denk ik en glimlach even naar haar en kijk dan vlug naar de rest en dan uiteindelijk weer terug naar Serena.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Lahey is dit een goed tempo voor jou?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Serena Iris Mattews
    Mijn ogen werden even verblind door het licht van Karins ipod, maar al snel waren mijn ogen gewend aan het licht. Ik zag haar gezicht en ik wist meteen dat ze 16/17 jaar was. Ik werd nog banger, maar liet dat zo min mogelijk merken. Ik voelde in mijn zak, maar ik voelde mijn mobiel niet. 'Fijn, net op dit moment ligt mijn mobiel thuis' zeg ik zachtjes. Ik kijk Karin aan en vraag zachtjes 'Ik ben 13, jij?'
    Stiekem hoop ik dat ze jonger is dan dat ik haar schat, maar ik weet bijna zeker dat het niet zo is.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 23:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    IIlumination schreef:
    [@Lahey is dit een goed tempo voor jou?]


    [Als het 's avonds zo gaat wel, overdag gaat het hopelijk niet zo maar dan zit toch iedereen op school denk ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    [Als het 's avonds zo gaat wel, overdag gaat het hopelijk niet zo maar dan zit toch iedereen op school denk ik]
    [Ok dan is het goed]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Spencer Elle Bellisario
    'Dat zijn prive zaken waar je niets van zou snappen. Voor iedereen is het beter als ik die bril draag.' zucht de jongeman. Ik haal mijn schouders op. Dan ook niet, waarschijnlijk heeft hij een blauw oog door een één of ander gevecht. Als we buiten het hok staan begint hij weer te praten. 'Als je een nieuwe nodig heb dan kom je naar mij toe goed?' vraagt hij. Ik merk dat hij omlaag moet kijken als hij me aan wil kijken en bijt even op mijn lip om mijn lach in te houden, wat niet goed lukt want er rolt toch een zachte lach over mijn volle lippen. 'Zal ik doen,' zeg ik dan wat serieuzer. 'Maar mag ik dan je naam weten voor als ik je niet kan vinden?' vraag ik. 'Of is jouw naam ook privé?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [By the way zaterdag avond ben ik hoogstwaarschijnlijk 99% kans naar een fuif. Moulin Rock Festival. Dus ik ga niet posten die avond.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Karin Felicia Millens

    'Ik ben pas 16 geworden.' zeg ik dan en glimlach. 'Ik heb ook mijn mobiel niet, die zat in mijn tas, maar ik heb geen idee waar die is.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk weer de wagen rond. 'Nu kun je zien dat we met meerdere zijn.' zeg ik dan en grijns even en kijk alle personnen omste beurt aan, ik kon niemand hier, dat weet ik zeker en zucht en kijk dan weer naar Serena en glimlach even bemoedigend naar haar. 'Niet bang zijn.' zeg ik dan zacht en kijk haar aan en bijt op mijn lip. Ik begrijp dat ze bang is, zelf was ik het ook een beetje, maar ik wil haar gewoon niet zo zien, ookal ken ik haar nog maar net.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp