• Ik zie vaak dat mensen trailers nodig hebben en ik dacht nu; laat ik dat eens proberen dan. Ik heb geen voorbeelden aangezien ik nog nooit een trailer voor iemand op Q heb gemaakt, maar ik heb wel twee YouTube kanalen waar wat video's op staan (ltwinzl - FantasyLaura) die je kunt bekijken zodat je weet hoe ik te werk ga.
    Maar ga er niet van uit dat ik echt mega snel ben, het kost wel wat tijd.
    Let op: Ik wil best wat beelden zoeken, maar dan wil ik er wel een duidelijke uitleg bij (+ dit doe ik alleen als je er zelf echt geen meer kan vinden).

    Invullen:
    - Samenvatting story: Zodat ik weet waar het over gaat.
    - Titel:
    - Extra tekst: Zinnen/woorden die je er eventueel bij wilt.
    - Username: Moet je username op staan?
    - Gesproken tekst: Audiofragmenten die je er in wilt.
    - Videobeelden: Het liefst een link ernaartoe.
    - Welke kleur: Wil je de beelden sepia/zwartwit/normaal/etc?
    - Achtergrondmuziek: Welk liedje wil je onder de beelden?
    - Extra informatie/eisen: Wil je nog iets speciaals of heb je een voorkeur voor iets?

    Memoria You should know how i feel - Niall James Horan
    Jelia Another World

    Als iemand een fout ontdekt in een trailer, laat het me dan even weten. Doordat ik die beelden zo vaak zie, knip en plak, merk ik de fouten niet meer op.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 11:07 ]

    Ik kom hier zo op terug oke:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Ik kom hier zo op terug oke:)

    Tuurlijk, neem je tijd.

    Samenvatting story:
    Klik voor het verhaal
    Titel: Another world
    Extra tekst: Zinnen/woorden die je er eventueel bij wilt.
    Username: Ja
    Gesproken tekst: /
    Videobeelden:
    Een.
    Twee.
    Drie.
    Vier.
    Welke kleur: Wat het best overbrengt
    Achtergrondmuziek:One Reblublic; Marchin on.
    Extra informatie/eisen: klik zou het zo iets kunnen worden?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Samenvatting story:
    Klik voor het verhaal
    Titel: Another world
    Extra tekst: Zinnen/woorden die je er eventueel bij wilt.
    Username: Ja
    Gesproken tekst: /
    Videobeelden:
    Een.
    Twee.
    Drie.
    Vier.
    Welke kleur: Wat het best overbrengt
    Achtergrondmuziek:One Reblublic; Marchin on.
    Extra informatie/eisen: klik zou het zo iets kunnen worden?

    Ik zal morgen even kijken, oké? ^^
    Want ik zit nu niet meer op de pc.

    Oke, ben benieuwt:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Samenvatting story:
    Klik voor het verhaal
    Titel: Another world
    Extra tekst: Zinnen/woorden die je er eventueel bij wilt.
    Username: Ja
    Gesproken tekst: /
    Videobeelden:
    Een.
    Twee.
    Drie.
    Vier.
    Welke kleur: Wat het best overbrengt
    Achtergrondmuziek:One Reblublic; Marchin on.
    Extra informatie/eisen: klik zou het zo iets kunnen worden?

    Heb je nog specifieke eisen over welke stukjes van de beelden ik gebruik die je me nu gestuurd hebt?
    + ik kan die laatste video niet zien (bij extra informatie)
    Oh en niet om te zeuren; maar zou je misschien een duidelijkere samenvatting willen geven?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:36 ]

    ik ga er ook eeentje vragen, wacht eventjes (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Invullen:
    - Samenvatting story:
    dit is de proloog, misschien helpt dit een beetje voor de sfeer.
    I met a boy. That’s when we had our first fight. I really hurt him and that was mean. But he wasn’t the only one hurt. He was mean to me too. I don’t know why we treat eachother like that. I’m never mean, I’m the nice girl! Everyone I know says he’s a nice person. Not with me, apparently.
    I really don’t like fighting with him. But when he’s around it’s like I become a total different person and I don’t want that. I just don’t know how to stop it.
    - Titel: You should know how i feel • Niall James Horan
    - Extra tekst: dit hoeft niet.
    - Username: Moet je username op staan?
    Nee, dat hoeft niet.
    - Gesproken tekst: Audiofragmenten die je er in wilt. Dit hoeft dus niet (;
    - Videobeelden: Het liefst een link ernaartoe.
    1
    ehm ik vondt niet echt een filmpje waarin twee vechtende mensen staan, dus als jij die vint mag je die er gewoon in plaatsen
    - Welke kleur: Wil je de beelden sepia/zwartwit/normaal/etc? wat het beste er bij past.
    - Achtergrondmuziek: Welk liedje wil je onder de beelden? Lukt dit ?
    - Extra informatie/eisen: Wil je nog iets speciaals of heb je een voorkeur voor iets? Het hoeft niet lang te zijn.
    is dit genoeg?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    - Samenvatting story: Een meisje wordt gevonden aan de kant van de weg. Ze heeft een mes bij zich maar is niet gewond. In het ziekenhuis staan ze voor een raadsel want ze is niet wakker te krijgen. Als het meisje een kijkje neemt in haar eigen hoofd ontdekt ze dat Noise degene is die het haar hele leven moeilijk maakt. Noise zit in haar hoofd en probeert te zorgen dat ze haar eigen oom gaat vermoorden, om zelf te overleven. Noise zorgt er voor dat arme meisje haar eigen angsten onder ogen moet zien. Uiteindelijk komt het zover dat Noise haar helemaal wil overnemen. Kom het allemaal nog wel goed met haar?
    - Titel: Noise in my head
    - Extra tekst: -
    - Username: Ergens aan het eind
    - Gesproken tekst: -
    - Videobeelden: Ik weet zelf geen beelden te vinden, maar ik zal je uitleggen wat ik ongeveer wil: Het moet beginnen met een meisje dat aan de kant van de weg ligt met een mes in haar hand. Dan beelden van een ambulance en het ziekenhuis en dan beelden van een fantasiewereld en een verdrietig meisje die probeert te ontsnappen van de duisternis. Dit kan duisternis in vorm van rook zijn of zoiets als de evil queen in snow white and the huntsman (Hoe de evil queen verdwijnt met raven, zoals in dit filmpje bij 0:54
    - Welke kleur: Gewoon normaal in kleur.
    - Achtergrondmuziek: Je mag wel 'Haunted' van 'Evanescence erin doen.
    - Extra informatie/eisen: Ik heb verder geen eisen.


    26 - 02 - '16

    Ik zal eraan beginnen. (:

    Memoria schreef:
    Invullen:
    - Samenvatting story:
    dit is de proloog, misschien helpt dit een beetje voor de sfeer.
    I met a boy. That’s when we had our first fight. I really hurt him and that was mean. But he wasn’t the only one hurt. He was mean to me too. I don’t know why we treat eachother like that. I’m never mean, I’m the nice girl! Everyone I know says he’s a nice person. Not with me, apparently.
    I really don’t like fighting with him. But when he’s around it’s like I become a total different person and I don’t want that. I just don’t know how to stop it.
    - Titel: You should know how i feel • Niall James Horan
    - Extra tekst: dit hoeft niet.
    - Username: Moet je username op staan?
    Nee, dat hoeft niet.
    - Gesproken tekst: Audiofragmenten die je er in wilt. Dit hoeft dus niet (;
    - Videobeelden: Het liefst een link ernaartoe.
    1
    ehm ik vondt niet echt een filmpje waarin twee vechtende mensen staan, dus als jij die vint mag je die er gewoon in plaatsen
    - Welke kleur: Wil je de beelden sepia/zwartwit/normaal/etc? wat het beste er bij past.
    - Achtergrondmuziek: Welk liedje wil je onder de beelden? Lukt dit ?
    - Extra informatie/eisen: Wil je nog iets speciaals of heb je een voorkeur voor iets? Het hoeft niet lang te zijn.
    is dit genoeg?

    Het spijt me, ik heb een half uur lopen zoeken, maar ik kan echt geen scene vinden waarin een jongen en een meisje met elkaar vechten.

    -Abo-


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Het spijt me, ik heb een half uur lopen zoeken, maar ik kan echt geen scene vinden waarin een jongen en een meisje met elkaar vechten.


    Misschien kun je er eentje uit Percy Jackson gebruiken? Volgens mij vechten zij wel met elkaar..


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    (...)

    Misschien kun je er eentje uit Percy Jackson gebruiken? Volgens mij vechten zij wel met elkaar..

    Het maakt dus niet uit als ze zwaarden gebruiken?

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Het maakt dus niet uit als ze zwaarden gebruiken?

    Nee hoor(;
    Maar ruziende mensen kan ook hoor als da makkelijker is(:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:03 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."