• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Dat zal ik dan wel ontdekken." grijnsde ik en dronk hem redelijk snel op, zodat we weer zouden kunnen gaan dansen.
    "Kom," grinnikte ik ongeduldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en loop weer mee naar de dansvloer. Plots begint er een slow en ik leg haar armen om mijn nek en trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik drink van mijn drankje en zie dan Jake met zijn ogen rollen en hij slaat zijn arm om me heen. Ik volg zijn blik en zie dan den meisje zijn kant op kijken. Ze lijkt het nog steeds niet op te geven. 'Jij zei dat jij mij niet alleen ging laten, nou.. Ik jou ook niet.' ik drink mijn drankje op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Mooi zo want ik heb geen zin om de hele avond mensen af te wijzen.' lach ik en trek haar mee naar de dansvloer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik grijns en geniet van zijn lichaam zo dicht bij mij. Zo warm en vol leven.
    Ik kijk recht in zijn ogen en druk mijn lippen zacht op de zijne.
    "Ik wist dat dit fun zou worden." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake trekt me mee naar de dansvloer en ik glimlach. Ik begin met dansen dicht bij Jake. Het is een lekker nummer met een goede beat. Ik zie het meisje in Jake zijn richting kijken en dichterbij komen. Ik besteed er geen aandacht aan, maar dan danst ze ineens achter Jake. Ze schuurt tegen hem aan. Ik kijk boos haar kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik lach en druk nog een kusje op haar mond. 'Anders zou jij niet uit willen he.' glimlach ik. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan zodat ik mijn hoofd op de hare kan leggen.

    Jake
    Ik kijk verstoord naar het meisje achter me. 'Wat doe je?' vraag ik haar geirriteerd. 'Dansen, zie je toch?' zegt ze onschuldig. 'Komaan dump dat kind, ik beloof dat ik je de avond van je leven geef.' 'Dat had ik al totdat jij kwam.' grom ik terug. Ik heb geen zin om aardig tegen haar te zijn. Ze duwt zicht tegen me aan en drukt haar lippen tegen de mijne. Ik duw haar weg, ze is high.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit glimlachend mijn ogen. Ik geniet van het moment. Niets leek me nu nog te kunnen deren. We waren een bubbel van geluk geworden, zo goed als onmogelijk te doorprikken.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 16:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Waarom?! Verdomme. Ik zie hoe ze hem zoent en Jake haar gelijk weg duwt. Ik ga tussen hen in staan, 'Hij is mijn vriendje en jij moet opdonderen,' sis ik naar haar. Ik ben het zat. Iedereen die telkens onze dagen verpest. Ik draai haar om en duw haar weg en kijk dan naar Jake. Hier kan ik echt kwaad om worden. En niet op Jake, maar op alle anderen. Ik begin weer te dansen. Maar dit van zojuist doet me niet goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit glimlachend mijn ogen. Ik geniet van het moment. Niets leek me nu nog te kunnen deren. We waren een bubbel van geluk geworden, zo goed als onmogelijk te doorprikken.


    [Again :P_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pak Leslie's hand en trek haar even door een deur die uitkomt op een stille ruimte waar mensen praten en iets drinken. Ik ga zitten in een zetel en trek haar op mijn schoot. 'Alles ok?' vraag ik zachtjes.

    Joshua
    Ik druk mijn lippe op haar kruin en glimlach/

    [moet slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Slaap lekker]

    Leslie Day
    Jake neemt me mee naar een stille ruimte. Jake trekt me op zijn schoot en vraagt of alles oké is. Ik kijk naar hem en dwing mezelf te glimlachen. 'Ja hoor,' zeg ik dan. Ik wil het niet verpesten. Ik kijk hem nog steeds aan maar moet dan weg kijken omdat ik de glimlach anders niet vol kan houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les' zucht ik en zorg dat ze me weer aankijkt 'En nu de waarheid.' zeg ik en glimlach even lief. Is ze een beetje van streek van dat meisje misschien?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zorgt ervoor dat ik hem weer aan kijk en hij wil de waarheid weten. Zijn glimlach is zo lief dat ik bijna gelijk toe geef. 'Niets bijzonders,' zeg ik op mijn beurt met een lieve glimlach. 'Gewoon een meisjesding.' aanstellerij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ok wacht, ik zal wel doen of ik een meisje ben en dan moet jij zeggen wat er is.' zeg ik en denk even na. De gevonden voorwerpen ofcourse! 'Ben zo terug.' lach ik en ren naar een berginghokje met allemaal gevonden voorwerpen. Ik pak een blauw kleedje en hakken en een pruik. Ik kleed me om en loop weer naar buiten. Het kan me niet schelen dat ik er belachelijk uit zie. Mijn vriendin heeft me nodig... als meisje blijkbaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'