• Your make-up is terrible

    Het plaatje is trouwens de link.


    Your make-up is terrible

    Echt super goed geschreven!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou graag willen weten hoe het verder gaat, maar dat is het verraderlijke van SA's. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Ik zou graag willen weten hoe het verder gaat, maar dat is het verraderlijke van SA's. (cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Blomkvist schreef:
    Ik zou graag willen weten hoe het verder gaat, maar dat is het verraderlijke van SA's. (cat)


    26 - 02 - '16

    Als er ooit een vervolg zal komen ben ik bang dat ik het niet kan schrijven.


    Your make-up is terrible

    Hoezo kan jij het niet schrijven? Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een goede afloop is niet interessant genoeg voor de lezers en een slecht vervolg zal ik niet kunnen navertellen.


    Your make-up is terrible

    Op die manier. Het is wel waar dat wat het verhaal nu interessant maakt, wat een Stand Alone hoort te doen, denk ik, is dat de lezer het zélf moet invullen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dankjewel, ik was al bang dat niemand er iets van zou snappen.


    Your make-up is terrible