• Ik geloof niet wat op deze foto te zien is en ik heb hem ook niet zelf gemaakt.

    Maar sommige Directioners gaan wel te ver als ik dit op twitter kan tegen komen. Ook al is het als geintje bedoeld.

    Wat vinden jullie ervan, gaat het te ver?


    Physics is awesome

    Feline schreef:
    Ik vind het gewoon vreemd en zelfs stalkerig. Ik zou het echt raar vinden als ik zoiets van mezelf zou tegenkomen. Ik zou het overigens ook niet leuk vinden als personen zo geobsedeerd door mij zouden zijn.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Feline schreef:
    Waarom zou je iemands bloedtype willen weten. Dafuq?

    In veel landen in Azië is dat een must. Ze zijn daar heel erg op de bloedtype-persoonlijkheden, idk, net zoals sterrenbeelden. Ik weet van een aantal Aziatische artiesten hun bloedtype omdat het in programma's gezegd werd of in hun profiel staat.. idk en ik onthoud dat soort dingen op een of andere vage manier dan ook nog :')

    Maar dat van hun tinkywinky's en echo foto's................waarom....

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:46 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het is toch veel leuker om hun penis sizes zelf op te meten? Nu weet je ze al-.-


    Food.

    Lioncourt schreef:
    Dafuq. (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oh, my, GOD!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Scharry schreef:
    Het is toch veel leuker om hun penis sizes zelf op te meten? Nu weet je ze al-.-

    (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Scharry schreef:
    Het is toch veel leuker om hun penis sizes zelf op te meten? Nu weet je ze al-.-


    Nou, dat stond niet op mijn lijstje met dingen die ik wil doen voordat ik dood ga.


    Physics is awesome

    Feline schreef:
    Waarom zou je iemands bloedtype willen weten. Dafuq?


    Life is full of fake people

    Kyary schreef:
    (...)
    In veel landen in Azië is dat een must. Ze zijn daar heel erg op de bloedtype-persoonlijkheden, idk, net zoals sterrenbeelden. Ik weet van een aantal Aziatische artiesten hun bloedtype omdat het in programma's gezegd werd of in hun profiel staat.. idk en ik onthoud dat soort dingen op een of andere vage manier dan ook nog :')

    Maar dat van hun tinkywinky's en echo foto's................waarom....


    Door het woord tinkywinky's moet ik aan dat liedje van de teletubbies denken.


    Physics is awesome

    HAHAHAAH DEZE FOTO. GOOD OLD TIMES WITH RAYKE, HAHAHAHA.
    Rayke, Daley dus en ik gingen die maten omrekenen en die maat bij Liam was meer dan 30 cm, dus ja. HAHA. Sowieso fake.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nu is mijn leven compleet. Ik weet 1Ds bloedtype terwijl ik dat van mezelf niet eens weet. serious, wtf?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:05 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Roden schreef:
    HAHAHAAH DEZE FOTO. GOOD OLD TIMES WITH RAYKE, HAHAHAHA.
    Rayke, Daley dus en ik gingen die maten omrekenen en die maat bij Liam was meer dan 30 cm, dus ja. HAHA. Sowieso fake.


    Bij Niall kwam ik op 18 uit en bij Liam op 25. Ik dacht, ik doe de grootste en kleinste(:


    Food.

    Roden schreef:
    HAHAHAAH DEZE FOTO. GOOD OLD TIMES WITH RAYKE, HAHAHAHA.
    Rayke, Daley dus en ik gingen die maten omrekenen en die maat bij Liam was meer dan 30 cm, dus ja. HAHA. Sowieso fake.


    AMY!!!! Hoe durf jij dit hier neer te zetten, ooooooh.

    Oke even ontopic: sowieso fake, gewoon mensen die aandacht zoeken.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wtf haha. Ik ben een directioner, maar vind dat sommige directioners idd echt te ver gaan. Soms schaam ik me er zelfs voor dat ik een directioner ben.


    Take risks and conquer your fears.

    Scharry schreef:
    Het is toch veel leuker om hun penis sizes zelf op te meten? Nu weet je ze al-.-

    HAHA. OMG. LOOOL. THIS.


    What by Zeus' beard is going on????