• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.

Welke rollen zijn er?

Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews

Tien jongens (tussen 12 en 18):

-BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -

Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

-lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones

Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio

Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

Wat zijn de RPG regels?

-Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

(Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

[ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Esmée Nynke Prideaux
    Met een klap komt de vrachtwagen tot stilstand waardoor ik hard tegen de zijkant van de auto aankom. De deuren van de achterkant worden geopend en de mannen kijken ons met een doodserieus gezicht aan. Van angst kruip ik naar achter, maar omdat Andrew daar zit bots ik opnieuw tegen hem aan.
    'Als jullie meewerken, vallen er geen gewonden,' zegt één van de grote mannen. Ik hoor Andrew wat scheldwoorden grommen en vervolgens staat hij op.
    'Kom,' zegt hij zacht, maar voor mij duidelijk hoorbaar. Ik wil eigenlijk blijven zitten, nog altijd een beetje geschrokken, maar sta toch op.
    'Laat me alsjeblieft niet alleen,' smeek ik Andrew, nog altijd zachtjes pratend omdat niet iedereen ons hoeft te horen.

everything, in time

Andrew Simons

'Laat me alsjeblieft niet alleen,' Fluisterd Esmée als we toch de vrachtwagen uit moeten. 'Ik laat je niets overkomen.' Fluister ik terug en leg een beschermende arm rond haar schouders. Ik begeleid haar de auto uit en kijk vragend naar de mannen. 'Jullie krijgen een kamer.' Zegt een rustig en duwt ons richting een groot wit gebouw.

IIlumination schreef:
    Mensen attention!!! Ik wil dit topic aan iemand overdragen, kandidaten??

Wat bedoel je precies met overdragen? D:

everything, in time

Broadfields schreef:
    Wat bedoel je precies met overdragen? D:
    [Dat iemand anders het beheerd. ]

Ja dat begrijp ik, maar wil je dan zelf helemaal stoppen..?

everything, in time

Broadfields schreef:
    Ja dat begrijp ik, maar wil je dan zelf helemaal stoppen..?
    [Ja, ik heb zelf maar 1 ding gepost en daarbij kan ik toch niet mer volgen ^^, Ik zit op één ander Rpg en dat gaat relatief snel, dus geef ik dit op Aaangezien ik daar twee personages heb staan en helemaal niet meer kan volgen dan. ik heb nu ook al magaveel huiswerk dus Ik zal over een maand nog minder tijd hebben. Jullie mogen er mee doorgaan wees gerust alleen met een andere owner. Ik zal de story laten staan. Maar jullie zullen hem wel zelf moeten aanvullen dan.]

[Ben er weer, what did I miss en waar moet Karin op reageren??? :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Op Serena, Stukje staat op pagina 13 (:]

That is a perfect copy of reality.

[ Welkom! Eh, de vrachtwagen is nét op de plaats der bestemming gearriveerd en iedereen wordt nu gedwongen de vrachtwagen uit te gaan. ]

everything, in time

Europe schreef:
    Serena Iris Mattews

Hoe wist ze dat ik bang was, ben ik dan toch niet goed in dingen verbergen. 'Ik ben niet bang' zeg ik, al weet ik bijna zeker dat ze toch al weet dat ik wel bang ben. Ik denk terug aan wanneer ik ontvoerd werd, waarom kwamen mijn vrienden steeds niet? Normaal zouden ze er naar een kwartier zijn, maar naar een half uur wachten waren ze er nog niet. Ik zuchtte even en keek Karin aan. Het licht van Karins ipod vervulde het busje een beetje, waardoor ik de gezichten van anderen kon zien. Ik zag dat we met een stuk of tien mensen waren. Ze waren allemaal ouder als mij, dat was zeker.

Karin Felicia Millens.

Ik kijk haar weer aan en bijt weer op mijn lip. 'Je hoeft je niet te schamen dat je bang bent, of het te ontkennen, want zelf ben ik het ook een beetje en ik ben 16.' zeg ik dan en zucht en de vrachtwagen komt met een klap tot slilstand en ik knal met mijn hoofd tegen de wand in de bus. 'Auw.' murmel ik dan en wrijf even over mijn achterhoofd, fijn dat zou een bult worden. Snel doe ik mijn iPod uit en stop hem in mijn zak en de deur wordt opegedaan en er staan mannen. 'Als jullie meewerken, vallen er geen gewonden.' zeg een van de de grote mannen en ril even. 'Dacht het niet dat ik met een van die creeps meeging en kruip wat naar achter.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Serena Iris Mattews
    Net wanneer Karin haar zin heeft gezegd, als de vrachtwagen met een klap tot stilstand komt. Ik zie dat Karin met haar achterhoofd tegen de wand aan komt en bedenk dat ik dat ook gehad heb. De man zegt iets, maar ik hoor niet wat ze zeggen. Ik zie Karin naar achter schuiven en ik doe het automatisch ook. 'Wat zeiden ze?' vraag ik fluisterend aan Karin. Ik kijk naar de opening en zie een paar mannen staan. Ik kijk Karin nog banger aan dan dat ik al was. Wat zouden ze van plan zijn met ons? Waar ben ik? Zouden mijn ouders al ongerust zijn? Weer spookten allerlei vragen door mijn hoofd. 'Laat me alsjeblieft niet alleen' fluister ik naar Karin.

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:02 ]

That is a perfect copy of reality.

Luca Ayan Basilio
    Nadat ik eindelijk wat gewend ben aan het duister gaat opeens de deur open en verschijnen er enkele gezichten die ons dreigend vanuit de opening aankijken. 'Als jullie meewerken, vallen er geen gewonden.' Zegt de meest rechte man terwijl hij ons wenkt om uit de vrachtwagen te stappen. Ik zie hoe een meisje en een jongen uiteindelijk aarzelend opstaan en zie dan hoe een bruinharig meisje wat meer naar achteren kruipt. Ik zucht, kijk even Fee aan en richt daarna mijn boze blik naar de mannen terwijl ik langzaam opsta en naar mijn bonkende hoofd grijp. Daarna kijk ik vragend naar Fee om mee te gaan, maar ik krijg niet meteen een reactie waardoor ik mijn blik weer naar het bruinharige meisje richt. 'Volgens mij kan je nu maar beter meewerken.' Mompel ik terwijl ik de hele tijd blikken krijg toegewerpt van de mannen. Daarna valt mijn blik op het jongere meisje die zich vastklampt aan het bruinharige meisje,, 'Ze zullen ons niets doen.' Glimlach ik fluisterend in de hoop het meisje wat te kalmeren.

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:07 ]

Rise and rise again until lambs become lions

Esmée Nynke Prideaux
    'Ik laat je niets overkomen,' fluistert Andrew terug en slaat beschermend een arm om me heen. Gelijk kalmeer ik iets, alsof ik zeker weet dat hij zijn woorden waar zal maken. Hij begeleidt me uit de vrachtwagen en ik knijp mijn ogen even dicht tegen het felle licht. We zijn de eerste uit de vrachtwagen en op één jongen na, blijft iedereen nog zitten. Kom op nou, denk ik, ik wil geen gewonden!
    'Jullie krijgen een kamer,' mompelt een van de mannen en duwt ons in de richting van een wit gebouw. Dat duwen is helemaal nergens voor nodig, maar ik heb het lef niet om het te zeggen. Wat bedoelt hij met 'jullie krijgen een kamer'? Krijgen we er allemaal één, of met zijn allen maar één kamer? Wat gebeurt er daarna?
    'Zullen we gewoon heel hard wegrennen?' zeg ik en probeer mijn lippen zo stil mogelijk te houden, zodat het niet te veel opvalt dat ik praat.

everything, in time

Andrew Simons

'Zullen we gewoon heel hard wegrennen?' Ik kijk haar geschrokken aan. 'Kijk om je heen.' Sis ik. 'Overal bewapende bewaking.' Voeg ik er achter aan en neem haar dan mee naar binnen. 'Delen jullie een kamer?' Vraagt een man die verveeld achter een desk zit alsof we komen inchekken in een of ander bijna leegstaand hotel.